FeRoWwW Публикувано 16 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2017 Здравейте колеги, колата е А3 1.6 AKL 98ма год.При студен старт колата пали моментално без зачудване,но не държи оборотите и се мъчи да гасне и след 4-5сек мъчене загасва...Така 2-3 паления и след това няма абсолютно никакъв проблем щом започне да загрява(дори и да е под 60 градуса,но само леко да е загряла и няма ядове).През лятото,ако колата е седяла на слънце и е напекана проблема го няма.Колата винаги е карана на бензин и никога не е имала газова/метанова инсталация. Веднъж не бях разбрал,че съм на резерва и колата загасна,което ме навежда на мисълта,че може да е засмукало утайката и да я е налепило по горивния филтър,но проблема щеше да е постоянен,ако е от това... Другото,което ми идва на ум са свещите. Вашите идеи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 16 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2017 Температурен сензор Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 16 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2017 Имаше едни вакумчета и клапани, които представляваха "смукача" при теб, тъй като дроселът ти е на жило, а не електрически. Те регулираха притокът на въздух при студен двигател. Започни от там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FeRoWwW Публикувано 16 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2017 Температурен сензор сменях горния,те са 2.Явно и другия е за смяна (ако е от това).Ще погледна и другият солега каквото каза.Мерси,ще пиша какво е било. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Da Nail Публикувано 18 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2017 Мисля, че този мотор има подобно поведение, когато са за смяна гарнитурките на смукателните колектори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Motty Публикувано 18 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2017 Потвърждавам!!! Преживяно, два пъти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Da Nail Публикувано 18 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2017 Мда, и аз веднъж с бившата А3-ка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FeRoWwW Публикувано 20 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2017 Оказа се нещо супер елементарно...Разклонението за картерните газове ми беше спукано от бая време и го бях увил с изолирбанд,но е изхвърчал някъде и от там е взимало въдух.Смених цялата тръба за въздуха (от самия филтър) понеже е цяла с въпросното разклонение и се оправи.Мерси на всички,които писаха ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Публикувано 20 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2017 (Редактирано) здравейте, и аз имам същия проблем при студен старт и вече смених въздуховода който е сменил колегата и колата нямаше проблем до преди да застудеее и оттогава малко мъка първото палене след продължителен престой, не знам дали има нещо общо но и двг взе да изтърва на по сериозен баир(наклон) а нямах такъв проблем до сега :/ Редактирано 20 Февруари 2017 от Даниел Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluefire7700 Публикувано 4 Май 2017 Доклад Share Публикувано 4 Май 2017 ОХ , и аз съм с такъв проблем и незнам от къде да започна . Първото палене е съпроводено с няколко гасненета Обаче не всеки път което ме притеснява на седмица две веднъж ??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване