Jump to content

Затъмняване на автостъкла - Велико Търново втора част


Recommended Posts

Здравейте колеги,

отварям нова тема, тъй-като има някой новости които искам да са видими в началото на темата.

Предлагам затъмняване на автостъкла с UV фолио ( 99% ултравиолетова защита ) , двупластово ненадраскващо се покритие с дебелина от 1.5mil(1000 mil = 1inch), неизбледняващо от слънцето , с перфектна видимост от вътре навън.  Висококачествено фолио "SDI-Global" на американската фирма "Global" с гаранция и с пълната гама на затъмнение от 5%,15%,20%,30%,50% до 70% преминаваща светлина през него. 
Фолиата са от две серии с различна основа. И двете серии са двупластови с UV филтър, но едната серия е метализирана, а другата е нанокерамика. За по-подробна информация моля изгледайте клипа от линка отдолу:
 


или
https://www.dropbox.com/s/vryuiob7xu1q8l1/Video 16.03.17 г.%2C 13 40 47.mov?dl=0

Професионално поставеното фолио предпазва при инцидент - ПТП или вандализъм . При счупване стъклото остава по фолиото като предпазва пътниците в автомобила от нарязване. Вашият автомобил придобива по-добра визия. Добрите качества на фолиото ви дават комфорт през лятото - климатика не се затормозява, а през зимата - задържа топлината в купето. Цените варират според размера и броя на стъклата за затъмняване на конкретния автомобил.

телефони за връзка: 0885267513, 0884847726

 

линк към старата тема:

 

Photo 13.07.16 г., 14 26 57.jpg

Photo 6.11.16 г., 9 09 20.jpg

Photo 6.12.16 г., 15 10 04.jpg

Photo 5.02.17 г., 15 57 52.jpg

Редактирано от vladimirnn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, че съм против фолиото, ама твърдението, че предпазва от нарязване е пресилено. И двата ми познати типа авто стъкло, триплекс и дуралекс са създадени много преди да има фолио и си вършат успешно работата и до днес.

За мен фолиото е свързано с комфорта да не ри свети слънцето в очите, да не те виждат от вън и термоизолация.

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, да разбираме че по-добрите фолиа не само правят колата тъмна както евтините, но и спират по-добре топлите лъчи на слънцето. От там температурата в колата не се влияе толкова лесно и бързи от околната температура.

 

Единствените ми опасения са относно реотаните на задния прозорец. Доста коли по пътя виждам където точно там си личи как се е отлепило фолиото и изглежда ужасно.

 

Как се справя с този проблем и някаква гаранция против отлепяне дава ли се.

Ако се прави преден прозорец как се процедира с всички стикери и после трябва ли да се внимава при тяхното слагане и махане. Лесно ли се драска.

 

Каква би била цената за Ауди А4 Б6 седан с нанокерамика с възможно най-висока пропускливост на преден и странични стъкла и 20% примерно метализирано за задния и страничните. Може и на лично.

 

Ако може и инфо относно всяка снимка която си пуснал на какъв процент са.

Редактирано от GameON
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фолиото спира инфрачервените лъчи от слънценто, което води до по-малко нагряване на вътрешността когато колата е спряна слънце. Обаче нямаш право да слагаш фолио на предното слъкло, а пък голяма част от нагряването става през него. Същото се отнася и за предните странични стъкла.

 

Отлепянето става от некачествено фолио, или пък ако стъклото не е добре измито или се напраши преди да се сложи фолиото. При качествено фолио и добър монтаж няма да имаш никакви проблеми с реотаните. Майсора е важен защото когато имаш реотани премахването на водата между фолиото и стъклото се прави по посока на реотаните и изисква повече внимание и умение.

 

Фолиото се драска сравнително лесно, но драскотините са фини и се забелязват трудно. Не се драска обаче от самото сваляне и вдигане на стъклата.

 

Некачественото фолио може да си промени цвета много бързо и да стане лилаво. Качественото не си променя цвета, само бавно избледява с времето (става по-светло). След 10 години става около 2 пъти по-светло отколкото е било като ново.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Колегата CVT е обяснил доста добре нещата, разлепването и образуване на мехури най-вече на задния прозорец се дължат на деламиниране м/у двата пласта на фолиото. Случва се на по ниския клас фолиа. Всички производители имат такива по-евтини серии. Съответно цената е по ниска. Обикновенно те са гаранция 3г. Страдат и от характерното лилавеене и помътняване. Затова аз вземам серии които са 10г гаранция и са така наречените "color stable". Което ще рече че цвета е стабилен на стареене и не страда от ефекта на лилавеене. GameON имаш ЛС.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от vladimirnn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новите промени в закона, позволяват до 70% пропускливост, както за челното, така и за предни странични. Аз съм с фолио на всички стъкла и ефекта е много добър и задоволителен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 58 минути, bonevstiliyan написа:

Новите промени в закона, позволяват до 70% пропускливост, както за челното, така и за предни странични. Аз съм с фолио на всички стъкла и ефекта е много добър и задоволителен.

Това е изискването само за фабрично затъмнените стъкла. CVT е прав че не може да се затъмняват челното и предните странични.

 

Но ако се сложи най-големия % пропускливост с цел да не си личи мисля няма някой да ти нарпави проблеми. На челното бих сложил само заради защитните свойства.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

13 hours ago, GameON said:

Но ако се сложи най-големия % пропускливост с цел да не си личи мисля няма някой да ти нарпави проблеми. На челното бих сложил само заради защитните свойства.

 

И аз имах от най-светлото фолио на всички стъкла, с изключение на челното. Бях го сложил още преди 10 години. Средата на декември имаше кампания в София и ме спряха. Щяха да ми свалят номерата, но ми се размина - не знам защо. След това реших да го махна от двете предни стъкла. Комшията обаче не беше късметлия и му свалиха номерата една седмица по-късно.

 

Преди 3 години също ме бяха спрели веднъж, но и тогава ми се размина.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Според мен полицая трябва да докаже, че стъклата са затъмнени преди да предприеме някакви наказателни мерки. Никъде в закона не пише че е е забранено поставянето на фолио на стъклата. Пише че е забранено затъмняването и намаляването на прозрачността. Има фолиа без намаляване на прозрачността само с UV филтър. Ефекта от тях е  съответно е много малък защото UV лъчите са само 2% от соларната енергия. 49% е в видимата светлина и 49% е инфра ред лъчите. И ако има монтирано фолио което не затъмнява стъклата не виждам къде се нарушава закона. Проблема е, че полицаите казват, че щом има фолио има и затъмняване, но си има уреди с които да се докаже това. Не става на око! Доста от по- новите автомобили за фабрично затъмнени с 30% и на самите стъкла си пише 70%. Като цяло 70% е доста лек фолио и не дразни токова полицаите. Проблема идва от това, че се прекалява и се слагат доста по-тъмни фолиа.

Редактирано от vladimirnn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На теория е така, на практика е съвсем друго (визирам положението с катаджиите).

 

Иначе стъкло само с ултравиолетов филтър не помага да не се нагрява вътрешността от слънцето. Само е по-добре за очите и за интериора на колата. За нагряването трябва да има инфрачервен филтър, а той няма как да не спира и част от визуалния спектър. (Възможно е, но само със скъпа оптика, не със фолио.)

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...
  • 3 months later...

Ново! За клиентите, които управляват автомобили с немски регистрационни номера предоставям сертификат на немски, с който да минат на TÜV.

И малко нови снимки за темата6a8719958a8f7ec73a9a937d8929aac8.jpg34ba9511612cbbb8300027ffb57754a7.jpg1c5085d151caec525b6ac0c2ec017714.jpg4e8502bd8f61d69671e081f9a7ec8a85.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично искам да видя детайлни снимки на задните странични малки стъкла на туарана как са залепени.Ако си се представил различно от всички лепили фолио на такъв автомобил в Бг,ще дойда от София за да налепиш и моята

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 10 months later...
  • 2 months later...
  • 7 months later...
  • 2 months later...
  • 1 year later...
  • 4 months later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...