diakonlevski Публикувано 20 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2017 Здравейте, имам A4 B8 avant 170 hp S line. Струва ми се, че градския разход е доста сериозен. През зимата понякога се държи 12, понякога 10, а в събота и неделя градското не пада под 8. Това е според показателя на таблото. Интересно ми е, че като тръгна през зимата, веднага започва да духа топъл въздух и да затопля купето, чудно как става това, дали не е с допълнителен разход на нафта. Любопитен съм дали не е много за тази кола, и колко харчат вашите колици Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 20 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2017 За зимата нормално да вдигне разход. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
diakonlevski Публикувано 20 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2017 (Редактирано) А лятото с климатика ? Редактирано 21 Февруари 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mradulov Публикувано 20 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2017 Разхода изглежда нормален за градски. 10-11 при топло време, зависи от задръстване и десения крак, 12+ при студено време, като плюса зависи от задръстването и номера на десната обувка. Възможно е колата да е оборъдвана с електрически нагревате и за това да почва да духа топло веднага. Разбира се, това е свързано с разход на повече гориво. Sent from my SM-N910C using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 21 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2017 (Редактирано) Евентуално старт-стоп система ако има ще върши работа. Редактирано 22 Февруари 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daramusss Публикувано 22 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2017 (Редактирано) Пич според мен е нормално мойта е 143 коня и под 9 не мога да я сваля в града иначе Варна-София съм постигал 5.4 с много скучно каране. Иначе относно отоплението трябва да кажа че е уникално до работа имам 6км което е супер малко на 3-4 минута почва да духа топло ,защото повечето модели са с печка. Евала на немеца. Тествано е тази зима на -16 градуса. Редактирано 22 Февруари 2017 от daramusss Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
diakonlevski Публикувано 23 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2017 Аз не съм сигурен дали старт стоп системата помага много, разхода на празен ход едва ли е чак толкова значим. Струва ми се, че тази система е измислена с цел за намаляване на замърсяването на въздуха, но се боя, че скапва акумулатора и стартера. Ако има печка, която работи на студено и дърпа гориво, за да отоплява купето това също ще вдига разхода през зимата. Очаквам да видя разхода с включен климатик през лятото. По магистрала съм слизал на 5.6 по равно място със 100-120 км и без насрещен наклон. Но все пак градския разход ми се видя доста висок. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rodik Публикувано 23 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2017 И на това клипче не е нисък разхода: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mradulov Публикувано 23 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2017 Старт-стопа си е благина за града, особенно в големите задръствания. Аз лично съжалявам, че нямам такова, щото през седмицата съм само в най-тажкия трафик, около 10 км за 1 час изминавам, така че мисля щеше да ми е полезна... Sent from my SM-N910C using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ZnaMC Публикувано 23 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2017 Охоо Радулов, засичаме се и в този форум... подпис:ХаРu Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mradulov Публикувано 23 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2017 Е в кой форум да ме засечеш с Ауди? Драго ми е и тук да си пишем, а ще ми бъде още по-драго и на живо да си побъбрим Sent from my SM-N910C using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daramusss Публикувано 24 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2017 Интересно ми е колко харчи 3.0 tdi в града и извън . Някой с такъв двигател да сподели. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 24 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2017 С лек ремап няма ли да се оправи разхода? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daramusss Публикувано 24 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2017 Ох тоя 3.0 смуче си. 20левките няма да ги усеща Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
diakonlevski Публикувано 24 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2017 Преди 22 часа, mradulov написа: Старт-стопа си е благина за града, особенно в големите задръствания. Аз лично съжалявам, че нямам такова, щото през седмицата съм само в най-тажкия трафик, около 10 км за 1 час изминавам, така че мисля щеше да ми е полезна... Sent from my SM-N910C using Tapatalk Аз винаги я изключвам тази система, защото ме дразни да ми гасне колата на светофар или дори на кръстовище със стоп. Освен това сигурно дърпа яко ток, за да поддържа хилядите електрически системи, а да не говорим за акумулатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mradulov Публикувано 24 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2017 На бащата черупката(1.6 hdi) има такава система и в момента, в който се качих я изключих, обаче мога ди снимам на на моя змей какво става с разхода на светофар и си мисля, че ако я имах на 3.0 тди нямаше да я гася. Значи сутрин на светофара на хотел Хемус разхода отива от 12 на 20 за два светофара, а аз минавам на третия... Sent from my SM-N910C using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mradulov Публикувано 24 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2017 Имам литри на час, когат е студена е 1.3-1.4 на D, кат загрее е 0.9-1.0 на D, ако мина на N става 0.7-0.8. Не е кат да няма смисъл от стар-стопа. Sent from my SM-N910C using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 27 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2017 Като карах Б8 2.0ТДИ си даваше не ниски стойности, може кракът ми да е тежък, но градско 10-11, на дълго 7-8. 3.0ТДИ-то след това ми даваше 1л. нагоре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 6 Март 2017 Доклад Share Публикувано 6 Март 2017 А сега 3.0 тфси колко ти дава? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 6 Март 2017 Доклад Share Публикувано 6 Март 2017 Смесеният ми е 14.1-14.3л./100км. като са 70:30 градско, включва зимният сезон и аз яко си и раздавам газ. На магистрала 160 е минимума, като стигам и до 250+ , градско къси разстояния и като излезна вечерно време си правя стартчета от 0 до 70-80. Много е добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nort Публикувано 10 Март 2017 Доклад Share Публикувано 10 Март 2017 3.0 TDI , преди два дена 6.5л/100км Варна-София-Варна(през Бургас) 40км в София градско , 130-140 на магистралата.Ако се кара барзо без проблем си отива и на над 10л извън града. Градско е според разтоянието и според стила на каране, знае и две и двеста, много спокоино каране плавно не по–малко от 9-10, но ако се настъпва стига и до 15л/100км, ако се кара в час пик само ,зимата, на къси разтояния си е твърдо 15+ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daramusss Публикувано 11 Март 2017 Доклад Share Публикувано 11 Март 2017 Колеги осъзнавате ли, че караме едни от последните истински дизели новите са с резервоар adblue ,който ще създава главоболия ако не заредиш не можеш да запалиш и замръзвал, защото е воден разтвор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 11 Март 2017 Доклад Share Публикувано 11 Март 2017 (Редактирано) AdBlue замръзва при -11 градуса. Обаче колите имат подгрев по цялата линия. Няма проблем със запалването, защото не е нужно при запалване (не е гориво). Редактирано 11 Март 2017 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 11 Март 2017 Доклад Share Публикувано 11 Март 2017 Карайте си колите с кеф.Докато стигнем всички да караме дизели снабдени с adblue ще мине доста време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 12 Март 2017 Доклад Share Публикувано 12 Март 2017 Adblue е много по-добрата система от DPF. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване