Jump to content

Мудно ускорение след смяна на хидравличния обтегач


borkata86

Recommended Posts

Колата е А4 комби 1.8 атмосферния с код AVV 2001г.

След смяна на обтегача и веригата, кочината стана

по-мудна с леко завишен разход и светва чека.Дори сега откакто стана по-студено пали не винаги от първи път(когато беше по-топло го нямах този проблем)

Така вече я карам 5-6 месеца

В сервиза където я правиха пак я гледаха и твърдят,че е на белези.

До колегите с код на мотора AVV,

да помагат при тях на каналите 90,91 и 93 какви са стойностите на отклонение на разпределителния вал.

При мен са така на загрял двигател 

 

VCDS канал 90,91 и 93 (3).JPEG

VCDS канал 90,91 и 93 (4).JPEG

 

Ако не се лъжа стойностите на 90 и 91 би трябвало да са  3*KW

За това се съмнявам,че веригата не е зацепена правилно.

Дайте снимка,мнение какви трябва да са стойностите на тези канали

 

Редактирано от borkata86
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега зацепването не само трябва да е на белези ми от зъб до зъб ако не ме лъже паметта трябва да са 13 прешлена от веригата. Предполагам си с хидравличния обтегач щом е след 97г на производство. Провери колко са прешлените между двата белега! И другото е да не са ти сложили статичен обтегач и затова да ти свети чека. До колкото съм запознат твоя(нашия) обтегач е бая цифра и масово слагат стария модел на обтегача който не е хидравличен и не прави моментната центровка на валовете и като е от старите обтегачи те нямат букса следователно светка чека защото буксата не е закачена! Дано съм помогнал!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обтегача е същия.

Броя на звената на веригата трябва да са 16, а чека свети от бедна смес. Затова питам колко трябва да е отклонението на вала при диагностика.Ако правилното отклонение е 3градуса, а при мен в момента е 0* съмняваме веригата да е зацепена на 15 звена и всукателния вал изостава.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Никой ли не знае, какво трябва да е отклонението на вала?

Ако някой си прави диагностика, нека да види при него колко градуса е да пише.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 5.02.2017 г. at 0:03, Morket написа:

.... Предполагам си с хидравличния обтегач щом е след 97г на производство. Провери колко са прешлените между двата белега! И другото е да не са ти сложили статичен обтегач ....

Колега, на тия мотори няма статични обтегачи... сите са хидравлични, като на едните по-новите имат електрическа част и струват илядо и кусур лева. Отделно за АДР обтегача е стоттина лева по-скъп от 1.8Т по незнайна за мен причина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе колега рака е и давата са хидравлични, ма моя прави и моментна центровка(газоразпределение)а стария стои там да води веригата и тва е! Иначе колегата нека да провери на колко зъба е зацепена веригата!

Изпратено от моят SM-A510F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 years later...

Здравейте,извинявам се че пиша в тази тема,
имам подобен проблем с колата и с 93 канал.Смених какво ли не и не се опрвя колата.
приемам всякакви предложения.

camshaft idle.jpg

Редактирано от player
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега видях

Отдавна не съм се занимавал с колата, но от както сатана студено едвам я паля.

Последно съм писал в таи тема

https://audibg.com/forum/index.php?/topic/205486-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B5%D0%BC-%D1%81-%D0%BF%D1%8A%D1%80%D0%B2%D0%BE%D1%82%D0%BE-%D0%BF%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B5-18-%D0%B0%D0%B4%D1%80/page/2/&tab=comments#comment-3041053

Ето и какво последно съм правил по колата 

Освен генерацията друго не остана

 

2020-12-02_113611.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Освен генерацията друго не остана

Забравих да спомена, че след трудното първо палене - колата набира по добре в сравнение като загрее.

Когато загрее и особено, ако съм в задръстване и вися по светофарите - едвам потеглям,

все едно дърпам огромно ремарке,

колата става ТРУП

 

 

 

 

Редактирано от borkata86
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Проблема с трудното палене и слабият вървеж е решен след смяна на хидравличния обтегач на веригата.

Този, който беше на мотора е от ауди А3 и е с друг номер.

Още при закупуването тракаше веригата и го замених с този от А3 - ката, но не очаквах че от там съм имал тази драма.

Сега си пали от раз без значение колко градуса е вън и си има тяга във всички обороти

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Най-вероятната причина е била неправилно слагане на обтегача. Елементарно е да се сбърка, ако не се спазват точно указанията в Сервизната инструкция. При това се получават 15 звена, вместо правилните 16 звена на веригата. Вероятно при втората смяна майсторът е изпълнил правилно всичко. Между различните обтегачи, с различни букви след номера в харатеристиките няма съществена разлика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@aldygreen 

Обтегача лично съм го гледал дали е точно зацепен за веригата!!!!!!! 

Този в момента ЛИЧНО Аз го смених!!!!! 

Обтегача от А3-ката беше с друг номер!!!!!! 

За това съм и написал, какъв се оказа проблема за да съм полезен и за други колеги.!!!!!!

Айде и да не изказване мнение без да сме напълно запознати!!!! 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами запознай ни. Да беше дал номерата на първия и втория обтегач, та да има файда от оплакванията ти?

А това, което съм написал за 15 звена е от личен опит. Слагаш всичко точно, правиш две пълни завъртания на веригата и гледаш. Ако тази проверка я направиш навреме, коригирането е елементарно. Възможно е и да няма нужда от корекция. 

Моторът ми е APT и колата се ускорява от 0 до 100 км/ч за 10 сек (няма катализатор).

Редактирано от aldygreen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...