Jump to content

A4 B8 avant 170 hp РАЗХОД НА ГОРИВО


diakonlevski

Recommended Posts

Здравейте, имам A4 B8 avant 170 hp S line.

 

Струва ми се, че градския разход е доста сериозен. През зимата понякога се държи 12, понякога 10, а в събота и неделя градското не пада под 8. Това е според показателя на таблото. Интересно ми е, че като тръгна през зимата, веднага започва да духа топъл въздух и да затопля купето, чудно как става това, дали не е с допълнителен разход на нафта.

 

Любопитен съм дали не е много за тази кола, и колко харчат вашите колици :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

А лятото с климатика ?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разхода изглежда нормален за градски. 10-11 при топло време, зависи от задръстване и десения крак, 12+ при студено време, като плюса зависи от задръстването и номера на десната обувка.

Възможно е колата да е оборъдвана с електрически нагревате и за това да почва да духа топло веднага. Разбира се, това е свързано с разход на повече гориво.

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евентуално старт-стоп система ако има  ще върши работа.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич според мен е нормално мойта е 143 коня и под 9 не мога да я сваля в града иначе Варна-София съм постигал 5.4 с много скучно каране.

Иначе относно отоплението трябва да кажа че е уникално до работа имам 6км което е супер малко на 3-4 минута почва да духа топло ,защото повечето модели са с печка. 

Евала на немеца. Тествано е тази зима на  -16 градуса.

Редактирано от daramusss
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм сигурен дали старт стоп системата помага много, разхода на празен ход едва ли е чак толкова значим. Струва ми се, че тази система е измислена с цел за намаляване на замърсяването на въздуха, но се боя, че скапва акумулатора и стартера.

 

Ако има печка, която работи на студено и дърпа гориво, за да отоплява купето това също ще вдига разхода през зимата. 

 

Очаквам да видя разхода с включен климатик през лятото.

 

По магистрала съм слизал на 5.6 по равно място със 100-120 км и без насрещен наклон. Но все пак градския разход ми се видя доста висок.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Старт-стопа си е благина за града, особенно в големите задръствания. Аз лично съжалявам, че нямам такова, щото през седмицата съм само в най-тажкия трафик, около 10 км за 1 час изминавам, така че мисля щеше да ми е полезна...

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е в кой форум да ме засечеш с Ауди? Драго ми е и тук да си пишем, а ще ми бъде още по-драго и на живо да си побъбрим :)

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 22 часа, mradulov написа:

Старт-стопа си е благина за града, особенно в големите задръствания. Аз лично съжалявам, че нямам такова, щото през седмицата съм само в най-тажкия трафик, около 10 км за 1 час изминавам, така че мисля щеше да ми е полезна...

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

 

Аз винаги я изключвам тази система, защото ме дразни да ми гасне колата на светофар или дори на кръстовище със стоп. Освен това сигурно дърпа яко ток, за да поддържа хилядите електрически системи, а да не говорим за акумулатора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На бащата черупката(1.6 hdi) има такава система и в момента, в който се качих я изключих, обаче мога ди снимам на на моя змей какво става с разхода на светофар и си мисля, че ако я имах на 3.0 тди нямаше да я гася. Значи сутрин на светофара на хотел Хемус разхода отива от 12 на 20 за два светофара, а аз минавам на третия...

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам литри на час, когат е студена е 1.3-1.4 на D, кат загрее е 0.9-1.0 на D, ако мина на N става 0.7-0.8. Не е кат да няма смисъл от стар-стопа.

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като карах Б8 2.0ТДИ си даваше не ниски стойности, може кракът ми да е тежък, но градско 10-11, на дълго 7-8.

3.0ТДИ-то след това ми даваше 1л. нагоре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смесеният ми е 14.1-14.3л./100км. като са 70:30

градско, включва зимният сезон и аз яко си и раздавам газ. На магистрала 160 е минимума, като стигам и до 250+ , градско къси разстояния и като излезна вечерно време си правя стартчета от 0 до 70-80.

Много е добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3.0 TDI , преди два дена 6.5л/100км Варна-София-Варна(през Бургас) 40км в София градско , 130-140 на магистралата.Ако се кара  барзо без проблем си отива и на над 10л извън града.

Градско е според разтоянието и според стила на каране, знае и две и двеста, много спокоино каране плавно не по–малко от 9-10, но ако се настъпва стига и до 15л/100км, ако се кара в час пик само ,зимата, на къси разтояния си е твърдо 15+

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги осъзнавате ли, че караме едни от последните истински дизели новите са с резервоар adblue ,който ще създава главоболия ако не заредиш не можеш да запалиш и замръзвал, защото е воден разтвор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

AdBlue замръзва при -11 градуса. Обаче колите имат подгрев по цялата линия. Няма проблем със запалването, защото не е нужно при запалване (не е гориво).

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карайте си колите с кеф.Докато стигнем всички да караме дизели снабдени с adblue ще мине доста време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...