ex_pupi Публикувано 2 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2017 (Редактирано) Здравейте, колеги. Искам да ви попитам за съвет , проблема ми е следният до онзи ден колата палеше от раз в понеделник вечерта я оставих и във вторник не съм я карал цял ден, в сряда се качвам врътвам ключа и уви едвам завъртя стартера и съответно колата не запали. Един съсед ми подаде ток ,едвам допрях кабелите и запали от раз. Отидох на работа цял ден колата си седеше пред офиса, вечерта се качвам и пак запали от раз. Днес пак не съм я карал и сега се качих да видя дали ще запали ,но уви стартера едвам помръдна. Акумулатора е на около 1 година gigawat и до вторник палеше от един оборот дори при -20. Сега като слязох до колата го замерих с мултицет и показваше 12,4v преди да се опитам да запаля , след неуспешният ми опит показваше 12v. Исках да запаля колата да измеря когато работи какво е напрежението (да изключа алтернатора като евентуален проблем) , но уви не успях. Възможно ли е така изведнъж да умре акумулатора, единственото което е било по различно в понеделнишкото ми каране беше, че влязох в един коловоз и малко я остъргах отдолу, но предполагам това не би трябвало да има нещо общо с проблема ми. А4 Б6 1,9 131коня. Според вас заминал ли е акумулатора и да ходя ли да купувам направо нов или..... Редактирано 2 Февруари 2017 от ex_pupi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bomini Публикувано 2 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2017 На 1 година не е ли още в гаранция? Ходи да го видят, да ти замерят и дали ти зарежда колата. Евентуално е добре и да го закачиш на зарядно за един цикъл. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ex_pupi Публикувано 2 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2017 (Редактирано) Да , има гаранция, но за съжаление нещо не мога да я намеря. А и честно казано стигне ли се до гаранция обикновенно отписвам нещата все ви измислят нещо за да не ти я уважат. Сега един приятел ми даде ток колата запали и я замерих пак в покой зарежда с 14.3v, а на около 2000 оборота зарежда 14,4-14,5v. Редактирано 3 Февруари 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
герги Публикувано 3 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2017 Зарежда идеално,провери за хлабава връзка или не добър контакт на клемите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ex_pupi Публикувано 3 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2017 Всичко с връзките сякаш е наред, 7-8 часа по-късно след вчерашното подаване на ток заплих от раз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 3 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2017 Виж да нямаш утечка, замери с амперметър колко ток дърпа колата от акумулатора. За да измериш правилно заключи колата и изчакай 5 минути, след това гледай консумацията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GDG Публикувано 3 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2017 И моя преди две седмици умря внезапно както при теб. Замериха ми алтернатора - наред е, утечки няма. Съмнението беше, че карам на късо - около 4 км и не може в студовете да дозареди. От тогава не включвам допълнителния подгрев на парното ( той е 1 к.в.) и нямам проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koky Публикувано 3 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2017 Не е по темата,но какъв е този"допълнителен подгрев на парното",всяко Ауди ли го има? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milmar Публикувано 3 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2017 Не се отказвай от гаранцията. Търси си правата. Ако я намериш разбира се. Успех! Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ex_pupi Публикувано 3 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2017 Абе явно нещо не ми върви , сутринта станах по-рано за да отида до мястото от което съм взел акумулатора , трябваше да работят от 8:30 до 9:30 нямаше никой . Исках и те да ми го замерят, ама..... явно ще пробвам в обедната почивка. А за гаранцията най-тъпото е , че не мога да я намеря никъде, иначе бих пробвал. Не ми се дават 200 и нещо лева за нов акумулатор, ама..... може и да се наложи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ads Публикувано 3 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2017 Със сигурност имаш "късо" съединение някъде, например при вратите или ако имаш допълнително слагано радио. Както каза колегата по горе, трябва да измериш какъв ток протича при заключена кола. Трябва да е не повече от 20-30-40 mA. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ex_pupi Публикувано 3 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2017 Нямам нищо допълнително поставяно само един yatour (диг. Cd changer) и съм го поставил преди година, не смятам , че е от него. А как да проверя за късо при вратите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
carfan Публикувано 3 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2017 Може и да нямаш консумация,но нека някой който знае как да ти измери тока който консумира колата в покой,като е заключена Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ex_pupi Публикувано 3 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2017 Да със сигурност ще го направя, сега към 3 ще ходя да го видят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GDG Публикувано 3 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2017 Преди 5 часа, koky написа: Не е по темата,но какъв е този"допълнителен подгрев на парното",всяко Ауди ли го има? Нещо ми се изгуби написаното... Подгрева са три реотана до радиаторчето на парното и работят само при темп. по-ниска от +5 градуса. Има го май само при дизела от Б6 нататък. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ex_pupi Публикувано 3 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2017 (Редактирано) ходих да проверят и казаха, че акумулатора е здрав , алтернатора зарежда идеално, но препоръчаха да им го оставя и да го заредят(бил малко изтощен) , аз им казах , че реално колата я карам на ден 2 пъти за по 4-5 км (от нас до работа и обратно основно)и те казаха, че може и от това да е. Ама не са мерили за отечки , освен ако апаратурата им не го прави автоматично. Редактирано 3 Февруари 2017 от ex_pupi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ads Публикувано 4 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2017 Както мерят напрежението на зареждане, така трябва да ти измерят и какъв ток е консумацията на колата, когато е заключена. Според мен не е от акумулатора, защото ти казваш че през ден №1 пали от раз дори вечерта, а на другия ден почти не завърта. Не може един акумулатор да се изтощи толкова много за 5 км. каране. Това е в случай че не ти работи алтернатора и не зарежда. А самият акумулатор е сравнително нов и също така допреди няколко дена си нямал никакви проблеми. Значи според мен е някаква утечка, но това без да се измери няма как да се разбере. Също така, може да е необходимо малко повече време да се измерва, защото е възможно да има някакъв консуматор, който след известен период от време да получава сигнал и да се включва, а да не е утечка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ex_pupi Публикувано 4 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2017 Днес оставих, акумулатора в сервиза да се зарежда и взех от един приятел акумулатор , утре съм си поставил за цел да не използвам колата. И ако в понеделник не запали, значи със сигурност има отечка някъде. Ако пък запали, предполагам че проблема ще е в моят акумулатор. Сегашният акумулатор е 74ah , а моят е 95 ah , така, че ако има проблем би трябвало да падне и по-бързо от 1 ден. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IvoPP Публикувано 10 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2017 Здравей колега! В началото споменаваш, че си одрал колата отдолу. Щом майсторите твърдят, че акумулатора и зареждането са наред, защо не проверите дали няма повреди около стартера (разхлабени гайки, повредени проводници и т.н.). Възможно е да няма винаги добър контакт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milmar Публикувано 10 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2017 И сподели дали си си решил проблема и как. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ex_pupi Публикувано 12 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2017 Колеги онзи ден си взех акумулатора след като в сервиза ми го заредиха, сложиха ми го и замериха за отечки , казаха ми че съм повече от перфектен, няма отечки, алтернатора зарежда перфектно, акумулатора е напълно изправен също. Сега няколко дни правих тест и колата си пали от раз. Аз лично имам 2 обяснения за себе си първото е, че съм забравил нещо и акумулатора е паднал и след подсването на ток не е успял да се зареди за 4 км до работа и заради това не съм успял да запаля вторият път, а другото ми предположение е , че през по- студените дни със запалването на колата си пусках прното и доколкото знам тези a4 имат допълнително парно(докато вдигне температурата),което смуче главно ток от акумулатора и понеже карам на близки разстояния (4км) не е успявало да се зареди. Акумулатора ми е 95Аh . И има една последна 3та опция в багажника нали има запалка е аз я нямам само кабелчета ми са останали, онзи ден забелязах , че им беше паднала изолацията и бяха много близко едно до друго и докато ги изолирах(този път с термосвиваем шкаух) без да искам ги добрях и дадоха на късо, та си мислех че и заради тях може нещо да е станало. Вие какво ще кажете? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milmar Публикувано 12 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2017 Все си мисля, че 95А акумулатор, на една година трябва да има голяма душа и тези неща да не го смущават толкова. Но дано не съм прав и да караш безаварийно! Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iliyan_pi Публикувано 17 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2017 Да кажа и аз нещо по въпроса - режимът на каране на колите в града, при положение,че сега е задължително и включването на късите светлини постоянно, е меко казано нещадящ за акумулатора. Отделно през зимата се включва и вентилатора на отоплението и други консуматори и всичко това намалява зарядния ток. Особено пък ако акумулаторът е на 3-4 години! Аз съм достигнал до следното- два пъти годишно го зареждам със зарядно - лятно време до 14,4 волта, зимно до 14,8 в. Ако забележа, че след включване към зарядното (заряден ток до 5 А) бързо (1-2 часа) достигне граничната стойност, значи трябва да се оглеждам за нов акумулатор! Това е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване