Jump to content

Recommended Posts

Здравейте,

в А3 8P раздела има подобна тема, която е доста полезна и интересна за хората, които искат да подобрят А3-ките си.

Реших да отворя подобна и в раздела за А5.

Осъзнавам, че хората с А5-тици във форума, а и извън него са много по-малко, но все пак мисля, че може да заформим добра тема, която да бъде полезна на настоящите и бъдещи собственици на А5.

Тъй като модела споделя обща платформа и с A4 B8 може да пускате тук и модификациите, които правите и по А4-ките си.

 

И за да не съм голословен ето нещо, което направихме днес с @bsdnikolov по моята кола.

Фейслифт flat bottom волан с rs пера + фейслифт лостчета за чистачки, мигачи и темпомат сложени на pre-face Audi A5 Sportback.

 

20170304_170706.jpg20170304_170711.jpg20170304_170717.jpg

 

Тук е момента да изкажа огромни благодарности на @bsdnikolov, който отново свърши чудесна работа.

По А3-ката ми преди години сме правили толкова много ретрофити с него, че даже не мога да ги изброя в момента, но за пръв път правим нещо и по А5-тицата.

Както винаги перфектна работа и силно го препоръчвам на всеки, който иска да ретрофитне нещо по колата си, евала Пламене :zustimm:.

 

До момента освен това днес направих колата с пълен външен S line (фабрично беше с вътрешен + окачване), сложих оригинални хромирани накрайници на ауспусите и 20 милиметра фланци на всички колела.

Ако някой се интересува ще пусна снимки и ще помагам при намирането на частите за тези неща тъй като има някои тънкости особено с S line пакета.

 

Имам още някои дребни идеи за тази кола, но честно казано по А3-ката имаше много повече да се твори.

Тук до голяма степен колата си ми харесва както е в момента, но нищо не се знае за в бъдеще.

 

За сега е това, като има нещо ново ще драсна пак.

Дано се включат и други.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 115
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Волана е супер, много по-дебел и удобен.

А заедно с лостчетата интериора се освежи много, направо стана друга кола :).

 

Дай снимки на този, който искаш да слагаш и ще ти кажа дали ще стане.

Копчетата, буксите, бега, всичко снимай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер е станало с новия волан!

Може да покажеш и снимки отвън да видим как стои с фланците и С-лайна :)

Редактирано от Audi_FeN_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Ето снимки:

 

a5_front.jpg a5_side.jpg a5_back.jpg

 

S line-a го споменах защото ако някой реши да го прави има няколко дреболии на които трябва да се обърне внимание особено по предната броня.

А ефекта от фланците не се вижда много добре от тези снимки.

Ще направя специално за тях отделни ако се присетя тези дни или като я измия.

 

EDIT: Забравих да благодаря и тук на @Ivo_Dinkov за това, че направи волана (почти) като нов :zustimm:.

 

Редактирано от fifipaldi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фифи ми тя няма разлика с S5 кат я гледам. А волана е заспал направо, все едно с него си идва фабрично.

:)

...аз не успях ама ако ти успееш да намериш начин да вкараш тъчскрийн с вифи интернет много ще завиждам да знаеш

:):) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:zustimm:.

Една от основните разлики с S5 е спойлера на багажника.

Чудя се още дали да го слагам, нов в Порше е около 1000-1100 лв. по спомен и не съм сигурен дали си струва.

Мене не ми е целта да гоня S5 визия, примерно огледалата не бих ги сложил никога на този цвят, но за спойлера се чудя от известно време.

 

За тъч скрийн с wifi не съм мислил и надали бих си сложил в колата (просто защото не ми трябва там), но съм сигурен, че има някакви афтърмаркет решения на този въпрос.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер е, хареса ми много.

 

Ако търсиш някакъв съвет, бих казал че съвсем малко цвят и липсва. Твърде сива ми идва сякаш, леко безлична.

Едни големи червени спирачни апарати ще допълнят картинката много добре.

Също може и S5 решетка...

 

photo2.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Audi_FeN_1 благодаря.

 

Иначе за червени апарати не съм мислил тъй като винаги са ми се виждали леко селяния на сток кола, но може да поразгледам варианти.

Джантите от снимката (Y spoke) ми харесват и мисля да си ги взема за зимни за другата зима.

 

S5 решетката за мен лично е отврат (не преувеличавам), но за сметка на това има Gloss black нормална, която ми харесва, но не знам дали си струва ~400 лв. за тази несъществена промяна.

Има го и варианта за RS5 решетка, но ще бъде ментак. Тази е оригинална, но е счупена, а други изпадат рядко или са супер скъпи.

Там също обаче ми идва леко в повече на сток кола, но пък седи много по-добре от S5 решетката

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много държа да не приемеш мнението ми като заяждане. 

Чисто естетически тъмните стъкла не подхождат на този цвят. Особено гледана отзад.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не го приемам даже напротив.

За това е пусната темата да се коментира.

Иначе един ден преди да купя колата й бяха сложили фолио в автокъщата по доста мангалски начин и сигурно е възможно най-евтиното на пазара.

Имаше и на предните стъкла, но още на канала в КАТ го разкарахме.

В момента е тръгнало да се разлепя, а отзад има една черта, която седи супер грозно.

Отдавна се каня да го подменя (на мен лично повече ми харесва с фолио) или да го разкарам, но все не остава време за него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер е така колата. Лично мое мнение е, че с затъмнените задни стъкла е супер. Иначе и на снимките си личи, че много зле са ги направили, но особенно от зад така с тъмните стъкла е супер. Това с червените апарати ми е малко като на врабче звънче, лично на мен ми е много селско. Моя съвет е да се придържаш максимално до заводската визия на колата в смисъл да изглежда като заводско изпълнение без значение какво ретрофитваш, да е заводско! Колата е супер! Поздрави! :respekt: 

Редактирано от HUGO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Апарати има всякакъв цвят, ако се цели апаратите да са и един вид като аксесоар, може би е добре да се подбере цвят пасващ на колата или такъв придаващ топла или завършваща визия.

Може би специалист по дизайн би дал идея.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8 часа, HUGO написа:

 Това с червените апарати ми е малко като на врабче звънче, лично на мен ми е много селско. Моя съвет е да се придържаш максимално до заводската визия на колата в смисъл да изглежда като заводско изпълнение без значение какво ретрофитваш, да е заводско! Колата е супер! Поздрави! :respekt: 

 

Те от завода излизат "селски", колега...

 

2018-Audi-S5-Sportback-European-Spec-sid

 

77e675e6fb558dbb9eb1a7e352b5f305.jpg

 

Audi-Rs4-RS5-R8-Big-brake-Kit-upgrade-Br

 

Редактирано от Audi_FeN_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Ти колко от заводски си видял на живо? Не направени с едни капачки Брембо или просто боядисани, защото разликата от завода и афтърмаркет нещата си личи от 100 км. за това говоря. Но всеки сам си преценява какво му харесва :)

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Следващия ретрофит, ще е фейслифт двузонов климатроник (освен ако не го изпреварят фейслифт копчетата, които седят в шкафа от няколко месеца).

Моят в момента е префейс еднозонов.

Не пиша тризонов тъй като частта за задните седалки няма да се прави, там е много сложно и скъпо вече.

Малко ми беше странно, че A3-ката ми имаше и двузонов климатроник и прибиране на огледалата, а А5-тицата въпреки, че е наблъскана с доста екстри ги няма, но това е положението, пести се (и се цоца) даже от осветление на жабката.

Общо взето искам да се получи това:

audi_a5_climate_controls.jpg

Ако трябва да съм напълно честен еднозоновия ми харесва повече като дизайн, но тук има някой неща, които ми допадат.

Най-важното е, че при пускането на подгрева няма да се пуска и климатроника вече.

Отделно (подгрева) е с 3 степени, а не с досадните 6.

Козметичните глезотийки са, че пиано лак-а ще си отива с новия волан (но не и със старото MMI), хромираните врътки и дисплейчето с показанията на градусите в бяло.

Има някой тънкости при кодировката, но мисля, че ще се справим с Пламен.

До две седмици трябва да е тук и ще видим :).

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само аз си пиша тука, но няма лошо ;).

Фейслифт бутоните за стъклата + врътката за страничните огледала изпревариха климатроника ;).

Сменихме ги много бързо, тъй като не се сваля цялата кора, а само една пластмаса от нея, доста културно направено.

От снимките не се добива хубава представа, но освежиха интериора доста.

buttons1.jpg buttons2.jpg buttons3.jpg

LED светлини за задния номер, фейслифт въздуховоди (само централните за сега).

led_plate.jpg vents.jpg urban.jpg

И накрая разхода за 20 км. градско с няколко минавания през жълтите павета (имаше леко задръстване там дори) и т.н.

Това й е каталожния и в неделя си го прави.

Сутрин и вечер през делничните дни ми дава и над 15 понякога :).

 

Всичко това (без разхода хаха) го направихме заедно с @bsdnikolov разбира се, няма нужда вече да го пиша всеки път ;).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Малко да дообогатя темата с един ратрофит, който извърших на А5-цата на колега в събота. Колата му бе с американски халогенни стопове. Поставих му фейслифтови LED европейски. Реших да не се доверявам на преходниците на Куфатек, а да ги направя аз. Първо защото финално цената излиза различна, второ защото исках да имам пълен контрол над прекодирането. Решихме да е чрез преходници, за да може  винаги колата да се върне към халогенни стопове. А и разликата в цената между с преходници и без е малка. Ето и преходниците, които направих:

 

IMG_20170401_103612.jpg

 

IMG_20170401_103622.jpg

 

IMG_20170401_103630.jpg

 

Първата стъпка бе, прекодиране на колата към европейски светлинни сигнали и след като се увирих че всичко е идеално, демонтаж на халогенните стопове.

 

IMG_20170401_112227.jpg

 

IMG_20170401_115023.jpg

 

Последвано от поставяне на преходниците 

 

IMG_20170401_121747.jpg

 

IMG_20170401_122929.jpg

 

IMG_20170401_122659.jpg

 

IMG_20170401_122923.jpg

 

IMG_20170401_122655.jpg

 

И поставяне на фейслифтовите LED стопове и прекодиране (най-сладката част от работата):

 

IMG_20170401_115954.jpg

 

IMG_20170401_120042.jpg

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Екстра станаха стоповете.

Моите също пристигнаха и скоро ще видим и на Sportback как стоят :).

Има 2 момента, които могат да ме спрат да си ги оставя.

Първия е, че ръбчето на стопа при фейслифта е продължено и върху бронята, а при пре-фейс не е така и втория е, че има лека разлика в броните в зоната под светлината за заден ход.

Ще видим как ще бъдат на колата и ще преценя.

Преходниците станаха фабрични иначе, а идеята ни е да направим мигачите semi dynamic, като мислиме да опитаме и за fully dynamic, но там вече са по-сложни нещата.

Редактирано от fifipaldi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Схемата за semi dynamic мигачите вече е готова. На симулатора всичко работи перфе, сега остава и да я оживя на платка. Реших (по-точно @fifipaldi ми подсказа) в софта на микро-процесора да заложа 4 различни режима на закъснение за външната секция мигачи (с възможност за избор от потребителя). За сега съм се спрял на 100 милисекунди, 150, 200 и 250. Но като я оживиме на Филип на колата, ще разбера и дали имат нужда от корекция времената.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес монтирахме S tronic скоростния лост.

Нагряването и усукването мина безпроблемно и ни отне около 5 минути.

Имаше драма с това, че лостовете се оказаха леко различни и се наложи да модифицираме малко системата, но все пак се получи идеално ;).

Може да е от лоста, който купих аз въпреки, че беше чисто нов оригинален, а може и да е от нещо друго, но имайте едно наум ако ще се захващате.

Ето снимки:

image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...