P_PETKOV Публикувано 23 Юни 2022 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2022 На 21.06.2022 г. at 15:11, Drone написа: Ми предполагам, че може и да не са сменяни никога свещите, та who knows кога са махани бобините. Ще видя след Гърция къде в София да ги сменя Смени си ги сам, няма нищо сложно. Свещите е редно да се стегнат с динамометричен ключ. П.с. Ако нещо те шубе пиши имам тул за вадене на бубини и ключ 😉 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drone Публикувано 24 Юни 2022 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2022 Е то точно това е, че трябва и динамометричен ключ. Иначе да съм ги сменил до сега. Като се върна от Гърция ще отида до един сервиз в София. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fr0sT Публикувано 16 Февруари 2023 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2023 Здравейте колеги, От скоро съм собственик на 3.0 TFSI фейс с CREC мотор и DSG кутия и съответно разглждам опциите за ремап на тази комбинация ама като гледам масово опциите са за преди фейс моторите. Като цяло не търся прекалено голямо засилване, евентуално софтуер + ролка/и, горе долу това успях да намеря: - Revo - имат само stage 1 софт на мотор и кутия - 034 - не успях да намеря еднозначно инфо в сайта им за такава комбинация мотор и кутия, иначе имат ремап и със смяна на ролки но като цена е по 2 на ревото и уж по-малко коне - IE - за CREC имат само с ZF кутия - APR - тук малко ми е объркано че на сайтовете им за различните региони различно инфо има а и не знам в БГ дали имат представител Коя ми е най-добрата опция според вас, ако има и други варианти също бих ги разгледал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване