RhythmiX Публикувано 1 Март 2017 Доклад Share Публикувано 1 Март 2017 Здравейте Колеги. Днес ми спряха софтуерно EGR,въпроса ми е след софтуерна намеса трябва ли да го изключа/затапя и механично? Момчето,което ми го спря каза да покарам така и ако няма ядове да не го барам,другия вариант е да му затапя маркуча с болт или метална пластинка. Спрях го,защото на два пъти хванах тази грешка: Цитат 16785 - EGR System P0401 - 002 - Insufficient Flow - Intermittent Freeze Frame: RPM: 1428 /min Torque: 93.6 Nm Speed: 34.7 km/h Duty Cycle: 80.7 % Duty Cycle: 20.9 % Mass Air / Rev.: 423.0 mg/str Duty Cycle: 27.2 % Mass Air / Rev.: 258.5 mg/str Трябва ли след като съм го спрял да се сваля и да се чисти нещо? Какво е вашето мнение по моите въпроси? Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 1 Март 2017 Доклад Share Публикувано 1 Март 2017 Нищо не пипаш, ако е спрян както трябва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhythmiX Публикувано 1 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 1 Март 2017 Под както трябва какво да разбирам? ако махна маркуча,ако не е спрян както трябва няма ли да светне check engine-а? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 2 Март 2017 Доклад Share Публикувано 2 Март 2017 Под дюти сайкъла на клапана. Тия дето ти взеха парите за спиране на ЕГР не ти ли ги обясниха тия неща? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 2 Март 2017 Доклад Share Публикувано 2 Март 2017 Сложи една ламаринка на края на оребрената тръба, там където влиза на входа на колекторите близо до капачката за маслото. Не че нещо, но за собствено успокоение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhythmiX Публикувано 2 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 2 Март 2017 Днес забелязах,че има огромна разлика в показанията на борд. комп. за разхода на гориво в градски условия. Показва с 2-2.5 литра надолу.Също така колата я усещам по-лека,върви по-гладко. Това дали се дължи на спряния ЕГР? Преди 8 часа, kpematop написа: Под дюти сайкъла на клапана. Тия дето ти взеха парите за спиране на ЕГР не ти ли ги обясниха тия неща? Колега,това с VCDS мога ли да го видя ? и къде по точно да гледам? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 2 Март 2017 Доклад Share Публикувано 2 Март 2017 Да, това са плюсовете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhythmiX Публикувано 2 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 2 Март 2017 Значи ме хвана яд,че толкова време съм карал така. Сега забелязах още една грешка Цитат 19593 - intake manifold Runner control Това да не би да е за вихровите клапи ? Ако е от тях да търся начин да ги премахна и тях или да се отремонтира ? Едната вихрова клапа са ми я правили с някакъв ремонтен комплект мисля,че беше,но това беше преди 6-7 месеца. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 3 Март 2017 Доклад Share Публикувано 3 Март 2017 Без вихровите колата става още по-пъргава в ниските. На 3.0 битди без вихровите и ЕГР изчезва лага и се кара като астматичен мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhythmiX Публикувано 4 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 4 Март 2017 Тази грешка за вихровите клапи ли е ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 4 Март 2017 Доклад Share Публикувано 4 Март 2017 Ако е дросел трябва да пише V157. Ако е Intake manifold Runner control само, може и да е вихрова клапа. Някои софтуери на 3.0 тди не разпознават банк 1 или банк 2. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhythmiX Публикувано 4 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 4 Март 2017 (Редактирано) Това ми дава: Цитат 19590 - Intake Manifold Runner Control P3134 - Upper Stop not Reached - Intermittent Редактирано 4 Март 2017 от RhythmiX Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 4 Март 2017 Доклад Share Публикувано 4 Март 2017 Клапи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhythmiX Публикувано 4 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 4 Март 2017 И те ще се спират значи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 4 Март 2017 Доклад Share Публикувано 4 Март 2017 флапи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhythmiX Публикувано 4 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 4 Март 2017 Има ли вероятност от вихровите клапи да пуши бяло,когато работи дълго време на място колата(след като тръгна спира да пуши) или да търся причината в дюзите? На кой канал мога да видя стойностите на дюзите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 4 Март 2017 Доклад Share Публикувано 4 Март 2017 дюлзи 72 до 77 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 4 Март 2017 Доклад Share Публикувано 4 Март 2017 14 minutes ago, RhythmiX said: Има ли вероятност от вихровите клапи да пуши бяло,когато работи дълго време на място колата(след като тръгна спира да пуши) или да търся причината в дюзите? На кой канал мога да видя стойностите на дюзите? Точно така прави от пикаещи дюзи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване