Jump to content

Проблем с парно при A4 3.0 TDI 2006


toniko

Recommended Posts

Здравейте колеги, малко съм в безизходица и бих искал адекватен съвет. На моята кола и правих обслужване, съответно излезнаха и някои други неща за смяна, та ги подкарах наведнъж. Смених водната помпа, термостата (правеше малко проблеми), ремък, ролки и антифриза. Сега като я пробвам, проблема ми е следния. На прав път (извънградско) температурата ми пада и стои на около 50-60 градуса, влезна ли в града и покарам ли вътре малко, се вдига до 90. Пак като излезна на прав път и карам с около 80-90 пак пада.  Парното духа студено. На място като стои тръгва да духа топло (но не както трябва), като вдигна степента на духане, почва студено. Това е при загряла кола, в движение същата работа. От време на време парното само увеличава степента на духане и я намаля. Доколкото знам, колата сама се обезвъздушава. Някой имал ли е подобен проблем и как се оправихте?

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 19 минути, toniko написа:

термостата (правеше малко проблеми

 

Пробвай пак със смяна,може да е бил дефектен,случва се понякога.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво е да и помогнеш с обезвъздушаването!Не съм запознат с твоя мотор, но колегите имащи или знещи ще ти кажат от къде се обезвъздушава мотора ПЪРВО и полсе от маркучите излизащи до акумулатора се вади леко горния и се изчаква докато излезе само антифриз!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди обслужването, термостата играеше, но не чак толкова и стигаше до около 60-70 градуса. Но пък парното си духаше нормално горещо като го надуя към 25-26 градуса и нямаше проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами. .навежда ме на мисълта, че от някъде смуче въздух!Някъде да не е стегнато и...ето ти проблеми.Прегледай за всеки случай скобите на водните съединения!Като обезвъздушаваш не тръгвали парното? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко уж е наред. Обезвъздушена е няколко пъти. Маркучи, скоби, всичко е ок. Ситуацията е същата. Тръгваш извънградско държи около 50-60 градуса, духа леко топло. Влизаш в града караш малко, вдига на 90 градуса и почва да духа студено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

най-вероятно прави 'въздушна възглавница',пробвай с свалена капачка на казанчето как ще е парното и виж дали като подаваш газ дали излизат мехурчета,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

балончета в казанчето са типични симптоми на тръгнала гарнитура,в никакъв случаи не казвам че е това,но не го изкл като вариант,доколкото знам понякога се обевъздушаването е трудна задача,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени си отново термостата 99% е от него ,виж дали има боклуци в системата за охлаждане може нещо да е заседнало на термостата,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах подобен проблем с въздух и мръсотия в радиатора. При него се обезвъздушава доста по-трудно - мисля с два маркуча, докато започне да излиза само антифриз, без мехурчета и мръсотия.

 

И на двете коли си обслужвам парното/климатиците в сервиз за климатици Елбатрон в Красна поляна(дано не се приеме като реклама). На мен за диагностика на проблема не ми взеха пари. Ако искаш после може да си я направиш другаде. Или при момчетата в Герман, те също ще ти помогнат според мен.

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Решихме го проблема, както казаха някои от колегите, беше ми се запушил радиатора. Почистиха ми го и сега всичко е наред. Благодаря на всички за бързите отговори и идеи.
:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...