dobatavision Публикувано 24 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2017 Здравейте, проблема е не само при Ауди. При връзките на маркучите по охладителната система, там където стягам маркуча със скоби към метал(алумин - около термостата на АВК) (желязо - тръбичката около делкото...) и други подобни връзки зимата често почва да прокапва при много ниски температури. Преди време когато съм сменял антифриз почистих и намазах с малко грес тръбите но след година -две пак почва да сълзи и колкото и да натягам скобата не спира теча. Някой знае ли как да спра това сълзене, давайте съвети . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iovkom Публикувано 24 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2017 Смени скобите с такива с по-широка периферия. Трябва да се експериментира. Най-добре е всички маркучи да са със скоби , които не се стягат с винт . Моята б4-ка беше с такива скоби на тройника на главата и на водната помпа , не знам дали от завода излизат с такива и на радиатора и някой преди мен ги е сменил с обикновени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobatavision Публикувано 24 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 24 Януари 2017 Съвет за качествени скоби ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
esox hunter Публикувано 24 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2017 Когато купих колата имах подобен проблем, скъса ми нервите Решението за мен купих почти всики маркучи нови и оригинални и от там с един списък по ЕТКА на всички стяжки отидох във Würth и купих от техните. Имаха почти всички нужни ми. След това смяна на маркучите и стяжките и 2 г не съм имал проблеми с изключение на 1 от 2 -та маркуча, които не смених понеже ми се струваше нов (от радиатора към казанчето за антифриз). Само той пак леко просълзи, но го призтегнах и спря за сега. Това ми костваше на мен упражнението и не е евтино понеже взех само оригинални ВАГ маркучи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobatavision Публикувано 24 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 24 Януари 2017 Да има логика новите маркучи са по-еластични и лягат по-точно... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Костадинов Публикувано 27 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2017 Купи си и течен тефлонов уплътнител. Върши чудесна работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drido Публикувано 29 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2017 Внимавай с новите маркучи защото повечето са големи боклуци, дори и скъпи и за 2-3 седмици се отпускат , протичат и трябва пак да ги притягаш.. Тоя проблем го имам на всичките ми ВАГ автомобили които съм карал.Просто при големи температурни аномалии (от -20 до +100), като изтине колата се свива маркуча и пропуска. Проблема го решавам с по-широки скоби и стягане при минусови температури. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krisaleks Публикувано 29 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2017 Ако маркуча не влиза плътно, а халтае, скобата не е решението. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobatavision Публикувано 18 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2017 На 1/27/2017 at 16:53, Костадинов написа: Купи си и течен тефлонов уплътнител. Върши чудесна работа. Ако използвам течен тефлон и след това някога реша да свалям маркуча, ще може ли да го изкарам ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Костадинов Публикувано 7 Март 2017 Доклад Share Публикувано 7 Март 2017 След втвърдяване консистенцията му става като на дъвка. Не съм имал проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване