stefan_mil4ev Публикувано 16 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2017 (Редактирано) Колеги колата се кара на бензин. Газово има, но не се ползва. Когато е под 0 градуса, пали от раз, но когато са плюсови температури пали и гасне и след втори опит стартира. Като запали има ПХ и студена върви добре, но позагрее ли, при потегляне от място забива муцуна и рязко тръгва. Като набере няма проблем, но при самото потегляне забива. Клапата на дебитомера е пооправена, не задържа. Потенциометъра е прегледан, не съм установил резки подскоци, съпр. на темп. датчик отговаря на таблицата. Смених степ мотора с употребяван, стария беше изгорял. Дайте идей какво да погледна. Съмнявам се пак в степ мотора, защото го бях махнал за проба и бях сложил кран, когато крана е притворен, на загрял мотор работи супер, на студен забива, когато е по отворен - на студен работи супер, загрее ли забива. Освен това, много мени оборотите на пх, пусната по инерция ту ги вдига ту ги сваля, понякога го прави и когато е на място. Редактирано 16 Февруари 2017 от stefan_mil4ev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 16 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2017 Виж да не смуче въздух отнякъде, също така клапата на дебитомера трябва да е идеално права и да стои според чертежа на зеленото етикетче - щом като с реглажен кран не са добри оборотите. Проблема може да е и от "пикаещи" дюзи, слагал ли си някаква добавка за почистване, навремето бях много доволен от черно STP за почистване на дюзи. Ако няма да я караш на газ изпарителя е хубаво да се откачи защото добавя допълнителен обем между дебитомера и дроселовите клапи, също така и плочката трябва да се махне (ако е с плочка АГУ-то) защото тя намалява количеството входящ въздух към двигателя. С една дума ако искаш да работи добре на бензин и за да се регулира правилно механичния инжекцион АГУ-то трябва да се махне - това в случай, че не планираш да я караш повече на газ. Ако обаче мислиш да я караш и на газ, просто регулирай дебитомера да пали и работи на бензин и не се занимавай повече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan_mil4ev Публикувано 16 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2017 Вальо не мисля да я карам на газ повече. Не съм сипвал добавка, но се каня да го направя. Въздух не смуче иначе и аз си мислех, че изпаритела пречи и обеднява сместа. Клапата е права, но не съм сигурен как да я регулирам точно. Има етикет на клапата, но нз с какво да измеря точно 1.2мм между конуса и клапата. Направих го на око. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 16 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2017 Мери положението на клапата с дълбокомер на шублер, много е важно да е на точното място, като разстоянието по спомен беше 1.2-1.9мм. Направи на го на 1.5мм за може да е в норма ако се налага реглаж на сместа от дебитомера (измества се клапата като се върти реглажния болт). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan_mil4ev Публикувано 16 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2017 (Редактирано) Да, на етикета пише м/у 1,9 и 1,2мм Не мога да схвана идеята как точно да настроя клапата с шублер. Би ли обяснил по-точно, Редактирано 16 Февруари 2017 от stefan_mil4ev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 16 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2017 Аз слагам свредло 1,5мм. легнало върху клапата.На самата клапа има залепен стикер,на който е показано къде се мери. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan_mil4ev Публикувано 16 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2017 Това със свредлото е идея. На стикера е показано, че разстоянието трябва да е под началото на конуса. Поне аз това виждам на картинката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan_mil4ev Публикувано 18 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2017 (Редактирано) Вчера оставих колата на ремонт, човека установи, че колата не може да се изфорсира до край и мерише на бензин от ауспуха. Аз не съм състезател и не съм го забелязал. За сега, чакам резултати. Редактирано 18 Февруари 2017 от stefan_mil4ev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan_mil4ev Публикувано 2 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 2 Март 2017 След корекция по настройката на инжекциона, колата не мога да я позная Оказа се лека кривина на клапата. Вече пали от раз и върви чудесно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 2 Март 2017 Доклад Share Публикувано 2 Март 2017 Това да се чува ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване