Jump to content

Проблеми с EGR


zafirovp

Recommended Posts

 Здравейте,

 

колата е с мотор БМК 3.0 ТДИ фабрично без ДПФ. Тази зима имам няколко проблема, които ме карат да си мисля, че имам проблем с ЕГР-а. Те са:

 

1. Махнах дросела за чистене, но се оказа почти като нов. Имаше съвесем малко нагар по самата клапа. Със сигурност не е сменян или чистен от поне 5 години или 150 000 км. В колекторите положението е същото.

 

2. Колата бавно загрява, термостата е сменен. ( до колкото знам ЕГР-а вкарва топли газове и това помага за по-бързо загряване)

 

3. При първо палене за деня при минусови температури около колата не може да се седи от миризма на нафта. Буквално е като ЗИЛ. Не пуши, дюзите са добре. Единствено една подгревна свещ е за смяна.

 

4. EGR Duty Cycle седи забило на 99.6% от години и не мога да намеря инфо защо.

 

 

 

Единствената грешка която има мотора е изгоряла подгревна свещ, никога не ми е набивала грешки за ЕГР-а и дюзите са в норми. Моля за съвет как да проверя дали този клапан работи? Доста хора са си махнали ЕГР-те, имат ли същите оплаквания след това?

 

Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми смени я тая подгревна свещ, 20 лева е. Те може и другите да не правят нищо, въпреки че не дава грешка. След спиране на ЕГР нямам оплакване за миризма при студен старт. Малко по-бавното загряване е нормално при спрян ЕГР.

Редактирано от mili 75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата я взехме на 3 години (далечната 2009) с фланци и ретрофит ксенон, така че явно предишния собственик си е бил запален, но  Duty Cycle и чистите колектори гаранция ли са за запушен клапан? Има ли друг начин по който да проверя дали е запушен?

 

 

 

 

Редактирано от zafirovp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя егр колега е спрян незнам дали загрява бавно,но никога не е миришела на сурова нафта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 years later...

Здравейте, колата е 3.0tdi 2006

Въпросът ми е следния

Предварително да кажа не разбирам много от двигатели 😃Между главите се събира масло примесено с антифриз и мои познати майстори ми казват че трябва да се сменят уплътненията под масления радиатор и при мен се получават конфликт на мнения тъй като зачетох тук и има ли вариант егр-а да е задръстен и от това да тече масло и да капе на доло и той да е причината на теча, тъй като и чека светеше от време на време и показваше нещо си intake manifold? Благодаря еи предварително! 

 Може да се види на снимките

D2FDAD8A-14FF-44EC-BCF0-1FDD09EB0A02.jpeg

5541C62C-4B1C-448C-A931-F675D1F523BF.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя клапан за картерните газове се продава и на други марки, не само огиринален, въпреки че в каталозите не излиза. Ако се търси за 239коньовия мотор излизат за по 70-80 -100лв според марката и е 1:1

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много е, към 300-400 взимат добрите майстори. Вярно, че е доста работа... Ако наливаш масло и през филтъра и след това като прелее при поставянето на капачката, има вариант да е протекло долу във V-то. При мен беше такъв случая преди години.

Редактирано от Dan4ote
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според вас вариант ли е да измия двигателя и да я следя после от къде тече. И ако сменям оплътненията между главите да му кажа ли да чисти и егр системата, така и така като се отваря :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@kpematop Здравейте, благодаря за отговора! Според вас колко би ми струвало на оптимални цени да я отворят да се сменят всички оплътнения, егр да се почисти и не знам еврнтуално още нещо ако трябва да се сменя с отварянето после да не стайне двойна работа :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От порядъка на 250 лв по спомен са уплътнения на маслен охладител, маслен филтър, О пръстени и гарнитури на ЕГР и тръбичките за антифриза. 180 лв ми взеха за работа, клапана за картерните газове е към 350 лв.

Към 700- 800 лв всичко.

Аз смених и самия маслен охладител, мисля беше 420лв.

След 2 години смених пак всичко без охладителя, може би лош монтаж, може би някоя тръбичка, втория път смених и маркучите. Беше протекла нафтовата помпа и от нафтата може да са отишли гумичките - не знам.

Успех!

Редактирано от zdrash
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...