Jump to content

Премахване на EGR


RhythmiX

Recommended Posts

Здравейте Колеги.
Днес ми спряха софтуерно EGR,въпроса ми е след софтуерна намеса трябва ли да го изключа/затапя и механично?
Момчето,което ми го спря каза да покарам така и ако няма ядове да не го барам,другия вариант е да му затапя маркуча с болт или метална пластинка.
Спрях го,защото на два пъти хванах тази грешка:
 

Цитат

16785 - EGR System
            P0401 - 002 - Insufficient Flow - Intermittent
             Freeze Frame:
                    RPM: 1428 /min
                    Torque: 93.6 Nm
                    Speed: 34.7 km/h
                    Duty Cycle: 80.7 %
                    Duty Cycle: 20.9 %
                    Mass Air / Rev.: 423.0 mg/str
                    Duty Cycle: 27.2 %
                    Mass Air / Rev.: 258.5 mg/str

 

Трябва ли след като съм го спрял да се сваля и да се чисти нещо?
Какво е вашето мнение по моите въпроси?
Благодаря предварително.

Link to comment
Share on other sites

Под както трябва какво да разбирам?

ако махна маркуча,ако не е спрян както трябва няма ли да светне check engine-а?

Link to comment
Share on other sites

Под дюти сайкъла на клапана. Тия дето ти взеха парите за спиране на ЕГР не ти ли ги обясниха тия неща?

Link to comment
Share on other sites

Сложи една ламаринка на края на оребрената тръба, там където влиза на входа на колекторите близо до капачката за маслото. Не че нещо, но за собствено успокоение.

Link to comment
Share on other sites

Днес забелязах,че има огромна разлика в показанията на борд. комп. за разхода на гориво в градски условия.
Показва с 2-2.5 литра надолу.Също така колата я усещам по-лека,върви по-гладко.
Това дали се дължи на спряния ЕГР?
 

Преди 8 часа, kpematop написа:

Под дюти сайкъла на клапана. Тия дето ти взеха парите за спиране на ЕГР не ти ли ги обясниха тия неща?

Колега,това с VCDS мога ли да го видя ? и къде по точно да гледам?

Link to comment
Share on other sites

Значи ме хвана яд,че толкова време съм карал така.
Сега забелязах още една грешка
 

Цитат

19593 - intake manifold Runner control

Това да не би да е за вихровите клапи ? Ако е от тях да търся начин да ги премахна и тях или да се отремонтира ?
Едната вихрова клапа са ми я правили с някакъв ремонтен комплект мисля,че беше,но това беше преди 6-7 месеца.

Link to comment
Share on other sites

Без вихровите колата става още по-пъргава в ниските.

На 3.0 битди без вихровите и ЕГР изчезва лага и се кара като астматичен мотор.

Link to comment
Share on other sites

Ако е дросел трябва да пише V157. Ако е Intake manifold Runner control само, може и да е вихрова клапа. Някои софтуери на 3.0 тди не разпознават банк 1 или банк 2.

Link to comment
Share on other sites

Това ми дава:
 

Цитат

19590 - Intake Manifold Runner Control

P3134 -  Upper Stop not Reached - Intermittent

 

Edited by RhythmiX
Link to comment
Share on other sites

Има ли вероятност от вихровите клапи да пуши бяло,когато работи дълго време на място колата(след като тръгна спира да пуши) или да търся причината в дюзите?

На кой канал мога да видя стойностите на дюзите?

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, RhythmiX said:

Има ли вероятност от вихровите клапи да пуши бяло,когато работи дълго време на място колата(след като тръгна спира да пуши) или да търся причината в дюзите?

На кой канал мога да видя стойностите на дюзите?

 

Точно така прави от пикаещи дюзи.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...