svetliopp Публикувано 11 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2017 Че той маркуча не свършва ли с тръбичка? И не би ли трябвало да сочи нагоре? Според мен не е от помпата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 11 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2017 Избърши хубаво омазнената част и докато гледаш отдолу,някой да помпи отгоре с педала. Виж дали излиза течност от помпата.Обърни внимание дали е омазнен маншона или сълзи от тръбичката, която е завита в помпата.Провери дали е стегната пробката за обезвъздушаване.Огледай добре,може и оттам да сълзи.Намалява ли ти течността в казанчето? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Azov Публикувано 11 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2017 (Редактирано) Течността намалява, не виждам да сълзи от тръбичката мисля че е завита добре, само маркуча е мазен, пробката също мисля е стегната. Миналата година когато го смених беше сух, но преди няколко месеца започна пак да се омазнява. Редактирано 11 Юни 2017 от Azov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Крвна група Ауди Публикувано 1 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2017 Здравейте колеги за да не отварям нова тема питам тук .Днес както си карам натисках съидинитела да пре включа предавка и педала остана дол .Прибрах се някак си до вкъщи и след няколко час напомниш няколко пъти и се оправи .Свалих кората нат педала да вида помпата няма теч .От каде идва проблема Благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 2 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2017 Най-вероятно е счупена пружината, във горната помпа на съединителя. Трябва да се свали и да се види. Ако се намери подходяща се сменя, колега май беше казал, че става пружина от Жигула. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Крвна група Ауди Публикувано 2 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2017 (Редактирано) Колега знаеш ли долната помпа да ли е в скоростната котия или от вън . Редактирано 3 Юли 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 2 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2017 Намира се от горната страна на кутията в ляво. Закрепва се върху кутията, има обезвъздушител. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Крвна група Ауди Публикувано 3 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2017 (Редактирано) Значи може да се смени без да се сваля кутията. Редактирано 3 Юли 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 3 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2017 Може, държи се на един болт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Крвна група Ауди Публикувано 3 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2017 (Редактирано) Не знам дали да пимам по помпите вчера ходих до София нямаше проблем. Редактирано 3 Юли 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 8 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2017 Ако потърпиш още малко проблема ще се появи отново. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Крвна група Ауди Публикувано 8 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2017 (Редактирано) Трябва да погледна долната помпа Редактирано 10 Юли 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Крвна група Ауди Публикувано 23 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2017 На 8.07.2017 г. at 15:46, veselin velchev написа: Ако потърпиш още малко проблема ще се появи отново. Здрасти колега прав беше появи се отново проблема с потъване на педала на съединителя. Интересното е че потъва и слети няколко часа се оправия.Казаха ми да обезвъздуша горната помпа .Какво ще кажеш ти Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 23 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2017 Ще кажа да си смениш и двете помпи на съединителя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Korekom Публикувано 6 Май 2018 Доклад Share Публикувано 6 Май 2018 Честит Гергьовден колеги. Тази сутрин ще потеглям с колата и натискам съединителя и веднага потъна. Не бях я карал 3-4 дни като последно тази седмица доливах течност за чистачки и долях и спирачна течност - казанчето беше пълно до половината. Явно лампата на таблото ми е изгоряла защото този път не светеше че е паднало нивото на спирачната течност. Успях да изключа от скорост и да запаля двигателя. Вдигам капака и гледам казанчето със спирачна течност празно.... Под двигателя голямо петно - интересното е, че е под кората под двигателя. Ако са текнали някъде от 2-те помпи на съединителя не трябваше ли петното да е под скоростната кутия/под краката на шофьора? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 6 Май 2018 Доклад Share Публикувано 6 Май 2018 Отиваш на канал, махаш кората и гледаш откъде капе. Иначе няма как да се разбере. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Korekom Публикувано 9 Май 2018 Доклад Share Публикувано 9 Май 2018 Не успях да закарам колата в сервиз та извиках колега с В3-ка да я огледаме на място пред нас. Изобщо не си личеше от къде е изкапала спирачната течност от казанчето. Колегата разви металния накрайник на маркуча до долната помпа на съединителя и се оказа че в маркуча няма спирачна течност. Ако правилно съм разбрал този маркуч идва от горната помпа. Напълнихме казанчето със спирачна течност и тя стигна до края на маркуча до долната помпа. Имах подръка долна помпа и колегата ми я смени. Зор му беше наистина, пробвах се и аз но съм с наднормено тегло и едвам се пъхам в коша на колата. А като се навра уж за работа почват ръцете да ми пречат... По-голям зор от поставянето на помпата се оказа металния накрайник на маркуча към долната помпа. При обезвъздушаването просълзяваше оттам и голямо натягане падна докато спре да сълзи и обезвъздушихме системата. Сега вече имам съединител, малко по-твърд ми се струва но се връща пъргаво педалът а и лесно се включват скоростите. Ще наблюдавам нивото на спирачната течност тези дни и дано всичко да си е ОК. Старата долна помпа е Боге и надали е сменяна изобщо. Не им разбирам но ми се струва че все още работи - като затапя отвора за маркуча с пръст и натисна буталото сгъстява въздуха вътре и не изпуска но как е била със спирачна течност и по-голямото налягане дали тя е течяла отнякъде - кой знае. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване