ivanparvan Публикувано 2 Август 2019 Доклад Share Публикувано 2 Август 2019 Ти знаеш най-добре.......[emoji3064]Ще ги мъча пак. Ако ли не...е вадим буталата.Изпратено от моят Pixel 2 XL с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivanparvan Публикувано 7 Август 2019 Доклад Share Публикувано 7 Август 2019 Така. Равносметката от днес.Явно съм си въобразил че всичко се развива.От 6 сменени 4.На лява глава средна, на дясна първа която е под смукателния (душегуб е колата). Превъртяха точно под шестограма, въобще не тръгна от резбата. Не съм пробвал да паля защото всичката карантия е отзад в багажника.Някакви идеи как да процедирам. Ще се отваря ли коша или има друг лек.Изпратено от моят Pixel 2 XL с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AserEl Публикувано 7 Август 2019 Доклад Share Публикувано 7 Август 2019 на мен ми вадиха свеш едновреме на голфчето с някакъв екстродер дето се навива наобратна резба без да свалят главата стана за половин час а вярвам и тук би могло Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 7 Август 2019 Доклад Share Публикувано 7 Август 2019 Мноо кофти, вадили са ми свещ ама със свалени глави при бай стругар. Има приспособление, ама не си струва да го купуваш. Търси някой сервиз със такова да се наеме. Не им пречи и скъсани да се карат, само внимавай с кабелите къде ги слагаш. Вържи ги някъде на страни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 10 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2019 (Редактирано) Динамометричният ключ не е за пренебрегване и е задължителен! Ако нямате пари за скъп, взимате евтин и обръщате квадрата на тресчотката с разглобяване. На форса и кауфланда реверсирането на момента става перфектно за 1 минута. Редактирано 10 Октомври 2019 от Бат Сашо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 10 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2019 И с к'во ти помага динамометричният, при развиване на подгревна свещ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 11 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2019 (Редактирано) Да не превишиш усилието, при което свещта се къса, за това помага. Ако има запичане сe кара по инструкциите, които са посочени в клипчето. Тръгнеш ли да напъваш на студено и минеш 35-40 Nm (в зависимост от производителя на свещта), има вероятност да отидеш на пазар за комплектче за вадене на счупена свещ. Ако всичко е нормално трябва да се отвият лесно. "Номера" ще спести едно ходене до "майстор" ("и излизане от парите") за смяна на подгревни свещи, на хора които са държали ключ в ръцете. Редактирано 11 Октомври 2019 от Бат Сашо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 11 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2019 Прекрасно, но суровата действителност е мааалко по-инаква. От подгревни свещи, само един процент (1%) са "неразвиваеми" и то под въпрос. Има си няколко трика, които осигуряват почти винаги успех, но динамометрията не е сред тях. Е, поне при развиването. Умелият механик, има усета за момента на провлачване на материала. Динамометрията е нож с две остриета, първо не знаеш качеството на частта (материала), второ, не е сигурно, че "завивача" не е пресолил затягането, трето, динамометричния от ниските класове, е със "заложена" грешка от 10-15%, а професионалните ключове, никой не ги иска в къщи, просто парят на пръстенцата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 11 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2019 (Редактирано) 10-15 % е пракалено. 4% е класът на точност на ниският клас. Може да избяга малко в ниските моменти. Например 28-210 Nm ключ. Но си има начин да се провери колко е грешката и то не е сложно. Тук не е темата за това. Редактирано 11 Октомври 2019 от Бат Сашо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 11 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2019 Макар и на пръв поглед елементарна, смяната на подгревни свещи си има своите рискове, които не са за пренебрегване. Моят съвет е да се сменят в сервиз - съвсем евтино е, а майсторът си носи отговорност при евентуално счупване на някоя свещ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 11 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2019 Всеки сам си решава. Тук темата е как може да се направи това безопасно. Ходенето на майстор е безопасен вариант за неопитните. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 11 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2019 Така е. Бих добавил само, че е безопасен вариант и за "опитните". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 11 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2019 И какъв е смисълът ако можеш да го направиш сам, да олекнеш с една сума? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 11 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2019 То пък едно олекване - сумата е минимална, а освен това, колкото и да е добър и опитен, на всеки може да се случи да се разсее за нещо и да пренатегне ключа например. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 11 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2019 Е да де, връщаме се нагоре с няколко поста! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 1 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2019 On 4/27/2017 at 2:45 PM, DJANO said: Отиваш при ей тоя човек и ще ти я смени. Специализиран е също в отвиването на скъсани подгревни свещи, така че няма да му е драма да ти я подмени: http://zavariavane.com/специализирани-автосервизни-ремонти/ профилактично на японска кола смених точно при този човек свещите, беше си с оригиналните, не съм ги мъчил аз или в някой друг сервиз. Взима 25лв на свещ, което си е по-висока цена, ако някоя се скъса - за нея вместо 25лв - 100 лв. Това ок, но... Обади ми се, че една се е скъсала, хубаво, случва се...Взех си старите свещи и 4-те имат ясни следи от пристягане на менгеме и то надолу от резбата, т.е. към мотора, така че е изключено да ги е захващал свещите при самото отвиване. Една свещ е дълга почти 20 см за този модел и резбата е точно в средата. Очевидно са стягани след това...Няма как да не си помисля, че е стегнал една на менгеме, скъсал я е, видял е, че е останал белег, стегнал е и останалите, за да изглеждат еднакво. Добре, че поне се е задоволил само с една. Като цяло свърши работа, но на 95% е скъсана свеща в последствие и това за едни лесни 75лв разлика. Тъпо е, но...свърши работа...но си е доста тъпо... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evg_eni Публикувано 1 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2019 (Редактирано) На мен пък лично това с пръскането на wd40 върху свещите и идеята че тая смазка ще проникне в резбата ми е абсурдна. Не че ще навреди по някакъв начин, но не виждам каква е ползата. Такива спрейчета за ръждясали болтове и смазки никога не са ми били от полза при отвиването на проблемни болтове. Просто къпеш детайла отвън, а между резбите нищо не прониква. Редактирано 1 Декември 2019 от evg_eni Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 1 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2019 WD40 помага, но му трябват часове за да проникне. Някои хора си мислят че като го напръскат и готово - давай да отвъртаме! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malkata bulka Публикувано 1 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2019 (Редактирано) Много зависи как са стягани свещите. ако са пренатегнати при завиването и не е слагана медна паста... от четири глави с 12 свещи три скъсани. Сега обаче вече няколко отвивания след медната паста, няма скъсани. Редактирано 1 Декември 2019 от Malkata bulka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 1 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2019 Преди 2 часа, evg_eni написа: На мен пък лично това с пръскането на wd40............между ВИТКИТЕ нищо не прониква. Точно, но единици го знаят тоя тъжен факт. Има една "киселина", ползва се за смазване при нарязване на резба, само тя може да проникне в затегната резбова двойка, но с НАГРЯВАНЕ на същата. Преди 2 часа, CVT написа: wd40 Т'ва спрейче е баси и панацеята техническа. А е няма такъв боклук прехвален. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 1 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2019 (Редактирано) и за да не съм голословен, според няма начин да се скъса свеща под резбата, ако резбата е запекла и свеща е на главата...при напъване ще се скъса над резбата...при оригинални свещи, чудно и какви са тези белези от пристягане и то след като са свалени...това черното е топната свеща в масло, не е нагар. както казах: свърши работа, обяви 25лв цена на свещ, което само по себе си е по-висока цена. И една свещ се е "скъсала". Тъпо е, че хората са склонни на такива сценарии. Редактирано 1 Декември 2019 от OvivO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 2 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2019 Тези свещи като гледам, можеше да минат само с измерване на съпротивлението. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 2 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2019 това е друга тема, исках, ако се свалят, да ги сменя, доста години и км са навъртяли при нас само... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 2 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2019 Ако има достатъчно нагар ще се скъса под резбата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malkata bulka Публикувано 2 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2019 Много преди това ще се е скъсала над резбата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване