Jump to content

Вихрови Клапи тфси


mim4o

Recommended Posts

Колеги , възнамерявам да си поръчвам от ebay , кит ,за затапване на вихровите клапи , за 2.0 тфси.

http://www.ebay.co.uk/itm/Intake-Manifold-Runner-Flap-Delete-Kit-Set-for-2-0-TSI-TFSI-VW-Audi-Skoda-Seat-/182144450472?hash=item2a68a7bfa8:g:nDIAAOSwDV1XQ2Ak

Това е Ориентир на частите , а това е ориентир за всмукателния колектор и клапите:

https://www.goapr.com/products/rfd_20t_ea113.html

Възнамерявам да поръчам до края на този месец , независимо дали ще съм сам или не .Но пускам темата за вас колеги , ако някой прецени че желае да премахне този главен проблем на нашите мотори.Знам , ще кажете , има вариант с електронно изключване , но клапите пак са си на мястото и пречат на въздухопотока.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А момента с proper ECU recalibrations, за който бегло споменават в описанието на продукта?

 

Най-отдолу пише Application: For all 2.0T FSI (EA113) factory intake manifolds (Transverse platform only). If you're unsure which you have, please call for assistance.

       
 
Редактирано от royce
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А каква е целта? От това, което съм чел, ефектът от тази манипулация е съмнителен или много малък. Но пък е евтина доработка, ще е интересно дали ще усетиш разлика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 2/21/2017 at 12:15, Diaksi написа:

Какви са тия клапи и какво се печели като се махнат?

Колега , тия клапи са измислени за по-добро завихряне не въздуха в смукателния колектор.проблема е при тфси моторите се събира много повече карбонови отломки , които задръстват тези клапи , в последствие колата спира да пали хубаво ,свети чек, нее толкова респонсивна.един от поблемите е че след определено време тия клапи се чупят и има шнас да падне в мотора.като цяло може да се премахне само софтуерно , но клапите си остават в колектора и продължават да пречат за потока на въздуха.аз съм решил да ги изкореня тотално.

На 2/22/2017 at 9:19, Jawbreaker написа:

А каква е целта? От това, което съм чел, ефектът от тази манипулация е съмнителен или много малък. Но пък е евтина доработка, ще е интересно дали ще усетиш разлика.

идеята не е за повече мощност само с премахването на клапите.дори повечето америкасни пичове в форума казват че колата без чип след това е по мудна от преди това , но път за да направиш stage 2 и 3 на тоя мотор се махат задължително клапите.

На 2/21/2017 at 23:53, royce написа:

А момента с proper ECU recalibrations, за който бегло споменават в описанието на продукта?

 

Най-отдолу пише Application: For all 2.0T FSI (EA113) factory intake manifolds (Transverse platform only). If you're unsure which you have, please call for assistance.

       
 

Колега , никой не е казал че само слагаш механично и след това нямаш нищо елетронно да правиш.имаш софтуерно премахване на компютърните процеси към клапите.

Свързал съм се с продавача от EBAY , обяснил ми е как седят нещата.има 2 вида всмукателни колектори , за това и ма и 2 кита.този кит който аз съм показал е за този вид колектор:

flaps1.jpg

има 2ри кит , който е за колектори които изглеждат така:

flaps2.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, mim4o said:

Колега , никой не е казал че само слагаш механично и след това нямаш нищо елетронно да правиш.имаш софтуерно премахване на компютърните процеси към клапите.

Свързал съм се с продавача от EBAY , обяснил ми е как седят нещата.има 2 вида всмукателни колектори , за това и ма и 2 кита.този кит който аз съм показал е за този вид колектор:

 

Супер, дано стане схемата. Щото на моята май не става да се изолира детайл 06C133611 и го смених с нов от Райно.

За ей тоя *уй (наистина на такова мяза) иде реч:

517063_x800.jpg

 

Клапите мисля и при теб се управляват от вакуум, но наистина ми е интересно как с компютър ще се нагласят смесите, защото точно това им е идеята на тия клапи - на пълна газ да подават повече въздух.

Не приемай нито този, нито горния ми пост като заяждане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, mim4o написа:

идеята не е за повече мощност само с премахването на клапите.дори повечето америкасни пичове в форума казват че колата без чип след това е по мудна от преди това , но път за да направиш stage 2 и 3 на тоя мотор се махат задължително клапите.

Хммм ... доста сет-ъпи съм разглеждал, както и различни стейджове на различни компании и никъде не видях махането на клапите като задължителна хардуерна стъпка?! От къде черпиш инфо?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 18 часа, royce написа:

 

Супер, дано стане схемата. Щото на моята май не става да се изолира детайл 06C133611 и го смених с нов от Райно.

За ей тоя *уй (наистина на такова мяза) иде реч:

517063_x800.jpg

 

Клапите мисля и при теб се управляват от вакуум, но наистина ми е интересно как с компютър ще се нагласят смесите, защото точно това им е идеята на тия клапи - на пълна газ да подават повече въздух.

Не приемай нито този, нито горния ми пост като заяждане.

:D не го приемам за заяждане колега, обсъждаме тема ;) всичко е наред.относно модела на колектора , все още чакам майсторчето ми да има някой ден свободен(надявам се тия дни) за да погледнем колектора , да го поразглобим и да видим точно кой модел е , но от това което обсъждах с хората които продават частта , имат кит за 2 типа колектори на тфси , нямам представа дали има повече , за това съм пуснал тема , за да видим кой какво защо , а аз съм твърдо решен да ги премахна , пък както казва колегата по-горе: 

 

Преди 15 часа, Jawbreaker написа:

Хммм ... доста сет-ъпи съм разглеждал, както и различни стейджове на различни компании и никъде не видях махането на клапите като задължителна хардуерна стъпка?! От къде черпиш инфо?

чел съм по американсия форум , има няколко б7 теми във фейсбук , където хората достатъчно готини да ти обяснят какво се случва, освен това , с частите там и частите тук , има доста пичове правили го , и всички казват че само ги премахнеш без ремап може да не усетиш кой знае какво , но ако усетиш нещо то със сигурност е загуби.иначе колега, ако те интересува точно какво съм изчел и къде , напиши в гугъл ''2.0 tfsi flap delete'' и прочети първите 3 страници които ще излязат .

 

 

Преди 19 часа, tonko2.0T написа:

Тея клапи нацяло ли се премахват или остават в отворено положение?

могат и на цяло да се прамахнат колега, могат и софтуерно да се оставят постоянно отворени , но самите клапи остават вътре в колектора и пречат на потока на въздуха , началото на темата , която съм пуснал има 2 линка, виж втория линк на АПР тунинг как го описват , има доста инфо за нашите мотори там , не само за клапите.

Редактирано от mim4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, нави ме :razz:, поръчвам и аз. Зачетох се в тази тема http://www.audi-sport.net/xf/threads/stage-2-runner-flap-delete-is-it-worthwhile.209446/ Пичът изглежда доста въодушевен от резултатите ... и некви цифри се подмятат 10 - 20 к.с., което ако е вярно си между 9 и 17 лева на кон :hilezh:.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги , днес ми светна чек , закарах я да я видят и се оказа че вихровата ми клапа е зациклила на отворено положение на 1ви цилиндър  , което значи че се е отчупила от оста....за малко сме били да се окотим , оставил съм я в FTA да я правят до края на седмицата поръчвам въпросния кит за премахването им.колегите които мислят да поръчват с мен , могат да пишат по едно лс , да оставят по един телефон да се разберем ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малеееее, добре не е станала белята. :unsure:

Айде стискаме палци за скорошно "оздравявяне".

 

edit: Ако не е тайна, кажи каква грешка точно ти е дала. Да го имат напредвид и други колеги с тоя мотор.

Редактирано от royce
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи едната сутрин изписа swirl flaps.. code нещо си или singal , изчистих го , на въпросната сутрин запалих , чека светна м проверявам swrils flaps cylinder 1 jammed ...  проверявам , отворено положение , викам си.... леле мале

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

То хубаво има ръководства, но са откачат хиляда маркучета и скобички, които не са описани.

Снимай на няколко етапа, като разглабяш, за да ти е по-лесно после.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добро предложение, но ако има още доста дреболии извън описаните ... започва да ме хваща страх :D. Направо се чудя дали да не дам компетентни хора да свършат работата и най-вече, за да се направи и почистване на клапаните ... така и така се сваля колектора. Някой правил ли е процедурата и къде?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли някакви страннични проблеми когато си без тези "вихрови клапи". Понеже се чудя дали да слагам нови , че днес разбрах че са били махнати и ми казаха средна цена и за двете 700лв. (3.0 тди б7 233 к.с.)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 3/16/2017 at 10:33 AM, Jawbreaker said:

Някой правил ли е процедурата и къде?

Едва ли някъде ще имат рутина при сваляне на колектора. Просто и те ще внимават повече и може да подходят по-отговорно.

На мен ми хартисаха няколко болта, ама нали е за мен така си остана:).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, свалянето явно си е играчка. Аз се чудех за чистенето на наслагванията по клапаните дали някой го е правил, че и там като гледам си има особености и вече ми се струва, че рисковете да оакам нещо, ако го правя всичко сам, нарастват рЕзко :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

значи колеги , за момента ми излязоха няколко други ремонта ,  за това не съм си поръчал още кита за затапване , но пък ги затапих електронно , и да ви кажа без ремап , колата е малко по мудна в ниските, но пък във високите ми се стува че е доста по приятна.ако има нещо да съдействаме с монтажите колега , казвай

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Клапите и металните пластини преди клапаните са махнати. Все още не са изключени софтуерно, ще го направя заедно с ремапа. След палене двигателя работи неравномерно 30-тина секунди, после се оправя. Изчитиха ми и въглеродните наслоявания около клапаните, ситуацията била тежка. Ще изведа картерната вентилация, дано забави натрупването на гадории.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 years later...
On 5/15/2017 at 10:29 AM, Jawbreaker said:

Клапите и металните пластини преди клапаните са махнати. Все още не са изключени софтуерно, ще го направя заедно с ремапа. След палене двигателя работи неравномерно 30-тина секунди, после се оправя. Изчитиха ми и въглеродните наслоявания около клапаните, ситуацията била тежка. Ще изведа картерната вентилация, дано забави натрупването на гадории.

А като не са изключени софтуерно ,свети ли чека?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...