Jump to content

3.0 TFSI 2014


4opar

Recommended Posts

  • Отговори 152
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Градския разход за всеки е различен, но като цяло 3.0TFSI си е бензинояд в града.

Това с 12 градско е в сферата на научната фантастика, но всеки има право да вярва в каквото си реши.

 

Начи при мен за ~ 30хил. км и под 10% градско средния ми разход е ~12.5-13/100 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@P_PETKOV Ти си със 4ф.Визираната кола е със около 2л надолу само заради кутията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези с С-троник да, американските които са със ZF си лапат бензин, но да по-малко от 4F.

Ама пак е много относително джанти гуми стил на каране средна скорост, ремапната ли е колата и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Колеги, в крайна сметка реших да купя А6-цата за която питах за мнение в последните постове в темата. Прилагам снимка на този красавец.

Добри първи впечатления.

И две малки несгоди ... в първия ден 30 мин. след като я взех, блокира вратата на багажника, бившият собственик дойде, но каза, че не му се е случвало :)

Днес след автомивка по повод измиване за снимки за Каското по нов договор, едното огледало не се отвори, след известно време проработи отново, но после отказва да се прибере, чува се звук на мотор, но нещо няма сила да го придвижи.

Така, че от утре тръгвам по сервизи ... не започва добре връзката ми с тази кола :)

Все още не съм продал 4F-ката, може би добре е да не бързам с продажбата и :)

Реших да и направя за всеки случай и диагностика в Ауди за да видя другите неща в какво състояние са.

IMG_20220526_172810.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моето огледало го прави този номер най-често след автомивка. Рядко ползвам прибирането, но ако намериш решение, различно от смяна на цялото огледало може да споделиш. 

Колата е топ! Безаварийно! 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз в MMI  не открих настройките, може би трябва да поровя малко повече в менюто. 

За капака на багажника искам да споделя, че проблем няма. Оказа се, че случайно е натиснат бутон с надпис VALET който е в предната жабка и служи за блокиране на багажника. Имало такъв само при колите от щатите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
6 hours ago, zeek3 said:

А евентуалната смяна на вериги колкото на дизелови 4G-та ли е? Предполагам в Порше 4000+?

Зачетох се в една тема за A7 от audizine от 2020година. Колата е на 144к мили с 2 ролки и му тракат веригите за 1-2 секунди при студен старт. :) 

Редактирано от Drone
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

14 hours ago, zeek3 said:

А евентуалната смяна на вериги колкото на дизелови 4G-та ли е? Предполагам в Порше 4000+?

И мойта тракаше за по 1-2 секунди, после взе да дава грешки и авариен режим поради разтегнатата верига и разминаване във валовете. Смяната ми излезе малко под 4000,  4000+ ще е в момента в малък сервиз, то не е само вериги да се сменят - така и така всичко е долу идва и водна помпа, термостат, свещи, PCV клапан, чистене на нагари, свещи, гарнитурки и тн..

В порше по спомен питах по телефона и искаха около 7-8к, това преди 2 години.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не е чак толкова плашещо, след това с правилна смяна на маслото ще изкара поне 250к 

Ремонт на ZF8 е малко под 4000лв също. 

 

А тия в Порше не познават парите. Диагностика 165лв, само за да се разбере какъв е проблема, а Аз го знам. След това ми писаха, че трябвало да се свалят всмукателни колектори, ала бала за да се чисти нагара от SAI... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също питах в Порше Варна за оферта за 3.0 тди 2012та за смяна на вериги. 9к лв. Това е цена отпреди месец.

Редактирано от Nikolay Tanchev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колеги след изминати 2000 км. с колата с която ви занимавах наскоро и на която споделих снимка започнах да забелязвам някои дребни неща от които, едни ме притесняват, други ме дразнят. 

1. Леко неравномерно претрисане, усеща се под задника при работа на място - разбира се, смених тампоните на двигателя в сервиз на Ауди в който се предполага, че работят с качествени части. Претрисането намаля, но не изчезна напълно. При вас има ли подобни усещания? Да не би това да е нормално да има усещане за работещ двигател?

2.Леко изтракване само на моменти при палене, при топла кола която ми звучеше като от вериги. В Ауди определиха това като скъсани меки връзки на гърнетата - 1200 лв., сменяли се целите а не само меките връзки, защото опитът им показвал, че ако се сменят само меките връзки с афтърмаркет щели да плъзнат едни вибрации по купето, та после пак съм щял да опра до смяна с оригинални тръби и гърнета. Някакъв челен опит с такъв проблем?

3. Скоростната кутия работи адекватно, но очаквах смяната на предавки да е още по-незабележима от 6 степенната на старата ми 4F :)

По-скоро има нещо като удар при кикдаун при дълго време движение в града с ниска скорост от около 50 км/ч или от място, при последващи ускорения не се повтаря. На 4F имах този проблем, оказа се тампон на скоростна кутия. 

Възможно ли е да има нужда от време за адаптация при преминаване от режим комфорт към ауто или динамик?

4. Леко виене при отдръпване на педала от газта и когато колата намали. Чува се само в диапазона между 70 до 60 км/ч, под и над тази скорост няма този шум. В Ауди казаха, че не откриват проблем.

 

 

 

Редактирано от borisovich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези от Ауди май са те надушили, че ще плащаш и те сапунисват здраво...

1. Misfires, свещи, бобини.... И при мен работи с леки претрисания в отделни моменти. Не записва грешки, с нови свещи съм. Не му обръщам особено внимание. Типично за тези мотори според мен.

2. Глупости на търкалета. Вземаш качествени меки връзки и отиваш да ти ги смени ауспухджията.... Сменял съм вече. Моята кола вижда всякакви обороти и още държат.

3. Адаптация на кутията първо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изключителна логика, без сърказъм! Старият собственик ми спомена за бобините, че дават фира след 200к, може да го е знаел, но да го е вметнал с половин уста, уж да не се откажа от покупката.

Бях решил да спра с гаражните майстори, че и с тях имах големи главоболия на старата кола. 

Адаптация на кутията е 70 кинта, ще я направя, ауспухаджията ще пробвам с него. Да, нямам желание да ме сапунисват, но вече първа баня направих - 2000  лв :)))

 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казах ти вече че това с бобините е червено флагче. Продавачите винаги се мъчат да прикрият проблемите, но тези които не са професионални джамбази не са много добри в прикриването.

 

Вместо да хвърляш пари по майстори които знаят как да диагностират само чрез смяна на произволни части за твоя сметка, най-добре си вземи един VAG-COM кабел. До колкото си спомнят това ECU има брояч на мисфайърите за всеки отделен цилиндър, така че можеш по записаните стойности да разбереш дали една или повече бобини са за смяна.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако бобината не е вадена с години и гуменото уплътнение е залепнало, доста е трудно да се извадят без инструмент даже и с две ръце. В този случай аз използвам две плоски отвертки. Иначе веднага след като я сложа не е проблем да я измъкна с една ръка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми предполагам, че може и да не са сменяни никога свещите, та who knows кога са махани бобините. Ще видя след Гърция къде в София да ги сменя :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 18.06.2022 г. at 18:28, zhelyazA6 написа:

Тези от Ауди май са те надушили, че ще плащаш и те сапунисват здраво...

1. Misfires, свещи, бобини.... И при мен работи с леки претрисания в отделни моменти. Не записва грешки, с нови свещи съм. Не му обръщам особено внимание. Типично за тези мотори според мен.

2. Глупости на търкалета. Вземаш качествени меки връзки и отиваш да ти ги смени ауспухджията.... Сменял съм вече. Моята кола вижда всякакви обороти и още държат.

3. Адаптация на кутията първо.

Отидох в един сервиз който ремонтира гърнета, казах, че едната мека връзка е изцяло скъсана, другата е тръгнала. Срещу скромна сума и след два часа, колата бе готова. Нямам грижи :)

Като цяло след смяна на тампоните на двигателя и подмяна на меките връзки всички неприятни вибрации изчезнаха.

Остана ми да направя една адаптация на кутията.

Бобините няма да ги пипам докато не получа някаква по ясна индикация, че колата не е на себе си.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, Drone написа:

Който е сменял свещи да каже дали с инструмент са му махали бобините или направо са ги изваждали с ръка ? 

Свинските опашки вършат чудесна работа за вадене на бобини.

 

@borisovich Ела насам да ти направя адаптацията...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...