Jump to content

Нужда от информация за покупка на Q7 на старо


Recommended Posts

 

Например от вериги с банани или пък огромния нагар по клапани и бутала, строшил немалко FSI мотори, включително и тези в S6 и S8?

 

Ти наистина си облъчен баце...да не дишаш бензин/лепило преди лягане???

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6 hours ago, nichirenshu said:

Осветли и нас простосмъртните от кои проблеми при бензините ще си скубем косите?

 

3 hours ago, Norton said:

Например от вериги с банани или пък огромния нагар по клапани и бутала, строшил немалко FSI мотори, включително и тези в S6 и S8?

 

Ти наистина си облъчен баце...да не дишаш бензин/лепило преди лягане???

Колегата nichirenshu, считай се за про/осветлен от колегата Norton.  :respekt:

 

В допълнение на колегата Norton мога да спомена класацията за двигател на годината, както и най-иновативен двигател и най-добър двигател според кубатурата и никъде  не видях споменатия 4.2FSI

https://en.m.wikipedia.org/wiki/International_Engine_of_the_Year

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В 3,0 литровия клас за съжаление присъстват дизеловите мотори на BMW M57D30, M57TUD30 (както и 2.7 дизела на Porsche), но си мисля, че 3.0TDi-то на Audi също е на доста високо ниво и почти не отстъпва на BMW двигателите. (ИМХО)

 

Освен това 3.0TDi мотора е монтиран в тооолкова много модели (т.е. доказал се е), а 4.2FSI в кои точно модели го слагат, та да ги сложим от другата страна на кантара?

 

Знам ли, може и да бъркам (и тоя 3.0TDi да не става за нищо), ама нека някой да даде доводи за обратното. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4.2 се слага във всички модели(макар и S или RS в по-малките), където има и 3тди изключение от цялата гама са само напречните мотори и за двата - а1/3 ...изключение пък, където няма дизел, но има 4.2 е R8 :). Спорът дали е по-добър от 3тди е безсмислен, по-добър е...конкурент му е 4.2тди, ако ще се сравнява с нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

8 hours ago, ruark said:

 

Това Аско го избягвайте, както и Simauto. Не можеш да имаш 200 коли и нито една от тях да не е над 200,000 км!?!?!? Всичките са на по 140-160к км...

 

В тази връзка, мога да кажа добри думи за Софавто - макар една част от търговците им да са ми силно антипатични, на колите нов внос не им пипат километрите.

Разбира се, не така стой въпроса с колите, които вече са взели на бартер от някого - там гаранция за пробега няма. Има няколко Q7-ци там, ако не те притеснява пробега иди да ги разгледаш: 

 

Например: http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=2&act=4&adv=21483621031092947

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди години няколко пъти съм се лъгал да ходя от Аско96. Вече и нова кола от магазина да ми снимат гледам с насмешка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

8 hours ago, nichirenshu said:

Хахаха ясно и двамата само си лалате наизуст. Бананите се предават първо в 3.0тди и всички подобни дизели, след още няколкостотин километра може и да при бензина да се предадат. Тоя нагар е поредната безумна глупост дето се пише от неразбирачи като вас. Ако живеете отвъд голямата вода има нещо вярно, тука няма.

А тракторския двигател къде точно е станал нещо?

Добре официално си най-заблудения в тоя форума. Има няма от 40++ години с ралзични модификации се слага този мотор във всички модели Ауди от А4 до А8, от С4, РС4 до Р8. Това е един от най-здравите и емблематични мотори на Ауди.

 

Баце ще се спреш ли с глупостите колко е добро FSI-то? Кой говори наизуст, аз лично съм чупил мотор на S6 5.2, мой близък счупи на Шкода Супърб 3.6 FSI и още едно S8 5.2, което в момента е в бокса за основен ремонт. При отварянето и на трите двигателя имаше АДСКИЯ нагар....но ти явно си прекалено промит, за да разбереш кво ти пиша....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 1/30/2017 at 4:46 PM, DStealth said:

Човешката преценка прави изпреварването безопасно, не мощността. 

.....

Нещо за случайно събитие да си чувал? Ако не си, има го дефинирано в НК. А щом го има значи не всичко зависи от човешката преценка. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, Norton said:

 

Баце ще се спреш ли с глупостите колко е добро FSI-то? Кой говори наизуст, аз лично съм чупил мотор на S6 5.2, мой близък счупи на Шкода Супърб 3.6 FSI и още едно S8 5.2, което в момента е в бокса за основен ремонт. При отварянето и на трите двигателя имаше АДСКИЯ нагар....но ти явно си прекалено промит, за да разбереш кво ти пиша....

Нали за 4.2 си хортуваме къде реши да избухнеш с 10 цилиндровия кютук. Ако ще си говорим така да пусне в оборот и 3.3TDi, редко сполучлив мотор е чувам тук таме.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, Norton said:

 

Баце ще се спреш ли с глупостите колко е добро FSI-то? Кой говори наизуст, аз лично съм чупил мотор на S6 5.2, мой близък счупи на Шкода Супърб 3.6 FSI и още едно S8 5.2, което в момента е в бокса за основен ремонт. При отварянето и на трите двигателя имаше АДСКИЯ нагар....но ти явно си прекалено промит, за да разбереш кво ти пиша....


Ти лично не си критерий затова дали един мотор е сполучлив или не. 5.2 е коментиран много пъти, като не особено сполучлив. Това идва от заблудата, че едва ли не перформънс мотор трябва да изкарва стотици хиляди километри само с нормално обслужване, което е далече от всякаква логика ...

Редактирано от petrishki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 1/30/2017 at 4:46 PM, DStealth said:

Човешката преценка прави изпреварването безопасно, не мощността. С по-високата такава се изпреварва на места, където с по-слаба не се и помисля, оттам рискът е същия или по-висок. Сега ако става дума за изпреварване при равни други условия е вярно твърдението :)

Тук не съм съгласен. Зависи от личната нагласа. А има страшно много хора, които със 70 кончета тръгват на магия и до последно се кръстят на ум.

 

Понякога просто ти се налага да изпревариш, например ако алтернативата е 3 часа да пъплиш зад камион и в този момент ти е нужна цялата възможна мощ за да бъде всичко безопасно.

 

Аз винаги изпреварвам много преценено, но също така гледам и да го направя максимално бързо и изобщо да не се доближавам до опасна ситуация. А за това си трябва мощен мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ruark, според мен най-важното е да ти допадне определения двигател. Намери и тествай 3.0TDI, 4.2TDI, 4.2FSI, сравни, направи равносметка на разход на гориво, километри, които караш и в крайна сметка вземи екземплярът, който е в най-добро състояние и който най-много ти е харесал и съвпада със стила ти на шофиране. 

 

При всички тези двигатели, както каза колега по-горе, си трябва сериозна финансова подплата.

Ако е налична, избери това, което е най-запазено, най-много ти допада и газ. Пък каквото сабя покаже. 

 

И според мен преди покупката ЗАДЪЛЖИТЕЛНО една проверка някъде, където си занят работата. След това обслужване и газ.

И винаги едно на ум, че може да изникне скъп ремонт. И на трите. 

 

Аз лично също бих се спрял на 4.2TDI. Да, дюзи, турбини, обтегачи, ама при 3ката не смятам, че е по-различно. Важното е да е със история и да е в добро състояние. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6 hours ago, nichirenshu said:

Май е по-добре ти да спрещ с глупостите. И от кво точно си го счупил тоя мотор? Щото аз знам за десетина счупени 3.0тди значи по-твоята логика 3.0тди е баси боклука. Аз имах фси и нямаше нагар, което не беше внос от Щатите. 5.2-то си имат фабричен проблем подобен на балансшафт модула на 2.0тди, стружките на 3.0тди, харченето на масло на 2.0т, помпата и валовете на малкия душегуб. Това не значи, че фси технологията не струва щото по същата логика комън рейла не струва. Трайкай си по-добре, очевидно не си хич в час а си само един хейтър.

 

Аз си карам и си трайкам, за разлика от теб :) Не наливам масло през 2 седмици...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 2/1/2017 at 11:52 AM, JusttRelaxx said:

@ruark, според мен най-важното е да ти допадне определения двигател. Намери и тествай 3.0TDI, 4.2TDI, 4.2FSI, сравни, направи равносметка на разход на гориво, километри, които караш и в крайна сметка вземи екземплярът, който е в най-добро състояние и който най-много ти е харесал и съвпада със стила ти на шофиране. 

 

При всички тези двигатели, както каза колега по-горе, си трябва сериозна финансова подплата.

Ако е налична, избери това, което е най-запазено, най-много ти допада и газ. Пък каквото сабя покаже. 

 

И според мен преди покупката ЗАДЪЛЖИТЕЛНО една проверка някъде, където си занят работата. След това обслужване и газ.

И винаги едно на ум, че може да изникне скъп ремонт. И на трите. 

 

Аз лично също бих се спрял на 4.2TDI. Да, дюзи, турбини, обтегачи, ама при 3ката не смятам, че е по-различно. Важното е да е със история и да е в добро състояние. 

 

При такава кола мисля, че въобще не трябва да се мисли за разхода на гориво. Това ще е последния проблем. Просто да си търси най-запазения автомобили.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...
Публикувано (Редактирано)

Малко update на темата. След като гледах на живо Q7 и го тествах с детските столчета, стигнах до извода че няма да ми е удобен и гъзарията ще отиде на заден план за сметка на функционалността (с 3 деца е така ... :hilezh:) .  

 

Докарах си от Германия за посочения първоначално бюджет Seat Alhambra Style 2013 година - 2.0 TDI-CR 177hp с 6 DSG и full екстри (кожа с памет, панорама, електрически врати, 

навигация, парктроници + камера, ел. теглич и тн). 

 

Ето и малко снимки ако на някой му е любопитно: 

 

http://ruark.snimka.bg/automobiles/seat.954261.38112356.big

http://ruark.snimka.bg/automobiles/seat.954261.38112357.big

http://ruark.snimka.bg/automobiles/seat.954261.38112358.big

http://ruark.snimka.bg/automobiles/seat.954261.38112359.big

http://ruark.snimka.bg/automobiles/seat.954261.38112360.big

 

 

 

Редактирано от ruark
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • VBI locked this topic
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...