DogForLife Публикувано 7 Март 2017 Доклад Share Публикувано 7 Март 2017 Маховика може да си е добре и да смени само феродо притискател и лагер за 200 лева Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado_tonev Публикувано 7 Март 2017 Доклад Share Публикувано 7 Март 2017 От разстояние,мога само да предположа че вилката се е поизкривила,което може да е от поумекнали ламели на притискател.Но това е гадаене ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DogForLife Публикувано 7 Март 2017 Доклад Share Публикувано 7 Март 2017 Върти го, сучи го, за съединител е колата. Вилката се съмнявам да изкривена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado_tonev Публикувано 7 Март 2017 Доклад Share Публикувано 7 Март 2017 Вилките са много кекави на Голф 4/Ауди 8L.Моята даже се беше сцепила Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Punkstyle2 Публикувано 8 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 8 Март 2017 (Редактирано) Сцепилааа о.О Ужасно ! Събота и неделя съм фри, Влади! Ще се видим, ако можеш де! Щом е притискател, бих сменил комплекта, ама тоя маховик не ми се ще :/ Редактирано 8 Март 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 10 Март 2017 Доклад Share Публикувано 10 Март 2017 (Редактирано) То на кой му се иска. Маховик от VR6 не е най-добрия вариант. С едномасовия маховик има неприятни вибрации, които не се лекуват. Усетил съм го на 2 А3-ки. Извинявам се, че ползвам пак темата, но в случая това поне ни засяга и двамата. Днес установих, че когато лоста заседне и не може да влезе на 3-та след бързо ръчкане и го натисна насила да влезе, влиза 1-ва, а не трета. Лоста е хлабав и се движи настрани на 1-ва, 2-ра, като 1-ва застава в позицията на 3-та скорост, а втора почти в позицията на 4-та. На задна и 5-та е най-стегнат и не се движи почти. Идеи? Задната при мен влиза съвсем леко и много рядко се появява минимално съпротивление. На ум ми идва само проблем с избирача, няма как ако е на канали скоростния лост да е толкова изяден, че да ги няма вече каналите. Проблема не е свързан с температурата в ск. кутия. Редактирано 10 Март 2017 от s7r3l0k Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Punkstyle2 Публикувано 11 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 11 Март 2017 Аз си режа главата ако не си за центровка на жилата това с грешно влязлата скорост ми се случи на мен, когато ги настройвах Една минимална центровка и забравяш! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 11 Март 2017 Доклад Share Публикувано 11 Март 2017 Първото нещо, което направих беше да ги регулирам, както е показано в тубата, с пинчето на скоростната кутия, зацепването на ск. лост и обирането на луфта от жилото с онези пружини. Ефекта беше минимален. Факт е обаче, че самите механизми с пружините, заяждаха и не искаха да се освободят като хората, но 2 пъти я направих тази процедура. Явно е нещо в механизма или луфт, който не може да се "обере". Ще чакам развитие по твоя въпрос, за да преценя как да процедирам и аз. Но си мисля, че факта, че при теб се случва на загряла кутия, а при мен и през цялото време, говори за повредени механизми при мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Punkstyle2 Публикувано 12 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 12 Март 2017 (Редактирано) При мен крайния резултата се оказа съединител (притискател) и вилка ! Владо_Тонев отново се ангажира за мен и седна да я покара колата. Имам още един, два варянта които мога да опитам преди смяна на съединител и вилка и това са опит за обезвъздушаване на помпата и евентуално смяна на спирачна течност. А при теб приятелче са само и единствено жилата. Искам да ти кажа, че клипчетата в тубата са направени на чисто нови кутий, (ако говорим за дизелгийк автора), което ме навежда на мисълта, че при нас не става точно така настройката Аз лично правих цялата процедура около 10-12 пъти докато успея да ги нацеля да са перфектни и даже още трябва да ръчкам. Из между опитите ми се случи да имам само 2, 3, и 1, само 3,5,и R , и още дозина комбинаций, но не и всички скорости. Най-лесно е там където е ръждясала резбата на жилото да да се водиш по този "белег" за да ги нацелиш! Провери дали болта който държи целия механизъм( избирача) не се е разхлабил. Имай надпредвид, че пина за заключване на лоста трябва да е точно 5мм защото оказва влияние ако е по-малък. Редактирано 12 Март 2017 от Punkstyle2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado_tonev Публикувано 12 Март 2017 Доклад Share Публикувано 12 Март 2017 При колегата Punkstyle2 съединителя не отделя достатъчно.Като се свали кутията ще се види в какво състояние са дисковете и вилката.Имам съмнения,че маховика е заменен с едномасов,но не мога да съм сигурен.Искрено се надявам да няма проблем и с кутията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 12 Март 2017 Доклад Share Публикувано 12 Март 2017 (Редактирано) Жилата ги настройвах само 2 пъти, но и двата пъти си имах всички скорости. Не мога да се съглася, че от жила скоростния лост ще се отпусне толкова много. А това отпускане на лоста се случи точно след като изръчках грозно 3-та, след като не успя да влезе единия път. Тези дни ще разглобя около лоста, ще наснимам и ще видя в какво състояние е механизма. Почти сигурен съм, че има тампон за смяна и някоя от втулките. Просто движението настрани на лоста е неадекватно (разбирай прекалено хлабаво или леко заяжда), а в последствие на 1ва скорост, лоста изобщо не заема адекватно положение, като си стои, сякаш е на трета. Друг симптом на разбити втулки е луфта в лоста, докато е на скорост. Едит: За пин ползвам 5мм ключе "еврейска звезда" което застопорява лоста перфектно. Интересното в случая е, че лоста е хлабав в посока от неутрална към 5-та скорост, а към 1-ва се движи стегнато, но сякаш няма смазка в кръглия тампон на механизма и триенето е по-голямо. Редактирано 12 Март 2017 от s7r3l0k Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 22 Март 2017 Доклад Share Публикувано 22 Март 2017 Днес намерих къде се проявява моя проблем. Виновника обаче, все още не мога да разбера кой е. Втулките изглеждат здрави, жилата не се клатят и са здраво застопорени за механизма. Не знам вече къде да търся проблема. Ето какво се случва: ПП Ще ме извините са бруталната мръсотия, аз също съм шокиран. Това явно е от остаряването на гумата над механизма и разпадането ѝ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado_tonev Публикувано 22 Март 2017 Доклад Share Публикувано 22 Март 2017 На мен ми се струва че онова в което лагерува самата ябълка долу е поизносено.При мен беше по същия начин.Лошото е че се продава цялата гега и няма ремонтен комплект.Аз си реших с втора употреба,на която го свалих само него и го сложих на моя лост Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 23 Март 2017 Доклад Share Публикувано 23 Март 2017 (Редактирано) Не мога да разбера какво си сменил. Купил си целият механизъм значи? Предполагам смяната изисква цялото сваляне на механизма, тоест сваляне и на изпускателна система и топлинен щит? Едит: Това ли смени: http://www.dbk-dimitrov.com/dbk-dimitrov-втулка-скоростен-лост-audi-seat-skoda-volkswagen-kb-1601 (отвори линка в нов прозорец, защото клик ще те изкара от форума) Редактирано 23 Март 2017 от s7r3l0k Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado_tonev Публикувано 23 Март 2017 Доклад Share Публикувано 23 Март 2017 (Редактирано) Не,нямах впредвид това което е от линка.Сваляш планката,която е горе и ще видиш около ябълката въпросния полу-кръг(не знам точно как да го нарека).Сменява се от вътре и не е нужно да сваляш генерация и да оголваш отдолу.Обърни внимание,когато движиш лоста наляво-надясно в кое опира ябълката.Това смених аз.Ще се опитам да изровя другия лост и ще ти снимам,защото съм позабравил вече как точно изглежда въпросния уплътнител. Редактирано 23 Март 2017 от vlado_tonev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 23 Март 2017 Доклад Share Публикувано 23 Март 2017 Благодаря! Интересното е, че в зависимост от предавката на която съм, лоста има луфт на една от двете страни и никога на двете, както би било, ако беше втулка. Да не би да говориш за смяна на: Това е втулка и се продава отделно. ОЕМ номера е 1K0711699. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado_tonev Публикувано 23 Март 2017 Доклад Share Публикувано 23 Март 2017 (Редактирано) Точно това е!Смяната не е трудна,а и предполагам цената е нормална.Може да пробваш дали ще има подобрение.Bearing shell е нещо от сорта на лагер-черупка... Редактирано 23 Март 2017 от vlado_tonev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tal1banko Публикувано 30 Юни 2022 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2022 (Редактирано) Ще ползвам темата.Ауди А3 1.6 АКЛ.Става въпрос,че като загрее колата или на вън е по топло и лоста се вдървява 😁 усеща се едно напрежение все едно някъде по лостовата система нещо се разширява от топлото и така лоста става стегнат .Примерно в средно положение когато го дам в ляво и си остава там не се връща в средата,ако го бутна в дясно и го пусна се връща веднага в средата.Чува се едно скърцане от ябълката под самия лост,смазах я със силиконова грес ама няма ефект.Когато времето е хладно или сутрин като тръгвам за работа скоростите влизат с един пръст мазно и меко ,загрее ли първа и втора да мъка . Съединител нов, всички втулки са сменени по лостовия механизъм,сменено масло на кутията.Според мен нещо се нагрява от ауспуха и от там идва това стягане ама не съм на ясно кое може да окаже влияние 🤔Четох ,че имала някакъв охладител под лоста вътре в купето? https://youtube.com/shorts/zpnEDsyS4lQ?feature=share Направих клипче за да добиете представа 😐 Редактирано 30 Юни 2022 от tal1banko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 2 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2022 Отвори си я и си смени синхронизаторите. Пък и некои лагерчета сигура са си тръгнале, 'ползвай момента. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tal1banko Публикувано 3 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2022 (Редактирано) Ако е синхронизатор защо го прави на изгасен двигател пак 🤔 Тук в Бургас не знам някой да прави кутии а аз нямам време и място да се занимавам Редактирано 4 Юли 2022 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 3 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2022 Интересен въпрос...... И преди смяната на маслото ли беше така? То ако сервиз не може да отвори една кутия......, баси и "сервиза". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tal1banko Публикувано 5 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2022 (Редактирано) Така купих колата но тогава беше хладно и не усетих проблема 😁 Мислех ,че след смяна на маслото ще се оправи но греда ,после съединителя свърши курса и го смених ,майстора предложи да сменим и всички втулки по механизма за скорости плюс привода но ефект няма .Бях свалил един механизъм от голф 4 и на него има една ламарина като Термо щит а при Ауди А3 демек при мен я няма 🤔Пробвах да я закача на моя механизъм но не се захваща добре и ще падне , според мен някъде около меката връзка нагрява механизма за скоростите и за това заяжда Редактирано 6 Юли 2022 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 6 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2022 По-скоро кутията си е износена и има игра с вискозитета на студено и загряло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване