Jump to content

Мудно ускорение след смяна на хидравличния обтегач


borkata86

Recommended Posts

Колата е А4 комби 1.8 атмосферния с код AVV 2001г.

След смяна на обтегача и веригата, кочината стана

по-мудна с леко завишен разход и светва чека.Дори сега откакто стана по-студено пали не винаги от първи път(когато беше по-топло го нямах този проблем)

Така вече я карам 5-6 месеца

В сервиза където я правиха пак я гледаха и твърдят,че е на белези.

До колегите с код на мотора AVV,

да помагат при тях на каналите 90,91 и 93 какви са стойностите на отклонение на разпределителния вал.

При мен са така на загрял двигател 

 

VCDS канал 90,91 и 93 (3).JPEG

VCDS канал 90,91 и 93 (4).JPEG

 

Ако не се лъжа стойностите на 90 и 91 би трябвало да са  3*KW

За това се съмнявам,че веригата не е зацепена правилно.

Дайте снимка,мнение какви трябва да са стойностите на тези канали

 

Edited by borkata86
Link to comment
Share on other sites

Колега зацепването не само трябва да е на белези ми от зъб до зъб ако не ме лъже паметта трябва да са 13 прешлена от веригата. Предполагам си с хидравличния обтегач щом е след 97г на производство. Провери колко са прешлените между двата белега! И другото е да не са ти сложили статичен обтегач и затова да ти свети чека. До колкото съм запознат твоя(нашия) обтегач е бая цифра и масово слагат стария модел на обтегача който не е хидравличен и не прави моментната центровка на валовете и като е от старите обтегачи те нямат букса следователно светка чека защото буксата не е закачена! Дано съм помогнал!

Link to comment
Share on other sites

Обтегача е същия.

Броя на звената на веригата трябва да са 16, а чека свети от бедна смес. Затова питам колко трябва да е отклонението на вала при диагностика.Ако правилното отклонение е 3градуса, а при мен в момента е 0* съмняваме веригата да е зацепена на 15 звена и всукателния вал изостава.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Никой ли не знае, какво трябва да е отклонението на вала?

Ако някой си прави диагностика, нека да види при него колко градуса е да пише.

 

Link to comment
Share on other sites

На 5.02.2017 г. at 0:03, Morket написа:

.... Предполагам си с хидравличния обтегач щом е след 97г на производство. Провери колко са прешлените между двата белега! И другото е да не са ти сложили статичен обтегач ....

Колега, на тия мотори няма статични обтегачи... сите са хидравлични, като на едните по-новите имат електрическа част и струват илядо и кусур лева. Отделно за АДР обтегача е стоттина лева по-скъп от 1.8Т по незнайна за мен причина.

Link to comment
Share on other sites

Да бе колега рака е и давата са хидравлични, ма моя прави и моментна центровка(газоразпределение)а стария стои там да води веригата и тва е! Иначе колегата нека да провери на колко зъба е зацепена веригата!

Изпратено от моят SM-A510F с помощта на Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Здравейте,извинявам се че пиша в тази тема,
имам подобен проблем с колата и с 93 канал.Смених какво ли не и не се опрвя колата.
приемам всякакви предложения.

camshaft idle.jpg

Edited by player
Link to comment
Share on other sites

Сега видях

Отдавна не съм се занимавал с колата, но от както сатана студено едвам я паля.

Последно съм писал в таи тема

https://audibg.com/forum/index.php?/topic/205486-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B5%D0%BC-%D1%81-%D0%BF%D1%8A%D1%80%D0%B2%D0%BE%D1%82%D0%BE-%D0%BF%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B5-18-%D0%B0%D0%B4%D1%80/page/2/&tab=comments#comment-3041053

Ето и какво последно съм правил по колата 

Освен генерацията друго не остана

 

2020-12-02_113611.jpg

Link to comment
Share on other sites

 

Освен генерацията друго не остана

Забравих да спомена, че след трудното първо палене - колата набира по добре в сравнение като загрее.

Когато загрее и особено, ако съм в задръстване и вися по светофарите - едвам потеглям,

все едно дърпам огромно ремарке,

колата става ТРУП

 

 

 

 

Edited by borkata86
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Проблема с трудното палене и слабият вървеж е решен след смяна на хидравличния обтегач на веригата.

Този, който беше на мотора е от ауди А3 и е с друг номер.

Още при закупуването тракаше веригата и го замених с този от А3 - ката, но не очаквах че от там съм имал тази драма.

Сега си пали от раз без значение колко градуса е вън и си има тяга във всички обороти

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Най-вероятната причина е била неправилно слагане на обтегача. Елементарно е да се сбърка, ако не се спазват точно указанията в Сервизната инструкция. При това се получават 15 звена, вместо правилните 16 звена на веригата. Вероятно при втората смяна майсторът е изпълнил правилно всичко. Между различните обтегачи, с различни букви след номера в харатеристиките няма съществена разлика.

Link to comment
Share on other sites

@aldygreen 

Обтегача лично съм го гледал дали е точно зацепен за веригата!!!!!!! 

Този в момента ЛИЧНО Аз го смених!!!!! 

Обтегача от А3-ката беше с друг номер!!!!!! 

За това съм и написал, какъв се оказа проблема за да съм полезен и за други колеги.!!!!!!

Айде и да не изказване мнение без да сме напълно запознати!!!! 

 

Link to comment
Share on other sites

Ами запознай ни. Да беше дал номерата на първия и втория обтегач, та да има файда от оплакванията ти?

А това, което съм написал за 15 звена е от личен опит. Слагаш всичко точно, правиш две пълни завъртания на веригата и гледаш. Ако тази проверка я направиш навреме, коригирането е елементарно. Възможно е и да няма нужда от корекция. 

Моторът ми е APT и колата се ускорява от 0 до 100 км/ч за 10 сек (няма катализатор).

Edited by aldygreen
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...