Jump to content

A4 2.0TDI / 177кс ниско налягане на маслото


robobug

Recommended Posts

Познат има фейсова А4-ка Б8 с 2.0ТДИ, 177кс на около 200к км. На колата светва лампата за маслото.

Следват: смяна на масло с Кастрол 5/30, смяна на маслена помпа с нова, оригинална.....налягането на маслото се колебае около 0.5 бара. Лагерите нямат дори сенки.

Какво може да е?

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Налягането влияе ли се от оборотите или стои заковано на 0.5. Ако се влияе изпуска от някъде или е блокирал клапан. Ако не се влияе и  не се мени,  може да е счупена пружина на някой клапан. 

Нямаше ли този мотор драми с шестограм на маслената поммпа. Да превърта под определено натоварване: 0.5.бара.

Само предполагам. 

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. 

 

Сменен е и шестограма дори, заедно с оригинална помпа, датчик, радиатор, стойка на филтъра и филтър. Всичко е оригинално от Германия. 

 

Колата е въртяна и не е на 200К км а на около 300К км.

 

Лампата за ниско налягане светва само когато двигателя е загрял и колата е в престой, налягането е около 0.5 бара мерено с манометър, като се подаде газ рязко се покачва.

 

Коляновият вал и лагерите били чудни. На ход колата не прави никакъв проблем и си върви прекрасно. Какво може да е? Днес ще отварят капака за да прегледат разпределителните валове и повдигачите, но ако не е от там вече е тотален шах и мат с пешката.

 

Някой имал ли е подобен проблем?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Запушени маслени дюзи се е оказал проблема, намерен след яка главоблъсканица.Почвам да се чудя , с какво ли масло е карана тази кола и кога въобще е сменяно?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 9 months later...

Здравейте колеги , наскоро взех ауди а4 б8 2012 година 2.0 143. Обслужих мотора с най-скъпите масло филтри и прочие всичко беше ок. Изведнъж започна да ми свети лампата за ниско налягане на маслото. Проблемът се появяваше след като съм пътувал и когато спра. Закачиха ми колата с vag com и даде грешка в датчика. Сменихме го и така 3 седмици проблемът изчезна. Преди 2 дена след като бях спрял на кръстовище лампата отново светна . Изгасих колата , пак запалих и така 2 дена яко каране не свети нищо. Пак я закачихме с програмата и пак даде грешка в датчика. Та въпросът ми е дали датчика е дефектен или има индикация за друг проблем ? И въобще ако има друг проблем ще го набива ли като грешка в датчика? Моля някой компетентен за мнение, за да знам къкво да правя от тука на сетне, че питах 3ма майстори и всеки ми говори за различни неща. По форуми четох че след 2010 година проблемът с шестограма е отстранен от ауди. Благодаря предварително!

П.с. по мотора не се чува да шуми или трака , всичко си е нормално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако свети червената лампа за налягането на маслото за да си сигурен, че проблема не е в самото налягане отиди в сервиз и ги накарай да ти замерят налягането с манометър навит на мястото на датчика за налягане. Важно е колата да е напълно загряла. Ако е в норма налягането на ниски и средни обороти, то проблема може да е или в самия датчик или в ел. инсталацията към него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Според мен бъркаш, ако имаш прекалено високо налягане на датчика, това значи, че има запушени маслени магистрали и борда отново ще изпише ниско, защото вероятността да не достига масло с достатъчно налягане, където е необходимо при това положение е 100%. Манометъра ще покаже най-добре.

На 8.11.2018 г. at 19:15, robobug написа:

Ако маслените дюзи се запушат налягането ще се вдигне, няма да падне :)

 

 

Редактирано от Todor Todorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Здравейте, и при мен вчера ми изписa на два пъти oil low pressure please turn of engine , на А4 B8 177к.с. 2014г, s-tronic. И двата пъти беше след продължително каране и спиране на кръстовище. Някакви насоки?

Изпратено от моят Redmi Note 7 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
Здравейте, и при мен вчера ми изписa на два пъти oil low pressure please turn of engine , на А4 B8 177к.с. 2014г, s-tronic. И двата пъти беше след продължително каране и спиране на кръстовище. Някакви насоки?

Изпратено от моят Redmi Note 7 с помощта на Tapatalk


Аз имам същия проблем, последно светна днес в задръстването на тунел Витиня. Никой не се навива да ми сменя маслени дюзи. Така си карам близо 2 години вече. Като решение пускам старт стопа та да угасне и да не пищи.

Чета, че PCV клапана може да повлияе като прави голям вакуум, което влияело на налягането на маслото. Друг признак бил черен пушек, мойте кюнци са черни въпреки ДПФ-а, с които пък проблеми нямам. И аз не знам вече.

Обаче температурата на маслото ми е винаги висока като светне, пробвах с Кастрол 5в30, после с 5в40 (за дпф) и в момента съм с Бардал 5в30. Разлика няма - температурата е около 115градуса (днешната грешка например), не съм я мачкал тъй като съм с 4 месечно бебе отзад. Температурата беше около 17 градуса навън.

Случвало ми се е да светне при спиране след 10тина минути каране на околовръстното с 90~, тогава температурата на маслото беше към 107 градуса.

Затова съм решил да търся проблем с температурата на маслото първо.

Някакви идеи от къде да започна? Може да пробвам да карам без кората под двигателя да видя дали ще има ефект.


Sent from my Mi 9T using Tapatalk


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 months later...

На кой проблем  търсиш решение?

 

В темата има описани няколко проблема, всеки с решението си.

Като начало на диагностиката се слага манометър.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...