Jump to content

Премахване на EGR


RhythmiX

Recommended Posts

Здравейте Колеги.
Днес ми спряха софтуерно EGR,въпроса ми е след софтуерна намеса трябва ли да го изключа/затапя и механично?
Момчето,което ми го спря каза да покарам така и ако няма ядове да не го барам,другия вариант е да му затапя маркуча с болт или метална пластинка.
Спрях го,защото на два пъти хванах тази грешка:
 

Цитат

16785 - EGR System
            P0401 - 002 - Insufficient Flow - Intermittent
             Freeze Frame:
                    RPM: 1428 /min
                    Torque: 93.6 Nm
                    Speed: 34.7 km/h
                    Duty Cycle: 80.7 %
                    Duty Cycle: 20.9 %
                    Mass Air / Rev.: 423.0 mg/str
                    Duty Cycle: 27.2 %
                    Mass Air / Rev.: 258.5 mg/str

 

Трябва ли след като съм го спрял да се сваля и да се чисти нещо?
Какво е вашето мнение по моите въпроси?
Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Под както трябва какво да разбирам?

ако махна маркуча,ако не е спрян както трябва няма ли да светне check engine-а?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Под дюти сайкъла на клапана. Тия дето ти взеха парите за спиране на ЕГР не ти ли ги обясниха тия неща?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложи една ламаринка на края на оребрената тръба, там където влиза на входа на колекторите близо до капачката за маслото. Не че нещо, но за собствено успокоение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес забелязах,че има огромна разлика в показанията на борд. комп. за разхода на гориво в градски условия.
Показва с 2-2.5 литра надолу.Също така колата я усещам по-лека,върви по-гладко.
Това дали се дължи на спряния ЕГР?
 

Преди 8 часа, kpematop написа:

Под дюти сайкъла на клапана. Тия дето ти взеха парите за спиране на ЕГР не ти ли ги обясниха тия неща?

Колега,това с VCDS мога ли да го видя ? и къде по точно да гледам?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи ме хвана яд,че толкова време съм карал така.
Сега забелязах още една грешка
 

Цитат

19593 - intake manifold Runner control

Това да не би да е за вихровите клапи ? Ако е от тях да търся начин да ги премахна и тях или да се отремонтира ?
Едната вихрова клапа са ми я правили с някакъв ремонтен комплект мисля,че беше,но това беше преди 6-7 месеца.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без вихровите колата става още по-пъргава в ниските.

На 3.0 битди без вихровите и ЕГР изчезва лага и се кара като астматичен мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е дросел трябва да пише V157. Ако е Intake manifold Runner control само, може и да е вихрова клапа. Някои софтуери на 3.0 тди не разпознават банк 1 или банк 2.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Това ми дава:
 

Цитат

19590 - Intake Manifold Runner Control

P3134 -  Upper Stop not Reached - Intermittent

 

Редактирано от RhythmiX
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли вероятност от вихровите клапи да пуши бяло,когато работи дълго време на място колата(след като тръгна спира да пуши) или да търся причината в дюзите?

На кой канал мога да видя стойностите на дюзите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

14 minutes ago, RhythmiX said:

Има ли вероятност от вихровите клапи да пуши бяло,когато работи дълго време на място колата(след като тръгна спира да пуши) или да търся причината в дюзите?

На кой канал мога да видя стойностите на дюзите?

 

Точно така прави от пикаещи дюзи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...