Dankarlo Публикувано 15 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2017 Здравейте приятели, Като поредния "любопитник" и аз реших да си взема кабел за диагностика (естествено от тези за по 30 кинта). Не искам нищо да препрограмирам или модифицирам, а и сигурно с кабел за такава цифра и не може. Та да си дойдем на темата. Колата се чувства доста мудна и разхода ми се струва че е леко завишен (1.6 AKL). Наскоро ходих на майстор да ми сменят гарнитурата при изпускателния колектор заради шумове, но като ггледам ще трябва да меките връзки (двуцевката) да се сменят. Като пуснах кабела ми отчете 2 грешки: вакуум помпата за централното и ламбда сондата. Грешката беше доста проста и от порядъка на "00525 oxygen lambda sensor g39 28-00 short to plus". Отидох после на временните показатели за да видя поне дали отчита нещо. Оказа се че сондата изглежда работи: когатоколата е на свободен ход волтажа е в порядките на 0.0Х волта, а когато подам газ се качва до 0.9 волта. Стойностите се сменят за една секунда (от макс до мин и обратно), което мисля, че е ок. Не съм сигурен дали трябва да обръщам внимание на разхода на място което се отчиташе - 0.9л/час или на стойностите на впръсканото гориво. Преди 2 хил.км. съм сменял масло, филтри, почистване на дросел. Да не би проблема да идва от вибрациите от меките вързки тъй като са за сменяне, мисля че сондата се намира на колектора и е в близост то тях. Колата няма газ, за жалост няма и ряз. Някакви идеи от къде може да идва проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 15 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2017 Грешката показва че има слаба връзка т.е. или прекъснат кабел или не добър контакт. Изчисти я и виж дали пак ще се появи.....А за вътъка и харча на този мотор....какво да ти кажа - гори си бензинец...не направо го изява и въпреки това пак си няма въртящ момент....не те залепя на седалката....не те кефи като я караш...просто от А до Б и до там. Ако искаш вървеж сменяй мотора. Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dankarlo Публикувано 17 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 17 Януари 2017 (Редактирано) Изчистих грешката, но пак се появи. Предполагам че трябва да сваля сондата и да я проверя с мултицет или имаш нещо друго напредвид? Редактирано 18 Януари 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 17 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2017 Да провери я...но по скоро проблема ще е някъде в самите кабели или буксата. Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 18 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2017 И какво точно очакваш като измерени стойности на мултицета и какво точно ще и мериш - съпротивление, ток...? Имаш ли диаграмата на изходящите стойнсоти спрямо параметрите и как ще разбереш от измереното дали е изрядна? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dankarlo Публикувано 19 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 19 Януари 2017 (Редактирано) Идея си нямам ;( Другия вариант е да взема нова сонда, но като знам че тази може да работи не ми се хвърлят пари на вятъра. Малко прибързах, мисля че това може да свърши работа: http://s222.photobucket.com/user/Crasher1964/media/BFBlambdawiring2004on-9_zps7921cd32.jpg.html Редактирано 20 Януари 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 19 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2017 Страшно полезно мнение колега Moonland.Точно с мултицет ще си провери връзките без проблем.Първо за да избегнеш излишни измервания разкачи буксата и провери за протрити кабели или неконтактуващи крачета,такива проблеми могат да дигнат всевъзможни грешки.После след като почистиш крачетата,хващаш нещо тънко и остро(секретна игла например) и забождаш в задната част на мъжката и на женската част от буксата за всеки кабел по отделно така можеш със сигурност да си провериш буксата,ако проблема не излезе оттам можеш да прозвъниш инсталацията от женската част на буксата до ЕКУ-то,ако и там нямаш проблем се насочваш към замяна,почистването не очаквай да ти даде накакъв дълготраен ефект но не боли да опиташ.Щом казваш че на живи данни ламбда сондата дава някакви адекватни показания има шанс да се разминеш с ремонт на протрити или премачкани кабели. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 19 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2017 @Gostrex Внимателният прочет винаги помага. Човекът иска да мери самата ламбда сонда с мултицет, но очакванo не е наясно нито какво ще и мери, нито какво ще му проговори измереното! На 1/17/2017 at 18:07, Dankarlo написа: Предполагам че трябва да сваля сондата и да я проверя с мултицет или имаш нещо друго напредвид? Разбира се, че може да си провери кабелите с мултицета, но само толкова. Ако колата е на повечко пробег, ламбдата със сигурност не е в цветущо здраве така или иначе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dankarlo Публикувано 21 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 21 Януари 2017 Ще изчакам малко да се постопли и ще действам Лека и безаварийна! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване