Jump to content

Проблем сABS


peshaka1

Recommended Posts

Провери си датчиците по колелата - замери ги с мултицет дали са с еднакво съпротивление. Мери ги директно на куплунзите им покрай колелата и после директно на куплунга на АБС блока, който се намира под задната седалка. Огледай им кабелите - може да има скъсан. После ги огледай визуално - може някой датчик да е излезнал с 1-2мм от леглото си и да не показва вярно. Провери бушона за АБС-а дали е здрав. Ако имаш бутон за старт/стоп на АБС-а проблема може да е в релето, което го командва - намира се зад лявата кора долу в краката на шофьора. Самото реле е по-високо от останалите и има вграден предпазител отгоре, така ще го познаеш. Сваляш го, отваряш го и гледаш дали има "студени" спойки покрай куплунга или дали не се е окислила платката му заради влага. Има доста теми в раздела - ползвай търсачката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Понеже и аз съм със същия проблем,да питам...къде се намира този старт-стоп бутон за АБС-а а относно релето аз не намирам такова 

IMG_20180207_163023.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно на това място седи релето за АБС-а, но явно при теб не е сложено защото нямаш и бутон за спирането му. Самия бутон трябва да стои при другите на таблото, на централната конзола. При теб отзад може би ще има куплунг само, но без реле мисля, че няма да може да се изключва дори и да сложиш оригинален бутон.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Днес свалих и зачистих датчиците,преден ляв е доста намачкан в предната част,възможно ли е от него да ми свети ABS и да не работи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е, но за да си сигурен е хубаво да се сравни какви стойности дава в движение при еднаква скорост с другите датчици. Ако не може да се влезе в блока на АБС-а с ВагКом, може да се закачи мултицед на обхват миливолтове на кабелите на всеки датчик и да се гледат стойностите при еднаква скорост на движение. Където има разлика - там е проблема. Огледай и гривните на всяко каре - ако някъде липсва зъб пак няма да работи АБС-а. Не лошо да се замери и съпротивлението на всеки от датчиците с мултицет - може да има прекъснал или "окъсен".

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледай да е еднакво съпротивлението, не помня какви трябваше да са стойностите, но ако има проблем с някой датчик той ще  е с различно съпротивление от останалите.

Иначе замерването в движение става като извадиш куплунга на АБС модула и се връзваш едно след друго към всеки датчик директно на куплунга на АБС-а и гледаш какво напрежение като миливолтове дава всеки датчик при една и съща скорост на движение - примерно 20км/ч и сравняваш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е в този, който не показва нищо - виж точно кой датчик е. Може да му е прекъснал кабела, а може и самия датчик да е прекъснал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...