peshaka1 Публикувано 15 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2017 Неми работи ABS свети ми лампата постоянно VAG com него чете някакви Идеи колата е 100/C4 авант Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 16 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2017 Провери си датчиците по колелата - замери ги с мултицет дали са с еднакво съпротивление. Мери ги директно на куплунзите им покрай колелата и после директно на куплунга на АБС блока, който се намира под задната седалка. Огледай им кабелите - може да има скъсан. После ги огледай визуално - може някой датчик да е излезнал с 1-2мм от леглото си и да не показва вярно. Провери бушона за АБС-а дали е здрав. Ако имаш бутон за старт/стоп на АБС-а проблема може да е в релето, което го командва - намира се зад лявата кора долу в краката на шофьора. Самото реле е по-високо от останалите и има вграден предпазител отгоре, така ще го познаеш. Сваляш го, отваряш го и гледаш дали има "студени" спойки покрай куплунга или дали не се е окислила платката му заради влага. Има доста теми в раздела - ползвай търсачката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
peshaka1 Публикувано 16 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 16 Януари 2017 Как изглежда АБС блока под седалката? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pace Публикувано 8 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2018 Понеже и аз съм със същия проблем,да питам...къде се намира този старт-стоп бутон за АБС-а а относно релето аз не намирам такова Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 9 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2018 Точно на това място седи релето за АБС-а, но явно при теб не е сложено защото нямаш и бутон за спирането му. Самия бутон трябва да стои при другите на таблото, на централната конзола. При теб отзад може би ще има куплунг само, но без реле мисля, че няма да може да се изключва дори и да сложиш оригинален бутон. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pace Публикувано 9 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2018 Ясно,значи ще си прегледам датчиците и ще сменя АБС-а.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pace Публикувано 2 Април 2018 Доклад Share Публикувано 2 Април 2018 Днес свалих и зачистих датчиците,преден ляв е доста намачкан в предната част,възможно ли е от него да ми свети ABS и да не работи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 3 Април 2018 Доклад Share Публикувано 3 Април 2018 (Редактирано) Възможно е, но за да си сигурен е хубаво да се сравни какви стойности дава в движение при еднаква скорост с другите датчици. Ако не може да се влезе в блока на АБС-а с ВагКом, може да се закачи мултицед на обхват миливолтове на кабелите на всеки датчик и да се гледат стойностите при еднаква скорост на движение. Където има разлика - там е проблема. Огледай и гривните на всяко каре - ако някъде липсва зъб пак няма да работи АБС-а. Не лошо да се замери и съпротивлението на всеки от датчиците с мултицет - може да има прекъснал или "окъсен". Редактирано 3 Април 2018 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pace Публикувано 3 Април 2018 Доклад Share Публикувано 3 Април 2018 Това със замерването в движение не ми е ясно как да го направя...ще огледам гривните а съпротивлението какво трябва да е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 3 Април 2018 Доклад Share Публикувано 3 Април 2018 Гледай да е еднакво съпротивлението, не помня какви трябваше да са стойностите, но ако има проблем с някой датчик той ще е с различно съпротивление от останалите. Иначе замерването в движение става като извадиш куплунга на АБС модула и се връзваш едно след друго към всеки датчик директно на куплунга на АБС-а и гледаш какво напрежение като миливолтове дава всеки датчик при една и съща скорост на движение - примерно 20км/ч и сравняваш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pace Публикувано 3 Април 2018 Доклад Share Публикувано 3 Април 2018 Три от датчиците показват 1к ом а четвъртия нищо...освен сплескания няма кой друг да е дал фира,ще го сменя и дано да тръгне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 4 Април 2018 Доклад Share Публикувано 4 Април 2018 Проблема е в този, който не показва нищо - виж точно кой датчик е. Може да му е прекъснал кабела, а може и самия датчик да е прекъснал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване