ДОМАНОВ Публикувано 17 Март 2017 Доклад Share Публикувано 17 Март 2017 Здравейте колеги! Преди една година смених с нови - разпределителен вал, лагерни черупки и повдигачи на А4 с ТДИ 1,9 116к.с. Бяха износени. Чуваше се силно бумтене във въздуховода към въздушния филтър. Сега отново се появи същият проблем???? Изминал съм около 12000 км. Какво да предприема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dorian Публикувано 17 Март 2017 Доклад Share Публикувано 17 Март 2017 Ако имаш проблем с маслената помпа да не ги е изяла пак,въпреки че за толкова малко километри едва ли. Иначе какво общо има бумтенето с износените елементи който си сменил? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
flober9106 Публикувано 17 Март 2017 Доклад Share Публикувано 17 Март 2017 Дано не съм прав ,но най -вероятно пак там ти е проблема щом думка във филтарът. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ДОМАНОВ Публикувано 20 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 20 Март 2017 На 17.03.2017 г. at 20:14, Dorian написа: Иначе какво общо има бумтенето с износените елементи който си сменил? При износването им не се затварят плътно клапаните и детонацията преминава към фиртъра и гърнето на аспуха. Как да разбера дали е от маслената помпа или друг е проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi addiction Публикувано 21 Март 2017 Доклад Share Публикувано 21 Март 2017 Четох в един от чуждестранните форуми, че проблемът се проявява и при износена(умекнала) пружина на някой от клапаните и не го затваря достатъчно бързо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване