Jump to content

2.0тди авариен режим


Svetliu90

Recommended Posts

Здравейте колеги, да ви запозная с проблът ми ,който е следния:
Преди месец , колата влезе в авариен режим ,при едно изпреварване.И неможеше да върви повече от 2500 оборота.Изгасих я , запалих наново и всичко е ок . Проверих грешката , ВАГ-ком - и тя е :
https://s18.postimg.org/z7159bdk9/20170224_114812_min.jpg
При 3500 оборота  е станала случката с пренадуването. След това 1 месец няма проблеми . Днес реших да я понастъпя малко пак и  пак същата работа.Загасих , запалих но не се оправи , даже светна Енджин чек-а.Закачихме я на компютъра и сега показа грешка -P0403 - EGR Valve (N18):Malfunction. Пише ,че пак на 3500 оборота е станал проблема. Изчистихме я и изгасна енджин чека . Сега си карам без проблем , но не натискам повече от 3000об/мин. Няма пушеци , вървежа е ок . Имам съмнения за турбината ,защотото при отпускане на газта ,се чува едно като стържене (сякаж перката се стърже в стената) и бял чел тема с подобен симптом . В тази тема ,човекът обясни ,че имал аксиален луфт на оста и след рециклиране всичко е ок.
Та въпросът ми към Вас колеги е , от къде да започна да действам ? тия клапани н75 и н18 ли да проверя , турбината ли да почистя или направо да я рециклирам , егр-а да е за чистене и той ?Дайте ми съвет.
Благодаря предварително ! Поздрави !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Здравей Members.

Имам подобен проблем,ти до къде стигна,аз съм на трупчета за сега нямам възможност за диагностика защото съм в командировка до август в чужбина и ме човърка какво ли и е на колата ми.Проблема ми се появи ден преди да изляза зад граница.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей , не съм предприел нищо. След 2та пъти които влиза в авариен режим , имах пътуване до София иии по магистралата си я натисках с 3000оборота. Може би да се е прочистила геометрията и не пипам нищо.
Разкажи малко по-подробно за твоя проблем , може да дадем някакви насоки.
Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.

Благодаря за място на моя проблем в твоята тема.
Преди 6 дни обслужих колата(ангренаж ,филтри,масло),че и малко отгоре съединител,маховик,помпа и др.
Та каква е бъркотията.
Преди обслужването (нов внос,аз си я избрах,след 3-4месечно търсене от Белгия.) на около 2200 оборота губи мощност,но след около 100км.изгасих двг запалих и колата се оправи .На обслужването не намериха проблем сложихме добавка за ДПФа.В сервиза си нямаха диагностична техника.На следващия ден след сервиза колата започна да пали със замисляне,после отказа и да пали,пробвах с нов акумулатор,но не става,пали но след 2-3 часов престои.Закарах я в сервиза запали 20 пъти без проблеми.Казаха ми да карам тестово.Потеглих към Плевен 3500-4000 оборота.След изминати 50км.светна лампичка не знам за какво е като излизаща пара под налягане оранжева.След около още 70км.тази лампичка изгасна,но пак загубих мощност.Изгасих 3-4 пъти двг, но така и не си възстанови мощността.Вече ми светна и оранжевата лампа това като двг като кранче отгоре.Преди Плевен я изгасих в движение ,но отказа да запали,запалих я на скорост.Оставих я в Плевен вече не пали.
Когато казвам ,че не пали означава,че не се и опитва.Таблото светва завъртам и цък то угасва.

Но как може двг да мърка,работи перфектно ,да бяга с 200км. и в следващия момент да забива муцуна.
Ако имате мнения и опит с такива ситуации пишете и най важното кой в София да я лекува + диагностика.

ДВГ е с модификация BWC мушнат е в Мицубиши Грандис.
Благодаря предварително. 

Забравих да споделя, че на монитора на таблото при всеки контакт преди да запали с червен текст изписва да се обърна към моя сервиз,оставащи километри 0 км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-правилния човек за тая работа е @Raino. Незнам точния адрес , ако провериш в гугъл или в профила на Raino , може и да откриеш координати.
По въпроса.
Гледам че колата е 2008г. Следователно е Комън рейл ? . Защо си сменял горивната помпа ?

Лампичката с "излизащата пара под налягане " мисля че е ,че нямаш течност за чистачки (демек  нищо страшно). Втората индикация , която ти е светлана обаче е "Engine Check" . Тя може да означава куп неща и затова , ако се закачи на компютър , ще видиш с точност каква грешка ти е отчело. Проблемът според мен е в ремонта на НАФТОВАТА ПОМПА , който си правил(симптомите  пасват идеално). Или не е читава , или не е поставена правилно , или не е софтуерно адаптирана (ако изобщо се правят някакви софтуерни настройки) . Когато идеш при Raino , задължително му спомени за ремонта на помпата ! Има вероятност , проблема  да е и от дюза , но аз залагам на помпата.
Индикацията , която ти дава при контакт ,е че маслото ти е за смяна и ако си го сменил , трябва да се занули и на борд компютъра. Има съответни комбинации с копчета , според зависи марката автомобил . Може и през ВАГ-КОМ да се занули.

Поздрави ! и сподели резултати.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

PD e все още в тази година 100%,а и аз предпочитам тази система.

Става въпрос за лагер помпа на съединителя+маховик +съединител=1700лв+200лв за работа :).

Мисля че лампичката която наистина прилича на тази за течност чистачки всъщност се оказа за ДПФ филтъра.

Но ще влизам в бокса чак август,до тогава ще гадая,като се прибера.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...