svetlozar_26 Публикувано 2 Март 2017 Доклад Share Публикувано 2 Март 2017 Здравейте, най-напред бих искал да кажа, че съм нов във форума и се надявам да получа наистина компетентно мнение по проблема, който имам от 3месеца. Малко предистория: Ноември месец купих от Германия А4 1.8 tfsi 2011г на 120000км. От тогава като я докарах на собствен ход - счупи клапан и направих основен ремонт на двигателя. Остана проблема с горенето на масло(1л /300км) Миналата седмица ремонтирах и турбината. От тогава до сега минах 600км(300км извън градско и 300 градско) Като се прибрах от извън градското проверих нивото на MMI навигацията - беше пълно т.е. не беше го пипала. Сега за останалите 300км градско вече - 0.6л го няма. Някой може ли да даде съвет какво да правя и къде? Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 2 Март 2017 Доклад Share Публикувано 2 Март 2017 (Редактирано) Ремонта на този проблем представлява смяна на буталата. Приготви си 4-цифрена сума. Редактирано 2 Март 2017 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetlozar_26 Публикувано 2 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 2 Март 2017 (Редактирано) Буталата са сменени. Четири цифрената сума вече е дадена. Лошото е че проблема си остава и варианта да карам " проба-грешка" ми става вече скъп. Редактирано 2 Март 2017 от svetlozar_26 Допълнение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daramusss Публикувано 2 Март 2017 Доклад Share Публикувано 2 Март 2017 Турбината какво и е правено Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetlozar_26 Публикувано 2 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 2 Март 2017 По информация от майстора всичко вътре и е сменено. До колкото знам някъде на околовръстното май е носена. Другото което ми прави впечатление е че в София ми дава разход по компютър 9-10л а извън градско при скорост 120-150 ми пише 13/100 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 2 Март 2017 Доклад Share Публикувано 2 Март 2017 1л. на 300км. това е някакъв нов рекорд.Преди ремонта пак ли гореше толкова?Имаш ;и доверие на майсторите който са ти правили колата.Щом и турбината си правил Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 2 Март 2017 Доклад Share Публикувано 2 Март 2017 Много e голям разхода на масло след ремонтите по мотор и турбо.Нещо не е както трябва. Маслото на мотора освен през MMI нямаше ли начин да се провери и чрез щека в сервиз? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetlozar_26 Публикувано 2 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 2 Март 2017 Доверие имам, че това което казват че са го направили. Обаче явно има някакъв проблем, който смесва бензин и масло и го изгаря. Въпроса от какво може да ги смесва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 3 Март 2017 Доклад Share Публикувано 3 Март 2017 Какво значи "основен ремонт на двигателя" ? Имаш ли списък какво е сменено? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IceHeart Публикувано 3 Март 2017 Доклад Share Публикувано 3 Март 2017 Не знам как ще ти направят основен ремонт, и колата ще гори толкова масло. Май нещо е спестено и не е сменено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetlozar_26 Публикувано 3 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 3 Март 2017 Сменени са буталата със сегменти, клапаните и всички уплътнения, главата е шлайфана. Всякакви гарнитури. Единствено блока не е пипан. Но мен по скоро ме вълнува защо смесва бензин и масло. Като отворя капачката на двигателя не мирише на масло, а на бензин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 3 Март 2017 Доклад Share Публикувано 3 Март 2017 (Редактирано) Ако уплътненията на горивната помпа за високо налягане (HPFP) са заминали също започва да влиза бензин в маслото. Повече от 2% и не е добре за двигателя - вискозитета на маслото пада под нужното ниво. Редактирано 3 Март 2017 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetlozar_26 Публикувано 3 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 3 Март 2017 Благодаря, ще ги проверим. А вариант някоя ланд сонда да не дава коректен сигнал и да впръсква повече бензин? Съществува ли такъв вариант? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 3 Март 2017 Доклад Share Публикувано 3 Март 2017 (Редактирано) След като имаш движение в двете посоки (бензин в маслото и горене на масло в цилиндрите), много по-склонен съм да вярвам че става през сегментите. Обаче след като твърдиш че всичко е сменено, просто не знам. Редактирано 3 Март 2017 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 3 Март 2017 Доклад Share Публикувано 3 Март 2017 18 minutes ago, svetlozar_26 said: Благодаря, ще ги проверим. А вариант някоя ланд сонда да не дава коректен сигнал и да впръсква повече бензин? Съществува ли такъв вариант? Съществува....особено при наличие на другия проблем-голям разход на бензин. Дебитомер, ламбда сонда са сравнително евтини. Направи диагностика и проверете. Може да има и неработеща дюза...... Мерихте ли блока за елипса? Мерихте ли компресия на 4-те цилиндъра преди и след ремонта? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetlozar_26 Публикувано 3 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 3 Март 2017 Дюзите също са нови и четирите. Мисля че е мерена компресия и е в норми, но виж за елипса незнам. Ще пробвам от понеделник с диагностика и дано да се окаже нещо по горивната система да е по - евтино. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 4 Март 2017 Доклад Share Публикувано 4 Март 2017 Аз залагам на лош ремонт.Това е огромен разход на масло дори и по Ауди стандартите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 7 Март 2017 Доклад Share Публикувано 7 Март 2017 Лош ремонт и влагане на не ревизирани бутала. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vanu Публикувано 7 Март 2017 Доклад Share Публикувано 7 Март 2017 възможно е PCV клапана да е сдухал, уж е често срещано явление. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetlozar_26 Публикувано 7 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 7 Март 2017 Ще сменя помпата за високо налягане и да видим. Ремонта колко да е лош. Все пак колата е на 120000км. Незнам? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi6644 Публикувано 7 Март 2017 Доклад Share Публикувано 7 Март 2017 (Редактирано) Ми то ресурса на този агрегат е 80-100х.км. Редактирано 7 Март 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 7 Март 2017 Доклад Share Публикувано 7 Март 2017 7 hours ago, svetlozar_26 said: Ремонта колко да е лош. Всичко се случва по време на монтаж - от скъсана гумичка на клапан, до счупен сегмент. Но тук има и голям разход на бензин Пиши, като стигнете до проблема. ПП Аз бих те посъветвал да си пригодиш една щека за масло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 7 Март 2017 Доклад Share Публикувано 7 Март 2017 Преди 7 часа, svetlozar_26 написа: Ремонта колко да е лош. Все пак колата е на 120000км. Незнам? Какво общото има между лошия ремонт и километрите на колата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vanu Публикувано 7 Март 2017 Доклад Share Публикувано 7 Март 2017 моят съвет е да погледнеш PCV клапана, EVAL клапана, щеката за маслото и DV клапана, понеже са евтини части и всичките могат да причинят проблеми с маслото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 13 Март 2017 Доклад Share Публикувано 13 Март 2017 Това не е проблем с маслото,а направо рекорд.Над 30 л. на 10 000км. едвали ще е от клапанчета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване