Jump to content

3.0 TFSI 2014


4opar

Recommended Posts

На 21.06.2022 г. at 15:11, Drone написа:

Ми предполагам, че може и да не са сменяни никога свещите, та who knows кога са махани бобините. Ще видя след Гърция къде в София да ги сменя :)

 

Смени си ги сам, няма нищо сложно. 

Свещите е редно да се стегнат с динамометричен ключ. 

 

П.с. Ако нещо те шубе пиши имам тул  за вадене на бубини и ключ 😉

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 152
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Е то точно това е, че трябва и динамометричен ключ. Иначе да съм ги сменил до сега. 
Като се върна от Гърция ще отида до един сервиз в София. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 months later...

Здравейте колеги,

 

От скоро съм собственик на 3.0 TFSI фейс с CREC мотор и DSG кутия и съответно разглждам опциите за ремап на тази комбинация ама като гледам масово опциите са за преди фейс моторите. Като цяло не търся прекалено голямо засилване, евентуално софтуер + ролка/и, горе долу това успях да намеря:

 - Revo - имат само stage 1 софт на мотор и кутия

 - 034 - не успях да намеря еднозначно инфо в сайта им за такава комбинация мотор и кутия, иначе имат ремап и със смяна на ролки но като цена е по 2 на ревото и уж по-малко коне

 - IE - за CREC имат само с ZF кутия

 - APR - тук малко ми е объркано че на сайтовете им за различните региони различно инфо има а и не знам в БГ дали имат представител

 

Коя ми е най-добрата опция според вас, ако има и други варианти също бих ги разгледал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...