Jump to content

Безопасна смяна на подгревни свещи


zafirovp

Recommended Posts

  • Отговори 56
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

единствената повърхност, с която свеща контактува с мотора, е резбата. Ако тя е запекла, ще се скъса в горната част. Ако има толкова нагар под резбата (видимо няма), ще се развие и няма да иска да излезе.

При стягане на менгеме с цел скъсване, се внимава да не се захване резбата, защото ще се сплеска на менгемето, след това вече късането е лесна работа,. Къса се в този случай под резбата, където е видимо и че свеща е по-слаба и тънка, но там няма и за какво да е супер здрава.

Както и да е. Написах го това, за да се знае, че човекът върши работа, но по една свещ се къса обикновено...

И случаен колега ми писа на лично, че и при него една свещ е дала фира...

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...
On 12/3/2019 at 7:40 PM, mshbul said:

 

И как ще стане това освен извън мотора?

При хидравлична неплътност ( при предишна смяна на подгревателната свещ и нарушаване целостта на резбата ! ) имаме пропускане на Изгорели Газове ,   които с времето отлагат C-deposit ( нагар ) , който пък " спича " като заварка !!! 

Имал съм такива случаи на FO Injectors и  Exh Valve Seats - Marine Diesel Engines ! 

Отмъщението на Идиотите ! 

 

Вадят се с накискане с WD-40 ( Penetration Oil ) след сваляне на главата и вадене с Хидравлична Преса ! 

On 12/3/2019 at 7:52 PM, OvivO said:

единствената повърхност, с която свеща контактува с мотора, е резбата. Ако тя е запекла, ще се скъса в горната част. Ако има толкова нагар под резбата (видимо няма), ще се развие и няма да иска да излезе.

При стягане на менгеме с цел скъсване, се внимава да не се захване резбата, защото ще се сплеска на менгемето, след това вече късането е лесна работа,. Къса се в този случай под резбата, където е видимо и че свеща е по-слаба и тънка, но там няма и за какво да е супер здрава.

Както и да е. Написах го това, за да се знае, че човекът върши работа, но по една свещ се къса обикновено...

И случаен колега ми писа на лично, че и при него една свещ е дала фира...

Лошо ! 

Явно индивида не си мисли , че това влияе не особенно добро на името му :) 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 10/11/2019 at 6:15 PM, NIKO said:

Прекрасно, но суровата действителност е мааалко по-инаква. От подгревни свещи, само един процент (1%) са "неразвиваеми" и то под въпрос. Има си няколко трика, които осигуряват почти винаги успех, но динамометрията не е сред тях. Е, поне при развиването. 

Умелият механик, има усета за момента на провлачване на материала. Динамометрията е нож с две остриета, първо не знаеш качеството на частта (материала), второ, не е сигурно, че "завивача" не е пресолил затягането, трето, динамометричния от ниските класове, е със "заложена" грешка от 10-15%, а професионалните ключове, никой не ги иска в къщи, просто парят на пръстенцата^_^.

Суровата действителност показва Пропуски при посещенията при предаване на Учебния Материал ! 

Всяко мнение изказано срущу Profy Tools показва липса на Елементарна Техническа Култура и непознаване на Съпромат-а ! 

 

Горе в клипа са дадене стойностите на Момента на СКЪСВАНЕ - 40Nm !!! 

И ако се уважаваш сам самия в ръцете ти стои поне  GEDORE  и нагласен на 32 Nm ти гарантира безпроблематично отваряне ! 

 

Всякакви " икономии "  спрямо Profy Tools и Познания водят до CPAM !!! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...