Jump to content

1.8 TFSI 2011Г- ГОРИ МАСЛО И СЛЕД РЕМОНТ


svetlozar_26

Recommended Posts

Здравейте,

най-напред бих искал да кажа, че съм нов във форума и се надявам да получа наистина компетентно мнение по проблема, който имам от 3месеца. Малко предистория: Ноември месец купих от Германия А4 1.8 tfsi 2011г на 120000км. От тогава като я докарах на собствен ход - счупи клапан и направих основен ремонт на двигателя. Остана проблема с горенето на масло(1л /300км) Миналата седмица ремонтирах и турбината. От тогава до сега минах 600км(300км извън градско и 300 градско) Като се прибрах от извън градското проверих нивото на MMI навигацията - беше пълно т.е. не беше го пипала. Сега за останалите 300км градско вече - 0.6л го няма. Някой може ли да даде съвет какво да правя и къде? Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 57
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ремонта на този проблем представлява смяна на буталата. Приготви си 4-цифрена сума.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Буталата са сменени. Четири цифрената сума вече е дадена. Лошото е че проблема си остава и варианта да карам " проба-грешка" ми става вече скъп.

Редактирано от svetlozar_26
Допълнение
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По информация от майстора всичко вътре и е сменено. До колкото знам някъде на околовръстното май е носена. Другото което ми прави впечатление е че в София ми дава разход по компютър 9-10л а извън градско при скорост 120-150 ми пише 13/100

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1л. на 300км. това е някакъв нов рекорд.Преди ремонта пак ли гореше толкова?Имаш ;и доверие на майсторите който са ти правили колата.Щом и турбината си правил:nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много e голям разхода на масло след ремонтите по мотор и турбо.Нещо не е както трябва.

Маслото на мотора освен през MMI нямаше ли начин да се провери и чрез щека в сервиз?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доверие имам, че това което казват че са го направили. Обаче явно има някакъв проблем, който смесва бензин и масло и го изгаря. Въпроса от какво може да ги смесва

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменени са буталата със сегменти, клапаните и всички уплътнения, главата е шлайфана. Всякакви гарнитури. Единствено блока не е пипан. Но мен по скоро ме вълнува защо смесва бензин и масло. Като отворя капачката на двигателя не мирише на масло, а на бензин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако уплътненията на горивната помпа за високо налягане (HPFP) са заминали също започва да влиза бензин в маслото. Повече от 2% и не е добре за двигателя - вискозитета на маслото пада под нужното ниво.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, ще ги проверим. А вариант някоя ланд сонда да не дава коректен сигнал и да впръсква повече бензин? Съществува ли такъв вариант?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като имаш движение в двете посоки (бензин в маслото и горене на масло в цилиндрите), много по-склонен съм да вярвам че става през сегментите. Обаче след като твърдиш че всичко е сменено, просто не знам.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

18 minutes ago, svetlozar_26 said:

Благодаря, ще ги проверим. А вариант някоя ланд сонда да не дава коректен сигнал и да впръсква повече бензин? Съществува ли такъв вариант?

Съществува....особено при наличие на другия проблем-голям разход на бензин.

Дебитомер, ламбда сонда са сравнително евтини. Направи диагностика и проверете.

Може да има и неработеща дюза......

 

Мерихте ли блока за елипса? Мерихте ли компресия на 4-те цилиндъра преди и след ремонта?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дюзите също са нови и четирите. Мисля че е мерена компресия и е в норми, но виж за елипса незнам. Ще пробвам от понеделник с диагностика и дано да се окаже нещо по горивната система да е по - евтино.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

7 hours ago, svetlozar_26 said:

Ремонта колко да е лош. 

Всичко се случва по време на монтаж - от скъсана гумичка на клапан, до счупен сегмент.

Но тук има и голям разход на бензин:stupid:

Пиши, като стигнете до проблема.

 

ПП Аз бих те посъветвал да си пригодиш една щека за масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, svetlozar_26 написа:

 Ремонта колко да е лош. Все пак колата е на 120000км. Незнам? 

Какво общото има между лошия ремонт и километрите на колата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моят съвет е да погледнеш PCV клапана, EVAL клапана, щеката за маслото и DV клапана, понеже са евтини части и всичките могат да причинят проблеми с маслото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...