mshbul Публикувано 3 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2019 21 hours ago, audi+ said: Ако има достатъчно нагар ще се скъса под резбата. И как ще стане това освен извън мотора? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 3 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2019 (Редактирано) единствената повърхност, с която свеща контактува с мотора, е резбата. Ако тя е запекла, ще се скъса в горната част. Ако има толкова нагар под резбата (видимо няма), ще се развие и няма да иска да излезе. При стягане на менгеме с цел скъсване, се внимава да не се захване резбата, защото ще се сплеска на менгемето, след това вече късането е лесна работа,. Къса се в този случай под резбата, където е видимо и че свеща е по-слаба и тънка, но там няма и за какво да е супер здрава. Както и да е. Написах го това, за да се знае, че човекът върши работа, но по една свещ се къса обикновено... И случаен колега ми писа на лично, че и при него една свещ е дала фира... Редактирано 3 Декември 2019 от OvivO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 3 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2019 преди 42 минути, mshbul написа: И как ще стане това освен извън мотора? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 4 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2019 Прав си, има начин, макар и да ми се струва трудно. Не допусках, че влиза в толкова плътен цилиндър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 4 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2019 Glow_plug_brochure.pdf Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
katzo Публикувано 7 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2020 On 12/3/2019 at 7:40 PM, mshbul said: И как ще стане това освен извън мотора? При хидравлична неплътност ( при предишна смяна на подгревателната свещ и нарушаване целостта на резбата ! ) имаме пропускане на Изгорели Газове , които с времето отлагат C-deposit ( нагар ) , който пък " спича " като заварка !!! Имал съм такива случаи на FO Injectors и Exh Valve Seats - Marine Diesel Engines ! Отмъщението на Идиотите ! Вадят се с накискане с WD-40 ( Penetration Oil ) след сваляне на главата и вадене с Хидравлична Преса ! On 12/3/2019 at 7:52 PM, OvivO said: единствената повърхност, с която свеща контактува с мотора, е резбата. Ако тя е запекла, ще се скъса в горната част. Ако има толкова нагар под резбата (видимо няма), ще се развие и няма да иска да излезе. При стягане на менгеме с цел скъсване, се внимава да не се захване резбата, защото ще се сплеска на менгемето, след това вече късането е лесна работа,. Къса се в този случай под резбата, където е видимо и че свеща е по-слаба и тънка, но там няма и за какво да е супер здрава. Както и да е. Написах го това, за да се знае, че човекът върши работа, но по една свещ се къса обикновено... И случаен колега ми писа на лично, че и при него една свещ е дала фира... Лошо ! Явно индивида не си мисли , че това влияе не особенно добро на името му Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
katzo Публикувано 7 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2020 On 10/11/2019 at 6:15 PM, NIKO said: Прекрасно, но суровата действителност е мааалко по-инаква. От подгревни свещи, само един процент (1%) са "неразвиваеми" и то под въпрос. Има си няколко трика, които осигуряват почти винаги успех, но динамометрията не е сред тях. Е, поне при развиването. Умелият механик, има усета за момента на провлачване на материала. Динамометрията е нож с две остриета, първо не знаеш качеството на частта (материала), второ, не е сигурно, че "завивача" не е пресолил затягането, трето, динамометричния от ниските класове, е със "заложена" грешка от 10-15%, а професионалните ключове, никой не ги иска в къщи, просто парят на пръстенцата. Суровата действителност показва Пропуски при посещенията при предаване на Учебния Материал ! Всяко мнение изказано срущу Profy Tools показва липса на Елементарна Техническа Култура и непознаване на Съпромат-а ! Горе в клипа са дадене стойностите на Момента на СКЪСВАНЕ - 40Nm !!! И ако се уважаваш сам самия в ръцете ти стои поне GEDORE и нагласен на 32 Nm ти гарантира безпроблематично отваряне ! Всякакви " икономии " спрямо Profy Tools и Познания водят до CPAM !!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване