Nix Публикувано 10 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2017 (Редактирано) ASZ-та ми губи мощност в определени моменти. Паля колата, обикалям из града, загрява си до 90 градуса. Всичко нормално. Решавам да настъпя, ускорявам до 90-100 мъжката и изведнъж усещам моята кочина губи мощност... Намалям и пак ускорявам и няма мощност, върви си като дизел без турбо... Преди година ми направи проблем при ускорение ми върна рязко оборотите. Помислих, че нещо турбото не е наред и че мапсензора ми спира ускорението. Отивам на турбо-сервиз и бях прав вала на турбото с радиален и челен луфт много над допустимото. Ремонтирах го за "скромните" 800лв със сваляне качване , смяна на топла, студена перка, вал , лагери, - целия ремонтен комплект за турбо GT-1749VA Проблеми след ремонта не съм имал, колата НЕ е чипосана. Обратно на сегашния проблем... Та изгуби мощност колата, спирачката не се втвърди, което изключва проблем с вакуум (тандем) помпа. В следващите 15-20 минути не угасих колата, спрях, отворих капака и казах на моя човек да натисне газта за да стисна аз тръбата на турбото за да видя дали има налягане. Трябва тръбата буквално да ми отвори ръката, но това не се случи. Сложихме я на скорост с леко потегляне да видим дали ще направи налягане и пак няма никой. Иначе турбото се чува.. Угасих колата и я оставих така 30-40 минути и през това време псувам викам ся мама ти да е....б....а и кола кво искаш пак. За мое учудване след като я запалих отново колата пак си беше наред. Та въпроса ми колеги е, някой има ли си представа, какво може би е станало? Искам и вашето мнение за да знам за в бъдеще. Някой от вакуум клапаните ли се е излигавил? Моля за вашето мнение! Благодаря Редактирано 10 Февруари 2017 от Nix Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbofen86 Публикувано 10 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2017 Пренадуло е турбото,най-вероятно от проблем с геометрията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nix Публикувано 10 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2017 На няма и 5хиляди километра след ремонт на турбината?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado_tonev Публикувано 10 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2017 Абсолютно възможно е да е позапекла.Провери хода на лостчето Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nix Публикувано 10 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2017 (Редактирано) Това е вариант да. Ще го видя. Още едно въпросче. Възможно ли е поради недобре уплътнена гарнитура на тандем помпа, сутрин в студа колата да не може добре да подкачи горивото и в следствие на това да върти по 15-20 секунди стартера за да запали? Помпата в резервоара се чува като дам на контакт как подава горивото. Свещите са сменени , двигателя е обслужен . Общо взето всичко си е наред. Редактирано 10 Февруари 2017 от Nix Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado_tonev Публикувано 10 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2017 Може от тандем помпа,а може и от О-пръстени на дюзите да пали трудно.Провери клапана след горивния филтър Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 10 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2017 Да се погледне и нивото на маслото дали не се е покачило. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nix Публикувано 10 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2017 (Редактирано) Нивото на маслото е с 200-300 грама под максимума ,скоро долях към 700 грама че беше точно на минимума ,О-пръстените са сменени с нови. Ще проверя клапана колега. Горивният филтър не е сменен. Ще сменя и него и една нова гарнитура на тандем помпата ще сложа.Надявам се да се оправи. Обаче забравих да спомена, че не винаги помпата в резервоара сутрин се чува, което ме навежда на мисълта и да не и тя да е за смяна? Редактирано 10 Февруари 2017 от Nix Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rotkod Публикувано 10 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2017 А колата четена ли е? Грешки? Живи данни? Дали не пренадува? ***** Относно проблем No.2, с горивната помпа теста ще е лесен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nix Публикувано 11 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2017 (Редактирано) Днес си приказвах с един приятел и се фокусирахме изцяло върху загубата на мощност. За него това си е пренадуване. Вярно е че колата от месеци не е излизала извън града, това може да обесни зацапване на геометрия. В следствие пренадуване, влизане на колата в авариен режим. Изкарах я на магистрала и я покарах 10-15 км на 3000 оборота на 4-та и 5-та предавка. Да може се продуха добре геометрията. Сега се усеща по-добре. След разходката пак я пробвах дали ще пренадуе на 3-та със 100-120км/ч при ускорение. За щастие не изгуби мощност. Според моя човек, турбо-дизела трябва поне веднъж в месеца да се изкарва извън града. Редактирано 11 Февруари 2017 от Nix Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado_tonev Публикувано 11 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2017 Има опасност докато я продухваш с много настъпване,да я счупиш.Прочети темата във форума на VW за почистване със спрей за фурни.Много момчета останаха доволни от този метод.Аз съм качил описанието и е много лесна процедурата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nix Публикувано 11 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2017 Благодаря колега за съвета. Не я настъпвах до долу защото , пак щеше в началото да влезе в авариен режим. Ускорих плавно и когато стигнах 3000 оборота на 5-та закрепих гъзта и след това по 10 секдунди я държах малко на ускорение след това за 10-15 секунди отнемах пак газта. Не я цепих като джигит Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado_tonev Публикувано 11 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2017 Сложи си занапред едно буустметърче за да виждаш какво става с налягането.Тази инвестиция от 40-50 лв ще ти се изплати многократно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nix Публикувано 11 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2017 (Редактирано) Колега точно днес си купих бустметър със стойка за гредата и сега чакам майстора да ми обърне внимание и да ме обръсне около 100лв за поставянето на буустметъра Редактирано 11 Февруари 2017 от Nix Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StarDust Публикувано 11 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2017 100 лева за монтаж на бууст метър? Сериозен ли си? Даже и 50 да ти вземе са страшно много пари за тази "услуга". Защо не се разровиш в нета да видиш как да си го монтираш сам? Процедурата е не повече от 1-2 часа без да бързаш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nix Публикувано 12 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2017 Ще се резровя. Майстора ми спомена сваляне на всмукателя, разпробиване , някъв газаджийски конусов щутсер, даване на стругар, оформяне с пистолет за горещ въздух на пластмасовата поставка, защото ще я слагам на гредата и т.н. Аз лично не знам къде да закача тръбичката за налягането. Знам че трябва да се разпробие всмукателя, а свалянето му е с цел да не падат стружки вътре. Сега ще се разровя обстойно... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rotkod Публикувано 12 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2017 Някой колега не е ли правил такъв монтаж и да е пуснал тема с картинки, да има откъде да гледа колегата Nix, та да си го направи сам? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване