zafirovp Публикувано 31 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2017 Здравейте, колата е с мотор БМК 3.0 ТДИ фабрично без ДПФ. Тази зима имам няколко проблема, които ме карат да си мисля, че имам проблем с ЕГР-а. Те са: 1. Махнах дросела за чистене, но се оказа почти като нов. Имаше съвесем малко нагар по самата клапа. Със сигурност не е сменян или чистен от поне 5 години или 150 000 км. В колекторите положението е същото. 2. Колата бавно загрява, термостата е сменен. ( до колкото знам ЕГР-а вкарва топли газове и това помага за по-бързо загряване) 3. При първо палене за деня при минусови температури около колата не може да се седи от миризма на нафта. Буквално е като ЗИЛ. Не пуши, дюзите са добре. Единствено една подгревна свещ е за смяна. 4. EGR Duty Cycle седи забило на 99.6% от години и не мога да намеря инфо защо. Единствената грешка която има мотора е изгоряла подгревна свещ, никога не ми е набивала грешки за ЕГР-а и дюзите са в норми. Моля за съвет как да проверя дали този клапан работи? Доста хора са си махнали ЕГР-те, имат ли същите оплаквания след това? Благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 31 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2017 EGR 99% значи спрян, доста хора по Италия правят такива модове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 31 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2017 (Редактирано) Еми смени я тая подгревна свещ, 20 лева е. Те може и другите да не правят нищо, въпреки че не дава грешка. След спиране на ЕГР нямам оплакване за миризма при студен старт. Малко по-бавното загряване е нормално при спрян ЕГР. Редактирано 31 Януари 2017 от mili 75 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 31 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 31 Януари 2017 (Редактирано) Колата я взехме на 3 години (далечната 2009) с фланци и ретрофит ксенон, така че явно предишния собственик си е бил запален, но Duty Cycle и чистите колектори гаранция ли са за запушен клапан? Има ли друг начин по който да проверя дали е запушен? Редактирано 31 Януари 2017 от zafirovp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 31 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2017 Ами през Duty Cycle, което си направи вече. Щом и колекторите са чисти... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 31 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 31 Януари 2017 Ясно, мислех че трябва да е затапена тръбата от/към клапана по някакъв начин, но сега четох че ставало и софтуерно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan2256 Публикувано 31 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2017 Моя егр колега е спрян незнам дали загрява бавно,но никога не е миришела на сурова нафта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Valeri3 Публикувано 31 Март 2021 Доклад Share Публикувано 31 Март 2021 Здравейте, колата е 3.0tdi 2006 Въпросът ми е следния Предварително да кажа не разбирам много от двигатели 😃Между главите се събира масло примесено с антифриз и мои познати майстори ми казват че трябва да се сменят уплътненията под масления радиатор и при мен се получават конфликт на мнения тъй като зачетох тук и има ли вариант егр-а да е задръстен и от това да тече масло и да капе на доло и той да е причината на теча, тъй като и чека светеше от време на време и показваше нещо си intake manifold? Благодаря еи предварително! Може да се види на снимките Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikrga Публикувано 31 Март 2021 Доклад Share Публикувано 31 Март 2021 Неизправен ЕГР-клапан не може да бъде причината за теч на масло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Valeri3 Публикувано 31 Март 2021 Доклад Share Публикувано 31 Март 2021 @nikrga Благодаря за отговора, значи ще се отваря доло Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 31 Март 2021 Доклад Share Публикувано 31 Март 2021 (Редактирано) Труд и гумички към 3-4 стотака. А ако смениш и клапана на картерните газове към 7. Редактирано 31 Март 2021 от zdrash Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Briefs Публикувано 31 Март 2021 Доклад Share Публикувано 31 Март 2021 Тоя клапан за картерните газове се продава и на други марки, не само огиринален, въпреки че в каталозите не излиза. Ако се търси за 239коньовия мотор излизат за по 70-80 -100лв според марката и е 1:1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Valeri3 Публикувано 31 Март 2021 Доклад Share Публикувано 31 Март 2021 Е труд и гумички за 3 4 стотака добре звучи, ноя човек ми иска към 1000 🤣 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 31 Март 2021 Доклад Share Публикувано 31 Март 2021 (Редактирано) Много е, към 300-400 взимат добрите майстори. Вярно, че е доста работа... Ако наливаш масло и през филтъра и след това като прелее при поставянето на капачката, има вариант да е протекло долу във V-то. При мен беше такъв случая преди години. Редактирано 31 Март 2021 от Dan4ote Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Valeri3 Публикувано 1 Април 2021 Доклад Share Публикувано 1 Април 2021 Според вас вариант ли е да измия двигателя и да я следя после от къде тече. И ако сменям оплътненията между главите да му кажа ли да чисти и егр системата, така и така като се отваря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikrga Публикувано 1 Април 2021 Доклад Share Публикувано 1 Април 2021 Вариант е - да, при това може би най-добрият. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Valeri3 Публикувано 1 Април 2021 Доклад Share Публикувано 1 Април 2021 @nikrga Благодаря за съветите и хубав ден Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikrga Публикувано 1 Април 2021 Доклад Share Публикувано 1 Април 2021 Off Topic Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 2 Април 2021 Доклад Share Публикувано 2 Април 2021 тече масления охладител Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Valeri3 Публикувано 2 Април 2021 Доклад Share Публикувано 2 Април 2021 @kpematop Здравейте, благодаря за отговора! Според вас колко би ми струвало на оптимални цени да я отворят да се сменят всички оплътнения, егр да се почисти и не знам еврнтуално още нещо ако трябва да се сменя с отварянето после да не стайне двойна работа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 2 Април 2021 Доклад Share Публикувано 2 Април 2021 (Редактирано) От порядъка на 250 лв по спомен са уплътнения на маслен охладител, маслен филтър, О пръстени и гарнитури на ЕГР и тръбичките за антифриза. 180 лв ми взеха за работа, клапана за картерните газове е към 350 лв. Към 700- 800 лв всичко. Аз смених и самия маслен охладител, мисля беше 420лв. След 2 години смених пак всичко без охладителя, може би лош монтаж, може би някоя тръбичка, втория път смених и маркучите. Беше протекла нафтовата помпа и от нафтата може да са отишли гумичките - не знам. Успех! Редактирано 2 Април 2021 от zdrash Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Valeri3 Публикувано 2 Април 2021 Доклад Share Публикувано 2 Април 2021 @zdrash Идеално, мерси за инфото братле Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване