Jump to content

А6 3.0 ТФСИ обмяна на опит


Preslito

Recommended Posts

Преди 7 часа, P_PETKOV написа:

Евала за отговора :) Благодаря много за поясненията. Наистина не съм наясно с всичко и затова питам. Благодаря на всички които се отзовават. А самото quattro има какво да се обслужва по него ли? На предходни модели не съм чувал затова така питам :)

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 59
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ако се следват инструкциите на Ауди освен масло, свещи и ремъка за чарджъра друго не се пипа по мотора.

Диференциали, раздатка и скороста кутия също се водят необслужваеми/lifetime или който както намери за добре да го разбира :)

 

п.с. Взел ли си вече некоя 4F-ка с 3.0TFSI или си в момент на проучване ?

 

Ето и извадка от SSP 437 в ELSA пише същото ;)

 

image.png.518032f2471ba32adb2fd82297578b18.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 25.08.2020 г. at 17:13, P_PETKOV написа:

 

 

В процес на много сериозно проучване съм :) Благодаря на всички, които споделят и помагат с насоките.

А тези от вас които са собственици на 3.0 ТФСИ, какви са ви впечатленията от този двигател ? :)

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разрови се писал съм и други също. Накратко върви по целия оборотомер без да се усеща някакъв напън, брутално е с чарджъра. След ремап става още по-чудно... За мен лично за около 20 бона няма адекватна алтернатива. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 18 часа, soult@ker написа:

 

Ами ако някой от София или Бургас, който има такава, изяви желание да ми я покаже, с удоволствие бих се повозил, дори само да се повозя пак за мен е нещо :)

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 27.08.2020 г. at 17:10, soult@ker написа:

 

Съгласен съм. Трябва ми някой като @P_PETKOV 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, manchorov написа:

 

Остава някой от форума да си продава неговата и така може и да намеря поддържана кола. Сякаш така е най-голяма възможността да попадна на пазена кола.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, omonkes написа:

 

Нищо не мога да кажа по въпроса.За мен лично,че ще е от форума колата не ми говори нищо...За един обслужването е едно за друг друго... :) Лично мнение.Да не говорим за начина на предобиване на колата...Всичко е в документите,и коректното им предоставяне.Бих се доверил единственно на представителство на марката,и то не в България.Поне има някаква гаранция.В наще представителства се продават и други автомобили... 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и такива коли...и такива собственици. Имам съмнението обаче, че цените на тези коли "леко" се разминават с представите на повечето мераклии.

А историята на колата, според мен може само да покаже евентуално някакъв записан в тефтерите на алди километраж. Т.е. едно....нищо. Ще дам два примера в които "историята" помага;

алди в италЯнско, което през първите 5 години, след като е излязло от магазина...нЕма никаква история. Не вярвам да има такова произведено аЛди, дето да не е влизало в сервиза 5 години....и то когато е било в гаранция и т.н.

аЛди на което в официалните тефтери хората без никакви угризения са написали на 5-тата година близо два пъти по-малък пробег. Ако не го бяха коригирали, колата трябваше да е на 480К км. Е....някой си я купи, ама на 170К км.

 

Редактирано от kurty
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@omonkes Мнението е изтрито защото продължаваш да цитираш предходно мнение, въпреки предупрежденията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, VBI написа:

@omonkes Мнението е изтрито защото продължаваш да цитираш предходно мнение, въпреки предупрежденията.

На съм видял никакви предупреждения и не съм цитирал предходно мнение, поне не умишлено. Нещо ми забива страницата когато се опитвам да цитирам, а и аз не съм много запознат кое как прави относно цитиране и отговаряне конкретно на някого, затова може и аз да съм допуснал грешка, но е неумишлена и се извинявам. И все пак не съм видял никакво предупреждение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В момента цитираш предходно мнение (моето), всеки твой пост по-горе е редактиран и пише каква е причината. Когато публикуваш мнение ползвай прозореца отдолу, не натискай бутона "Цитирай". Бутона "Цитирай" се натиска в случай, че искаш да цитираш по-старо мнение, част от него (след редакция) или няколко мнения. Ако искаш да обърнеш внимание на някой потребител (да го нотифицираш, че си отговорил) просто натисни бутона "@" под името му и той ще бъде нотифициран, името му ще е в синьо - както в случая твоето @omonkes .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От около месец JHM Motorsport са изкарали допълнителен резервоар за охлаждане на чарджъра :)

За тези на които им е любопитно ето линк. Очаква се също така да изкарат:

- Кит с отделен резервоар и така охлаждането на чарджъра ще може да бъде в изцяло негов си воден кръг.

- downpipes (нямам си идея как точно се превежда)

 

Другото любопитно е, че се очаква JHM  да изкарат пакет с ремап за TCU и ECU (най-вероятно ще може да се прави от вкъщи така да се каже) ;)

 

@VBI Мисля, че няма да навреди ако последните 7 мнения отидат в историята.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм с такъв мотор ама S4 B8 с APR tune и cold air intake пак на APR . Колата е доста пъргава имам и launch control , А6 е доста по комфортна но и по тежка .Ако тия коне не ти стигат и ти се дава $ можеш без много зор да изтискаш 500+ . Засега 2 години я имам и нищо освен смяна на масло на двигателя не съм сменял. Скоростната ми кутия е различна от на А6 . Може 8 степенния автомат да е малко по икономичен :) ама като има кончета под капака разхода не го гледам :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5 hours ago, P_PETKOV said:

От около месец JHM Motorsport са изкарали допълнителен резервоар за охлаждане на чарджъра :)

За тези на които им е любопитно ето линк. Очаква се също така да изкарат:

- Кит с отделен резервоар и така охлаждането на чарджъра ще може да бъде в изцяло негов си воден кръг.

- downpipes (нямам си идея как точно се превежда)

 

Другото любопитно е, че се очаква JHM  да изкарат пакет с ремап за TCU и ECU (най-вероятно ще може да се прави от вкъщи така да се каже) ;)

 

@VBI Мисля, че няма да навреди ако последните 7 мнения отидат в историята.

Това май го има вече от други производители но е безсмислено освен ако не е dp 2+.

Колкото до софта малко са закъсняли за партито, кой тепърва ще,рискува да си купува от тях при положение,  че има доказани играчи които още развиват платформата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@soult@ker Би ли споделил кой предлага готов кит с радиатор и отделен разширителен съд конкретно за A6 C6 понеже миналата година доста рових и нямаше нито едно решение за plug & play (разбирай APR, Revo, Forge, AWT и т.н.) ся може и аз да съм пропуснал нещо ... ?

 

Ремап за TCU-то (автоматика) кой предлага (Revo и APR нямат) ?

 

п.с. Какво ще рече dp 2+ нещо като Stage 2+ или dual pulley ?

 

 

@vle4ugoto Автоматика в A6 C6 е 6степенен типтроник и това ограничава възможностите за максимално засилване ...отделно идеята на А6 е друга.

500+ се изкарват с доста наливане на пари не е нещо масово ;)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип колата не е евтина и на фона на цената на колата /20-30+ к/  $ не са много / според мен /. Само със софтуер качваш 100 коня , вече при смяна на дуъл пули е препоръчително да се модифицира кулант системата , да е със спортен филтър и downpipes /генерация по избор /. Когато имаш  вече стейдж 1 доплащаш много малко за стейдж 2+, но вече е хубаво да се направи ъпгрейд на трансмисията .Хубавото е че може да се прави поетапно на мен ми струва към 1500-1600$ със спортен филтър .Интересното е че най вероятно и трансмисията са ми я ъпдейтнали на стейдж 1 , защото преди сменяше на 7000 а сега на 7200 . На стейдж 2 сменя на 7400 . 

Ако собственика е доволен от стедж 1 и не му трябва повече power си остава така . 0-100 4.5 сек . Но знаете че всичко е относително при даване на времена :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пълния пакет на APR за S4 B8 по цените от goapr.co.uk излиза ~ 8хил лв. (downpipes не влизат в тази сметка) което на кола за 20-30 е 1/3, но за тия пари караш вече друга кола :respekt:

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4 hours ago, P_PETKOV said:

@soult@ker Би ли споделил кой предлага готов кит с радиатор и отделен разширителен съд конкретно за A6 C6 понеже миналата година доста рових и нямаше нито едно решение за plug & play (разбирай APR, Revo, Forge, AWT и т.н.) ся може и аз да съм пропуснал нещо ... ?

 

Ремап за TCU-то (автоматика) кой предлага (Revo и APR нямат) ?

 

п.с. Какво ще рече dp 2+ нещо като Stage 2+ или dual pulley ?

 

 

@vle4ugoto Автоматика в A6 C6 е 6степенен типтроник и това ограничава възможностите за максимално засилване ...отделно идеята на А6 е друга.

500+ се изкарват с доста наливане на пари не е нещо масово ;)

 

Няма. представа кое точно става за 4ф понеже съм гледал само б8.5.

Допълнителнит радиатор само го мернах по форумкте или групата и всички написаха, че е излишно  повече не съм се интересувал.

Ремап от вкъщи предлагат 034 моторспорт и integrated engineering, имат си соффт за а мотора и автомата, стейфж 1 е само софт, стейдж 2 е ремък и ролка, 2+ е dual pulley. Най-скъпо е първо ниво, към 800 долара за компа, за следващото ниво доплащаш 80 долара и тн. Купуваш софт, добавят ти го в акаунта и когатомискаш го теглиш, като има различни варианти, за 91, 95, 98 и тн, с crackle tune и кво ли не.

Apr отдавна не добавят неща и заебали тая платформа, там е най-скъпо и най-сейфти, най-малко коне изкарват. Има за всеки по нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ровнах набързо и нито 034motorsport нито integrated engineering предлагата TCU софт за A6 C6 ся ако нещо имат скрито покрито е друга бира :nixweiss:

 

За S4 Б8 e ясно, че има кажи речи всичко ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно е така, най-добре да питаш някой от 034 мотрспорт, има в групата във фейса един който пише Nick, всъщност те си имат също група във фейса, джойни се и питай. Дори всяка седмица имат live сесии, и на тях може да се джойнеш.

 

 

https://www.facebook.com/groups/034customers/?ref=share

Редактирано от soult@ker
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...