VBI Публикувано 31 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2017 Просто го обърни и виж дали ще изчезне грешката. Имаше някъде тема във форума накъде трябва да сочи датчика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 31 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2017 (Редактирано) Чета темата и нещата много ми напомнят на един мой предишен проблем,който се реши чак,когато "изпукаха" два мощни транзистора в ЕКУ-то и последва смяната им.Датчикът на Хол,за да работи,трябва да бъде захранен.Поне при АБК това става от ЕКУ-то и когато има някакъв проблем там/пропадане на захранването или занижено напрежение/ колата не пали или гасне. Провери в какво състояние е куплунга на датчика на делкото и състоянието на кабелите от ЕКУ-то до самата букса.За проба може да пуснеш допълнително захранване към датчика на Хол от клема15 на бобината/аз така карах една седмица,докато ми сменят транзисторите в ЕКУ-то/ Редактирано 31 Януари 2017 от jordanik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lqskata Публикувано 31 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 31 Януари 2017 Пробах и със друг моторен компютър всички букси кабели са проверени като се постопли ще ви кача снимки да добиете представа за каква маняшка потдръжка говоря.цани ме посъветва да направя 1/2 оборот от шестограма на клапата и има леко подобрение но не е както си беше а и неискам да излиза от границите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lqskata Публикувано 1 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2017 Тази сетрин на -12 запали добре като предния ден навих по чесовникавата срелка реголажния шестограм на клапата и най вече че грешката от холовия датчик я няма Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 1 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2017 Добре е, че си запалил, но вероятно е заради изчезналата грешка на датчика на Хол. Прави ли нещо за да изчезне? Ако не, то има вероятност пак да не иска да пали ако се появи отново. Относно навиването на реглажния винт на дебитомера - обогатил си сместа вероятно ще харчи повечко на бензин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 1 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2017 преди 54 минути, VBI написа: Относно навиването на реглажния винт на дебитомера - обогатил си сместа вероятно ще харчи повечко на бензин. Или е докарал сместа близка до оптималната. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lqskata Публикувано 2 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2017 Има вероятнос новата плочка на гаста да е със по малък отвор и затова да е искала по богата смес,тоест да и прави по слап вакум незнам. Адатчика на хол ще го следя незнам причината за изчезването днес ще проверя пак ако имам време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lqskata Публикувано 5 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2017 Някой имал ли е проблем със штракането на аванса на този двигател колкото и защъснение да му дам от реголажа се чува много Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 5 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2017 Аванса съм го чувал много рядко.Мотора работи най-добре когато делкото е сложено на средата и една идея към предварение.Сигурен ли си,че е аванса?Детонационните датчици здрави ли са? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
scorpion526 Публикувано 20 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2018 Здравейте колеги - да не отварям нова тема ще питам тук. АЦЕ-то ми прави следните проблеми : при каране в движение колата изгасва изведнъж, после запалвам и няма проблеми. Проблема обаче е , че понякога въобще не иска да запали и в момента от 1 месец няма палене. Има ток към свещите ( дават хубава искра). Като вържа бензиновото реле накъсо ( т.е постоянно да върти бензиновата помпа) и повдигна клапана на дебитомера през всички дюзи изхвърля хубава струя бензин. Старт дюзата има съпротивление 10-15 ома при 15 градуса външна температура, което мисля че трябва да е 2-3 Килоома, но гледах няколко втора ръка и всичките имаха такова съпротивление. Пробвах все пак да и подам директно 12 волта при палене и пак не иска да запали.Тук идва въпроса бензиновите дюзи при палене дават ли гориво без да се натиска педала на газта или паленето зависи само от старт дюзата ? .. На диагностика никакви грешки не дава - също така нямам газ и колата не е имала никога. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 20 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2018 Т-датчика е заминал, откачи го и опитай да запалиш без него - няма как да дава 10-15 ома при 15 градуса външна температура. Смени т-датчика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
scorpion526 Публикувано 20 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2018 Чакай чакай, че аз май бъркам понятията - всъщност това е съпротивлението на самата дюза. А този т-датчик доколкото четох е бял на цвят, обаче така и не успях да намеря такъв отзад на главата.. Може ли да някаква снимка как изглежда? И все пак с неработеща 5- та дюза не би ли трябвало да паля , но много трудно ? Аз все пак пробвах да запаля като дам 12 волта директно на дюзата, но така пък може би я задавих, защото свещите бяха мокри след това. Изчистих ги, откачих 12-те волта от старт дюзата, завъртях и пак бяха мокри. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 21 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2018 Т-датчика е бял наистина и се намира отляво долу под делкото завит отзад на главата като застанеш пред двигателя. Има удължителен куплунг по спомен, който се пада отдясно на двигателя близо до този на л-сондата и детонационния датчик. Замери какви стойности дава преди да палиш, като обърнеш внимание на околната температура и след това като загрее до 90С двигателя. Има сравнителна таблица тук във форума градуси-съпротивление. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
scorpion526 Публикувано 21 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2018 Ок ще го погледна къде е. Иначе да, аз я намерих тази таблица, но проблема с паленето го имам и лятото, когато не би трябвало да е от такова значение този датчик. А при палене 4-те бензинови дюзи, трябва ли да хвърлят гориво? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 22 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2018 Т-датчика е важен за всяко палене, няма значение топло или студено. От него зависи колко бензин ще подават инжекторите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
scorpion526 Публикувано 2 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2018 Ами колега видях къде се намира този бял датчик, но не намерих начин откъде да бръкна, за да го извадя. Все пак прекарах едни кабели и пуснах 12 волта директно на старт дюзата- при въртене на стартер, втори човек дава 12те волта на дюзата, но отново няма палене. Свещите като ги извадя са мокри с бензин, също така дават много хубава искра. Коляновия и разпределителния вал са на белези.... Няма такава загадка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
scorpion526 Публикувано 14 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2019 (Редактирано) Здравейте, колата запали. Оказа се, че свещите са въгленово черни и след почистване колата пали от четвърт (купих и нови свещи) Проблема е, че като поработи малко, става почти невъзмжно да се форсира, камо ли да се кара - при натискане педала на газта, вместо дс се форсира гасне. В един момент изгасва сама и няма палене, преди отново да се почистят свещите. Отделно като работи мята черен дим отзад заедно със сажди. Предполагам ми е богата сместа, дебитомер ли трябва да регулирам или нещо по инжекциона? Никакви грешки не ми дава иначе Vagcom.Успях да премеря Т-датчика - малко над 5ком-а при външна темп около 3 градуса, което е в норми. Редактирано 14 Януари 2019 от scorpion526 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 14 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2019 Вероятно трябва да регулираш сместа от дебитомера АКО т-датчика на ЕКУ-то е изправен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
scorpion526 Публикувано 14 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2019 Ами стойноста на Т-датчика беше ок при ниска температура, ще го премеря и при загрял двигател. А кой винт трябва да регулирам на дебитомера ? Четох една твоя тема за реглаж, но мисля, че на ААД мотор беше, на АЦЕ-то същото ли е ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 14 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2019 Същото е и при АСЕ, важно е гофрирания маркуч да не е сцепен/скъсан за да стане точна настройката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
scorpion526 Публикувано 14 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2019 Супер, ще го регулирам. А понякога при рязко подаване на газ от празен ход, се чува гърмене в гофрирания маркуч, това възможно ли е от пак от богатата смес да се получава ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
scorpion526 Публикувано 18 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2019 On 1/14/2019 at 9:57 AM, VBI said: Вероятно трябва да регулираш сместа от дебитомера АКО т-датчика на ЕКУ-то е изправен. Колега, гледах на схеми къде се намира този реглажен винт, но не успявам да го видя при мен. Махнах въздушния филтър и отвътре в кутият а се вижда лостовия механизъм, който избутва плунжера нагоре, но не виждам такъв винт там. Откъде трябва да бръкна за него ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 18 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2019 Ограденото с червено е отвора на реглажният винт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
scorpion526 Публикувано 19 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2019 (Редактирано) Супер, мерси колега. Днес му върнах няколко оборота, но колата продължава да се държи странно. При запалване вече държи около 400 оборота, аха аха да загасне. Напрежението на потенциометъра при даден контакт е 0.08V и при повдигане на клапата стига до 4.11V. Т-датчика при 2 градуса ми даваше около 5кОма, а при загрял на около 80 грсдуса беше 400 ома. Свещите продължават да са черни. Ще си играя още с този винт тези дни. Редактирано 19 Януари 2019 от scorpion526 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 20 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2019 Върти го по около 1/4 оборот и помни колко пъти и накъде си въртял защото от него зависи сместа и ако го много го разбъзикаш може въобще да не можеш да запалиш повече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване