Jump to content

Смяна на масло на скоростна кутия


avtomobilite

Recommended Posts

Там беше препоръчано, обадено, наши ора и т.н.

Не си падам по такива неща да вися на някой на главата, не го намирам и за интересно. Майната му, просто споделям.

Случва се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 67
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Аз последния път чаках половин ден за смяната, но вечерта държах да си получа стария филтър. С леко учудване ми го дадоха де :lol: при други хора го сменях.

Редактирано от Excessive
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 9/30/2019 at 5:32 PM, Toshko said:

Не знам как да обясня логиката си...сигурно няма да ме разберете, но ще се опитам.
Да речем, че докато е при мен тази кола ще я карам 20 хиляди километра (чисто хипотетично). Ако за това време скоростите не се счупят - супер. Ако приемем варианта, че докато колата е при мен и скоростете няма да се счупят дори без да сменя маслото тогава излиза, че ако го сменя ще съм дал едни 650 лв. на вятъра. Това го казвам с оглед на факта, че когато продавам колата никой няма да ми даде повече пари за това, че съм сменил масло на скоростите.

С две думи - искам да сведа разходите на тази кола до минимум и съответно си поемам риска нещо да се счупи и да ме вкара в по-голям разход. От друга страна, ако нищо не се счупи накрая като я продам и тегля чертата ще съм дал по-малко пари.

Ааахахахахха! шЪ умрЪ! Мале мале!

 

Toshko дали си измислил някаква икономия от течността за чистачки? Или ти не ги позлваш, защото реално течността след стъклото отива на земята, после се изпарява, т.е. отива на вятъра, т.е. са си пари на вятъра? Фарове, мигачи? Горят крушки на поразия, по-добре без такива светлинни знаци. Гумите се карат, докато не започнат да хвърчат парчета от тях и то само при скорост по-ниска от 30км/ч? Заради такива мизерии хората се избиват по пътищата. А това пък накладки да сменяш... пълен абсурд.

 

  • :stupid::steinigung::runterdrueck::tomato::tomato::tomato::2gunsfiring_v1:
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти ако береш парите по дърветата при мен не е така. Мисля, че всеки сам може да си преценява как да си поддържа бараката. Не знам какво толкова се вживявате с тези А8-ци. Кола като кола...дали е А8 или Голф 2-ка все тая - всичко е еднакво. Като се счупи ще си купя друга. Пълно е с такива в мобилето.

Редактирано от Toshko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Mustaka  Нищо не разбираш ти! Еднави са! :D 

1 hour ago, Toshko said:

Ти ако береш парите по дърветата при мен не е така. Мисля, че всеки сам може да си преценява как да си поддържа бараката. Не знам какво толкова се вживявате с тези А8-ци. Кола като кола...дали е А8 или Голф 2-ка все тая - всичко е еднакво. Като се счупи ще си купя друга. Пълно е с такива в мобилето.

Като гледам какви икономии правиш, съмянвам се да си толкова ларж. Ама няма значение. Чакай да се счупи и тогава правиш. По-евтино ще ти излезне. Иначе са пари на вятъра...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбирам да ми е първа кола в живота - да се вживявам, но не е така. Чисто статистически от моя скромен скромен опит сигурно около 15 годишен съм забелязал, че една кола не се троши и не умира, ако 20 000 км. не й се смени маслото на автоматика, дори и преди това да не се знае кога и дали е сменяно.

И все пак не разбирам защо е спорът. Колега avtomobilite, след като имаш пари или си намислил да караш колата си повече отколкото аз моята не виждам лошо да я поддържаш както смяташ за добре дори и в разрез с моите виждания.

А сравних колата с Голф 2, защото от години виждам един такъв, който се кара с доста евтино наливно масло, не се сменя по предписание всяка година и въпреки всичко не умира. Предполагам и този 4.2 FSI няма да се предаде лесно, ако мине 5 000 - 6 000 км повече със старо масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич, мисленето ти е много грешно и издава тесногръдие и Ганьовщина. Ти така мислиш, без значение дали имаш 200 или 200 000лв. , това е лошото ;)
Иначе си абсолютно прав, всеки може да взима решения за собствения си варел, едни ги водят в намазани сервизи и пръскат грешни пари, други не сменят масло. Свет шарен!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Toshko: ако си продавахме колите на всеки 20 000, трябваше всяка година да сме с друга, тогава всъщност може да не сменяме и масло :hilezh:

Явно ти 20 000 ги правиш за 4 години и имаш други сметки. Пък и на голф2-та, която караш, се слага по-гъстичко масълце, нали, 15w40, да уплътни хубавко, то за какво да го сменяш?

Някои хора искат колата им да е в пълна изправност, да минимизират възможните изненади, профилактиката спестява по-скъпи ремонти, също колата ти не става тотален поройник и навес.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 hours ago, OvivO said:

@Toshko: ако си продавахме колите на всеки 20 000, трябваше всяка година да сме с друга, тогава всъщност може да не сменяме и масло :hilezh:

Кой е казал, че не си сменям всяка година колата? Това Ауди ми е 17-та кола, а имам книжка от 2002 г.

С първите около 10 коли бях като вас - всичко по книга, масло, течности, гуми и накрая продавам перфектна кола с чисто нови маркови гуми за без пари и правя подарък на някой.

И все пак не разбирам защо е този хейт и квалификации за ганьовщина. Ами кара ми се А8 за няколко месеца и това е. Купил съм си по-скъпа кола, която уж е запазена и няма ядове, догодина лятото ще я продам сигурно с едни 5000 лв. на долу, а вие сега искате да вкарвам още пари в нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, Mustaka said:

Заради такова мислене, масово колите по нашите ширини са изтърбушени гробници.

И аз какво да направя? Да дам аз пари, за да се радва после някой друг на колата ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Надявам се да успееш да погледнеш отстрани как звучи цялата ситуация. Купувам си А8 и цепя всяка стотинка като разход. Не е логично това нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, омръзна ми от този безмислен спор. Нека да приемем, че съм бай Ганьо, смешно е, че карам А8, цепя стотинката на 2 и да си стиснем ръцете.

Във форума съм дошъл, за да търся помощ, споделям проблеми и да помагам с каквото мога, а не да обсъждам как трябва да се поддържа една кола. Както някой по-горе каза - всеки си има глава на раменете и си преценява.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, казах ти го и аз. Но си оставам на позицията, че е Ганьовщина.
Обремененото съзнание е по-тежко от раздялата с некой лев.

Затова нема да си купя кола от тука :)

Митенца на сека крачка те чакат с поредния пожар, зад слогана "качваш се и караш" !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, yavor20v said:

Но си оставам на позицията, че е Ганьовщина.

Споко, свикнал съм. Преди години пък ме нахраниха в VW форума, защото видиш ли мисля да си сменям маслото на новата си кола на 30 000 км, както са официалните сервизни интервали, а не го сменям на 10 000 - 15 000 км. и че я карам често с газ в дъно по магистралите, двигателят харчи масло и видиш ли ще взема здравето на колата и няма да е хубава за следващия собственик.

Сега и тук историята се повтаря, но то имаше един виц/поговорка за тази работа. Беше нещо от рода на това, че да си пазя колата за следващия собственик е като да не си е*а приятелката, за да е стегната за следващия.

Чисто статистически - масло на автоматик никога не съм сменял и до сега автоматик при мен не се е трошил, а не е като да не съм имал няколко коли автоматици. Но щом казваш - голяма Ганьовщина е това :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • VBI locked this topic
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...