Jump to content

Проблем със "загрели" скорости


Punkstyle2

Recommended Posts

Колеги, реших все пак да споделя за да видя мнения :) Колата е 99' 8L 1.9 tdi 110hp (AHF) 5 скорости. От както я имам, си я карам с проблем в скоростите. Когато колата е студена проблем няма, но когато "загреят" скоростите проблема идва с трудна първа, трета, пета и на задна подскача цялата кола...

При минусовите температури, по трудно "заграяваха" и проблема беше по незабележим, но откакто скочиха над 5 градуса проблема се усили...

Смених маслото с масло от порше юг, направих калибровката на жилата както чичковците в ютуб показват и проблема изчезна,но на студена кола отново . Малко по късно се появяват трудните предавки както от преди смяната на масло и калибровката, но не ме устройва "подскачащата задна" и леко хъращата трета :stupid: Не ми се сменя кутия :D

P.S. Ето и маслото : 

20161228_173754.jpg

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

7 hours ago, Sashop4o said:

 с какъв съединител си ? 

Нямам представа не е сменян, но според мен той си е супер. А как директно на кутията скочи? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А охладителя на скоростите? 

 

Намира се отдолу някъде между предните и задните седалки ориентировъчно, не помня вече. Ако намеря снимката ще в кача. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах подобен на твоя проблем още като купих колата и дойде първата зима. Лятото имах грижи с трудно влизаща първа и пета. Зимата прогресира при топъл мотор и веднъж след 200км по Тракия, взеха много трудно да влизат скоростите в градски условия. На втория път, след още 200км по Тракия ми се изгубиха скоростите, докато паркирах, като се прибрах в София. Два дни не я бях карал и магически се появиха.:hilezh: След това никакви проблеми.
Забелязах, че ако задържа съединителя натиснат докато намалям и спирам на стоп, скоростите влизат съвсем леко. Така и не знам от какво е, след като не съм видял течове по помпите на съединителя. При теб какво е положението? Задържането на съединителя за 2-3 секунди оправя ли трудното влизане? Третата при мен влиза трудно само ако ръчкам много бързо скоростите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Третата именно с ръчкане влиза по-трудно дори и като са загрели (това след смяната на маслото), иначе ако си я карам както аз обичам пенсионерската никакъв проблем. Но задната като я вкарам и направо имам чувството, че ще изпадне двигателя... ако е студена колата тези проблеми ги няма :/ 

Нямам течове по помпите това с напомпването на съединителя не помага, това със задържането ме съм го пробвал, но сто % се е случвало и едва ли е помогнало...

Днес се чух с едно момче което директно ме насочи към смяна на кутия, но аз все още ще се инатя. Решил съм да видя някаква добавка ементал или еметал и каквото е там.

Или да пробвам този бардал?? :

http://avto-masla.eu/dobavki/transmisii/bardahl-gear-oil-podobritel-na-transmisionno-maslo-0-227-litra.html

Редактирано от Punkstyle2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пиши ако успееш да го излъжеш без смяна на кутията,че и при мен трета (особено лятото) ме побърква.Иначе и на мен ми казаха да си търся втора употреба.

Изпратено от моят GT-I9300 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами колега в краен случай ще сменя кутията... Иначе по пътя на логиката ако успея да намаля темперарурата на маслото, проблема ще се реши :)

Бардала по-нагоре пише че намалява температурата в нета мернах цели системи за охлаждане... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да.Това ми беше идеята,ако успееш да свалиш температурата с добавка или друго да споделиш. :)

Изпратено от моят GT-I9300 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А за омекнал притискател? Аз съм имал този проблем на бензинов мотор в А3 и след смяната всичко си дойде на място.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Притскател? Влияе ли се от температурите? Какви бяха симптомите?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми не се влияе от температурите (пък може и да се знам ли ), а то натиска. Симптомите бяха като вашите - палиш и няма проблем, но като я покарам повече и спират да влизат скоростите + хъркане на задна. Като отделяне и сцепление си беше супер.

Редактирано от DogForLife
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Притскателя предполагам, че притиска диска за да зацепи съединителя ? Скъп ли е като част и работа бавно ли се сменя?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Punkstyle2 написа:

 .... в краен случай ще сменя кутията...

Скоростна кутия втора употреба без гаранция от някакъв пробег .. не вземай.

А след като е загряла на угасен двигател, как влизат скоростите? Презумцията е ако имаш опит с коли, усещаш ли че съединителя не отделя нацяло?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Притискателя си е притиснат постоянно. Като натиснеш съединителя, лагера натиска ламели (които са омекнали в случая), които отделят маховик, феродо и притискател. Цял комплект трябва да се смени за да си е ОК всичко. Аз сложих твърд маховик от АБФ заедно със к-т съединител и се получи доста приятно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За този твърд маховик и аз изчетох доста, но ми се ще да си я запазя в оригинален вид. Та тези ламели могат ли да се сменят без да сменям съединител комплект и т.н. ? Колко пари са и от къде да ги взема ? 

4 minutes ago, МММ1 said:

Скоростна кутия втора употреба без гаранция от някакъв пробег .. не вземай.

А след като е загряла на угасен двигател, как влизат скоростите? Презумцията е ако имаш опит с коли, усещаш ли че съединителя не отделя нацяло?

На загасен двигател и загрети скорости след смяна на маслото не съм пробвал да ти кажа но преди смяна имаше зор с първата за да я оставя на скорост. Гасях на първа и така оставях. Съединителя според мен си върши работата добре, но до толково колкото ми разбира кратуната ^^ 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва някой с повече опит да я види тази кола ... Подобен проблем се реши чрез смяна на маховик. Имало е и случай с китайски помпи на съединителя ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега кажи къде да те намеря да я видиш, защото виждам че си в час ! 

А от сутринта изчетох интернета от А до Я и какви ли не простотий не срещнах като например кори от банани... :stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много съм далеч от София. По това което пишеш едва ли проблема е в самата скоростна кутия, На първо време една диагностика в сервизите, които се коментират във форума. Не е добре да го отлагаш този ремонт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя помпата или работи или не. Едва ли като загрее не може да бута? Аз залагам на притискател, защото съм минал по този път. Съшия проблем го имаше и приятел с АБФ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

29 minutes ago, DogForLife said:

Аз залагам на притискател, защото съм минал по този път. 

Моля те покажи го как изглежда това нещо кажи колко пари хвърли, може ли да се смени без да се сменя съединител маховик и т.н.?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

auto-part-vw-audi-skoda-clutch-cover-oe-

Според мен е силно желателно да се смени всичко. Маховика е друга история. Защо да го сменяш, ако му няма нищо. Не бързай да влизаш във филми с комплекти съединители и маховици за по 1к+ лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се окаже че си за съединител,ще ти съдействам за комплект с маховик за твоя мотор на цена 500 лв.За LUK говоря.Ела да я покарам малко и ще ти кажа какво евентуално става.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6 hours ago, Punkstyle2 said:

Мислех, че само на автоматични скорости има ?? Я пообясни малко!!

Опаааа, грешка, отдолу беше охладителя на нафтата.... мдаааа :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...