Jump to content

Какви са разликите между два вида Castrol?


Recommended Posts

Да ти кажа за мен 70-80% разлика в цената за каквото и да било е неприемлива.Кой има Бентли да му мисли :hilezh: Аз за разликата в цената от 5 смени ще си купя мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 191
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Масло Тотал 9000 - 7.80лв/л: https://maslo1.com/total_5w40-quartz-5l

Масло Мобил 1 - 15.40лв/л: https://maslo1.com/масло-mobil1/m-0w40/Mobil1-NewLife-0w40-5 л

 

Процентите не мога да ги сметна, защото не знам как. Но разликата е двойна :).

Двойната разлика при надлъжен 1.8Т се изразява в 27лв.

 

 

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно, за да покаже, че тънкачите ще спестят колосалните под 30лв за смяна и ще сменят мотор от моргата за няколко години от спестеното :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми много ясно.Няма да ходя да си купя нещо за мен или да отида някъде а ще наливам "страшно" масло за да му е хубаво на мотора :stupid: Карам ПД с масло за 50лв и мотора още не съм го сменявал.:icon_idea: 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам, че си се препознал в поста по-горе, но щом финансовите възможности опират до това от спестените 27лв на година/две от масло да се купува нещо за теб, а не "на мотора да му е хубаво", няма смисъл разговорът да продължава.:zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добре разбрах за кой се отнася поста.За мен няма значение дали става дума 2.70лв или 2700лв като са похарчени абсолютно безсмислено.Опитвам се да обясня,че си купувате илюзия ама нещо май не ми се получава.:gruebel: 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Никога не съм пестил при поддръжката на една кола защото карам доста и искам да разчитам на нея. Още по малко пък и от маслото. Въпроса ми беше породен от това в кой случай ще му удължа живота повече. Въобще не става въпрос за пестене на пари.

Редактирано от NITRO1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дълги преходи с ниски обороти са най-благоприятния режим за двигател.

Късите разстояния разсипват масло и двигател - независимо, че си на газ студените стартове вкарват бензин в маслото.

1.8Т не е натоварен много механично. Него го убива нагара (Мотул 8100 има добри миещи присадки...но щом не ти е харесал търси нещо не по-лошо).

Заложи на М1, още повече, че мислиш и за чип. Като бонус маслото е с висок HTHS, има някаква синтетика в рецептата. Хората не се колебаят да го сипят в много по-горещи и натоварени мотори.

Ако не го гори и не тече е отличен избор за стоков 1.8т

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

В момента съм с Мобил, под М1 вероятно визираш Мобил 1. Смело мога да заявя че мотора не гори масло. А Мотул 8100 според теб е по- добър от Едж и от Мобил ли? Говорим за 5в40.

Редактирано от NITRO1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какъв е тоя едж. Мобил и Мобил1 нямат нищо общо...освен сходството в името.

Видях го тоя едж. Той е за по-нови двигатели.

Категорично М1 е по-доброто масло.

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 17 часа, Audi_FeN_1 написа:

Какво е лошото на тотала?

 

 

Никой не ми отговори... ще взема да пробвам пак, но по друг начин:

 

Каква е разликата между тотал 5в40 и мотул 5в40... и каква разлика ще "усети" двигателя, ако и двете се сменят на 10 000км ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тотал и елф сипвам на едно рено и на едно ауди общо 100к км вече.

Нито едното не е спряло да се движи засега... но само това мога да кажа. Не съм отворил да им меря нагари и износване.

 

Затова питам с какво мотула е по-добър и заслужава ли си разликата в цената...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мотула има повече миещи присадки. Мисля, че и повече фрикшън модификатори....т.е. по-мазно е:)

Дали си заслужава разликата....аз съм купил няколкостотин литра мотул за мен и познати. Никой от тях не би си правил експерименти за няколко лева....за други може да не си заслужава разликата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мотула не мога да кажа нищо лошо. Колата ми гореше оригиналното масло на тойота и спрях да го наливам на 80 000 км. Вече съм минал 220 000 само с мотул и кастрол и разход нямам . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 7.05.2017 г. at 6:35 AM, NITRO1 said:

Ами колега, нали няколко поста по-нагоре ми обясняваше, че е Едж-а не е за мен, тоест имал добавки, които пазят катализаторите, покриват по-висок евро стандарт и аз затова не го слагам в сметките. От Мотул не съм доволен, за мен понижиха качеството и отдавна не ползвам Мотул. Мобил 1 нямат вискозитет 5в40 имат 5в30, а за да сложа 5в30 трябва да правя промивка на цялата система, защото за момента съм с 5в40.

Пич, карал съм с Мобил, Репсол, Шел и т.н. Предишното ми АУди след пробег от 4000 км. почваше да ги пипа. След това минах на кастрол и нещата заспаха. От тогава карам все с Кастрол, независимо EDGE или MAGNATEC. Освен това звукът от мотора е много много мазен при всякакви обороти.

Просто гледай дали имат спецификаия за твоя мотор.

 

On 7.05.2017 г. at 7:23 PM, DStealth said:

Предполагам си наясно, че има разлика между мотори с 50кс на литър и такива със 150+ 

Да за 1.9тди наистина ползата от скъпи масла клони към нула...

Edit: А и предполагам ще се съгласиш, че дали ще дадеш 100-150лв за среден клас масло и/или 200-250 за висок клас не е чак толкова фрапираща, най-малко може разликата в цената да се компенсира от интервалите за смяна дори....Ако едното е минерална вода на 7-8к другото може да кара с добри качества над 10к, примерно...

1.9 ТДИ си иска норма VW 505 00 или 505 01 ако е ПД. Това е най-доброто за мотора. Както казах, предпочитам кастрол и за този двигател.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не казваш кога е било това "тогава", нито с какъв двигател, нито какви масла.

Но рецептите на Кастрол се променят (официално) през няколко години. Сегашния едж се нарича "титаниум" защото е с нова рецепта.

На 1.9Д/8V може да му сипваш всичко, това е най-непретенциозния към масло мотор - не вдига обороти, няма верига, турбината надува леко, няма въртящ момент на ниски обороти, слага се на леки купета, никакви проблеми с охлаждане...АБК е с по-високи изисквания към маслото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 8.05.2017 г. at 17:44, Audi_FeN_1 написа:

 

 

Цитат

Каква е разликата между тотал 5в40 и мотул 5в40...

Почти никаква.И двете са с база хидрокрек.Възможно е дори да е еднаква.

http://www.oil-club.ru/forum/topic/6713-6713

http://www.oil-club.ru/forum/topic/9184-total-quarz-9000-5w-40-svezhee//

Редактирано от batiaro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...