Jump to content

Audi A4 B6 3.0 quattro или A6 C5 2.7T Quattro


Recommended Posts


С това не мога да се съглася. Моя тулуп закова 1900кг с 1/2 резервоар и 1/2 газ.
Не виждам как S4 ще тежи повече от 1900кг.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 65
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Публикувано (Редактирано)

Имам един въпрос, който така и не ми се изясни. Разгледахме за 2 седмици над 30 коли, всичките quattro, обаче каква е разликата в скоростната кутия, че едните лостове имат 6 позиции, а другите 5 ? Ето и 2 снимки да поясня за какво говоря и естествено въпроса, кое е за предпочитане ?

 

 

9452932o.jpg

10079686o.jpg

Редактирано от Boracle
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фейслифтовите кутии имат изведена позиция "S" за директно минаване в "спортен" режим.

Режимът е софтуерен, има го и при първите кутии, но при тях кутията се сама решава (в зависимост от стила на каране) кога да мине в спортен режим. Като надеждност няма разлика.

 

Предполагам, че след 30 коли си се убедил в безмислието на покупката на 2.8.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Интересното е, че точно 2.8 от всичките като двигател излиза да е най-безпроблемен, ама ей на греда -повечето с този двигател или отзад или отстрани ударени и криво шасито. Само него като го закачим, не дава грешки и работи безпроблемно бензин/газ, докато на другите я ще прекъсва като е студен, я масло яде. Имам чувството, че само тези двигатели са ги обслужвали както си му е реда [emoji20]

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чета тук и се чудя как никой не го казва на глас: безпроблемен двигател при равни други условия е равно на скучен двигател. Обратно, колкото по-интересен е като характеристики един мотор, толкова повече потенциални проблеми се крият в него (само американските мултиобемни дефорсаци не се вместват в тази философия).

Така че, колега, намерете приемлив компромис между надеждност и удоволствие. Може би в случая с една 15-17-годишна кола името на компромиса е "най-запазената" или "най-пазената" или "най-поддържаната" кола. В този контекст даже трите цитирани са синонимни понятия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си .Маи трябва да се търси наи запазената откъм външен вид кола щото  както се е убедил колегата читава откъм мотор почти няма.По добре е да я вземе със няколко хилки по надолу и да си ги вложи тои във саплъка отколкото уж супер състояние и по висока цена.Явно толкова стари Аудита са си бомба отвсякъде.На мазохизъм отиват работите понякога....

Редактирано от valio 323
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Така зет ми го уредихме с една А6 2003 2.7Т. На външен вид и интериор е като излязла от шоурума (особено кожата в салона е направо като на 18 годишна ученичка - няма гънка). Накладки, дискове (предни + задни) + стандартното обслужване са отпреди 1г, имат и фактура.  Скоростите не се усещат при смяна, окачването е като на облак. Грешки torque pro-то не откри; омасляване няма по карантиите. Подводните камъни остават турботата и ЕГТ-тата към тях, но за там договорихме предварително комлексна цена тук във Варна 1200лв за ревизиране/ремонт/смяна (на което каквото се налага). Остава да се сложи ГИ, понеже си няма и дебитомери (задължително смяна, защото те тия вече сигурно са предали богу дух.). Мога спокойно да кажа, че до сега определено не бяхме случвали на истинска кола, защото малеееее как бяга това нещо (въпреки автоматика) 0-160 16s :runningdog: (Torque-a ги даде 237 коня, ама направо изпляскахме за тегло 2т, че бяхме 4 човека в колата и не знам до колко е вярно). Цялото удоволствие 6000, като стискаме палци за още 2000 да се вмести в плануваните смени (а ако се наложи ще помагам и аз).  В сряда отива да я взема, да я прехвърлят и после пререгистрирацията, а аз продължвавам да търся Д2-ка :unsure:

 

Ако забравям нещо важно за този двигател, моля споделете. А и най-важното - черна е ;)

Редактирано от Boracle
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Лично на мен не ми изглежда обещаващо, но пък може и да е в добро техническо състояние.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 23 часа, Boracle написа:

, като стискаме палци за още 2000 да се вмести в плануваните смени (а ако се наложи ще помагам и аз).

 

В тези пари влиза ли газовата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

20 hours ago, Boracle said:

В сряда ще й направим фотосесия, а аз днес се чудя дали да отида да гледам http://www.cars.bg/c1728052 ...

От 100 км си личи, че е кенеф ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И по кое по-точно? Че не е минала през автомивка, по това ли я определи от тия 100км? Ай стига с тия крайни изказвания по снимка, смешно е!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Хора, абе .. може малко глупав въпрос да задавам, ама как да му ресетнем на зетя компа за средния разход на гориво? Има 2 лостчета с едното занулихме километрите, а другото сменя менютата по дисплея. Иска да си засече вече с новонапълнения резервоар разхода по комп и по стария начин с км и колонка. Има още едно бутонче отдясно на лостчето, ама то само включва и изгася дисплея. Пробвахме да го задържим 2-3 секунди, ама пак не става

Редактирано от Boracle
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На лоста за включване на чистачките има три бутона за борда. С двата отстрани на лоста се сменят показанията. Нулират се само с бутона отдолу посредством задържането му. Могат да се нулират само дълготрайни показания (среден разход, средна скорост, време на управление и т.н.) Успех и безаварийно с новата покупка!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • VBI locked this topic
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...