borkata86 Posted January 29, 2017 Report Share Posted January 29, 2017 (edited) Колата е А4 комби 1.8 атмосферния с код AVV 2001г. След смяна на обтегача и веригата, кочината стана по-мудна с леко завишен разход и светва чека.Дори сега откакто стана по-студено пали не винаги от първи път(когато беше по-топло го нямах този проблем) Така вече я карам 5-6 месеца В сервиза където я правиха пак я гледаха и твърдят,че е на белези. До колегите с код на мотора AVV, да помагат при тях на каналите 90,91 и 93 какви са стойностите на отклонение на разпределителния вал. При мен са така на загрял двигател Ако не се лъжа стойностите на 90 и 91 би трябвало да са 3*KW За това се съмнявам,че веригата не е зацепена правилно. Дайте снимка,мнение какви трябва да са стойностите на тези канали Edited January 29, 2017 by borkata86 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morket Posted February 4, 2017 Report Share Posted February 4, 2017 Колега зацепването не само трябва да е на белези ми от зъб до зъб ако не ме лъже паметта трябва да са 13 прешлена от веригата. Предполагам си с хидравличния обтегач щом е след 97г на производство. Провери колко са прешлените между двата белега! И другото е да не са ти сложили статичен обтегач и затова да ти свети чека. До колкото съм запознат твоя(нашия) обтегач е бая цифра и масово слагат стария модел на обтегача който не е хидравличен и не прави моментната центровка на валовете и като е от старите обтегачи те нямат букса следователно светка чека защото буксата не е закачена! Дано съм помогнал! Link to comment Share on other sites More sharing options...
borkata86 Posted February 5, 2017 Author Report Share Posted February 5, 2017 Обтегача е същия. Броя на звената на веригата трябва да са 16, а чека свети от бедна смес. Затова питам колко трябва да е отклонението на вала при диагностика.Ако правилното отклонение е 3градуса, а при мен в момента е 0* съмняваме веригата да е зацепена на 15 звена и всукателния вал изостава. Link to comment Share on other sites More sharing options...
borkata86 Posted February 15, 2017 Author Report Share Posted February 15, 2017 Никой ли не знае, какво трябва да е отклонението на вала? Ако някой си прави диагностика, нека да види при него колко градуса е да пише. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shubert Posted February 16, 2017 Report Share Posted February 16, 2017 На 5.02.2017 г. at 0:03, Morket написа: .... Предполагам си с хидравличния обтегач щом е след 97г на производство. Провери колко са прешлените между двата белега! И другото е да не са ти сложили статичен обтегач .... Колега, на тия мотори няма статични обтегачи... сите са хидравлични, като на едните по-новите имат електрическа част и струват илядо и кусур лева. Отделно за АДР обтегача е стоттина лева по-скъп от 1.8Т по незнайна за мен причина. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morket Posted February 23, 2017 Report Share Posted February 23, 2017 Да бе колега рака е и давата са хидравлични, ма моя прави и моментна центровка(газоразпределение)а стария стои там да води веригата и тва е! Иначе колегата нека да провери на колко зъба е зацепена веригата! Изпратено от моят SM-A510F с помощта на Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
player Posted November 25, 2020 Report Share Posted November 25, 2020 (edited) Здравейте,извинявам се че пиша в тази тема, имам подобен проблем с колата и с 93 канал.Смених какво ли не и не се опрвя колата. приемам всякакви предложения. Edited November 25, 2020 by player Link to comment Share on other sites More sharing options...
borkata86 Posted December 2, 2020 Author Report Share Posted December 2, 2020 Сега видях Отдавна не съм се занимавал с колата, но от както сатана студено едвам я паля. Последно съм писал в таи тема https://audibg.com/forum/index.php?/topic/205486-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B5%D0%BC-%D1%81-%D0%BF%D1%8A%D1%80%D0%B2%D0%BE%D1%82%D0%BE-%D0%BF%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B5-18-%D0%B0%D0%B4%D1%80/page/2/&tab=comments#comment-3041053 Ето и какво последно съм правил по колата Освен генерацията друго не остана Link to comment Share on other sites More sharing options...
borkata86 Posted December 2, 2020 Author Report Share Posted December 2, 2020 (edited) Освен генерацията друго не остана Забравих да спомена, че след трудното първо палене - колата набира по добре в сравнение като загрее. Когато загрее и особено, ако съм в задръстване и вися по светофарите - едвам потеглям, все едно дърпам огромно ремарке, колата става ТРУП Edited December 2, 2020 by borkata86 Link to comment Share on other sites More sharing options...
borkata86 Posted March 10, 2022 Author Report Share Posted March 10, 2022 Проблема с трудното палене и слабият вървеж е решен след смяна на хидравличния обтегач на веригата. Този, който беше на мотора е от ауди А3 и е с друг номер. Още при закупуването тракаше веригата и го замених с този от А3 - ката, но не очаквах че от там съм имал тази драма. Сега си пали от раз без значение колко градуса е вън и си има тяга във всички обороти Link to comment Share on other sites More sharing options...
aldygreen Posted March 23, 2022 Report Share Posted March 23, 2022 Най-вероятната причина е била неправилно слагане на обтегача. Елементарно е да се сбърка, ако не се спазват точно указанията в Сервизната инструкция. При това се получават 15 звена, вместо правилните 16 звена на веригата. Вероятно при втората смяна майсторът е изпълнил правилно всичко. Между различните обтегачи, с различни букви след номера в харатеристиките няма съществена разлика. Link to comment Share on other sites More sharing options...
borkata86 Posted March 27, 2022 Author Report Share Posted March 27, 2022 @aldygreen Обтегача лично съм го гледал дали е точно зацепен за веригата!!!!!!! Този в момента ЛИЧНО Аз го смених!!!!! Обтегача от А3-ката беше с друг номер!!!!!! За това съм и написал, какъв се оказа проблема за да съм полезен и за други колеги.!!!!!! Айде и да не изказване мнение без да сме напълно запознати!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
aldygreen Posted March 28, 2022 Report Share Posted March 28, 2022 (edited) Ами запознай ни. Да беше дал номерата на първия и втория обтегач, та да има файда от оплакванията ти? А това, което съм написал за 15 звена е от личен опит. Слагаш всичко точно, правиш две пълни завъртания на веригата и гледаш. Ако тази проверка я направиш навреме, коригирането е елементарно. Възможно е и да няма нужда от корекция. Моторът ми е APT и колата се ускорява от 0 до 100 км/ч за 10 сек (няма катализатор). Edited March 28, 2022 by aldygreen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now