SCHwabata Публикувано 19 Март 2017 Доклад Share Публикувано 19 Март 2017 Здравейте колеги,Имам теч от гърловината за наливане на маслото, между капачката и капака на разпределителния вал. Така купих колата, обаче ме дразни и искам да го оправя, защото малко по малко се стича надолу и целия двигател, колектори и т.н. се омасляват. Не знам, дали не е някой о-пръстен или пък е сцепен капака Ще съм благодарен на всякакви насоки за справяне с проблема или как се маха тази капачка!Прилагам една снимка за да стане по-ясно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SCHwabata Публикувано 20 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 20 Март 2017 Никой ли не се е сблъсквал с този проблем ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SCHwabata Публикувано 22 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 22 Март 2017 Проблема е решен.( отнася се за всички напречни 1.9 TDI с помпа-дюза от това поколение) Махнах въпросният преходник, който се оказа със сцепен о-пръстен и от там хвърля масло. Отвива се като капачката(тип бутилка), но с малко повече сила. Някой ден ще купя и ще го сменя, но за сега завих директно капачката на капака. Малко се шубелисвах, тая пластмаса да не се сцепи и разни парчетии да влязат на гости при вала, ама тя се оказа инат. Няколко ориентировъчни снимки за протокола и за вбъдеще, ако на някой колега му се наложи. На последната се вижда и пардирния номер на въпросния о-пръстен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 22 Март 2017 Доклад Share Публикувано 22 Март 2017 Аз нямам такова нещо на капачката на маслото.Може някой да го е махнал преди мен.И въобще за какъв чеп е този преходник? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StarDust Публикувано 22 Март 2017 Доклад Share Публикувано 22 Март 2017 При мен на с3-ката има този преходник, а на а3-ката нямам. Ако го няма като сложиш пластмасовата кора на капака на клапаните, където пише 1.9 тди или ауди 20v зависи от мотора, няма да може да се налее масло без да се маха пластмасата. Според мен само и единствено да може да се налива масло без да се маха кората е направен този преходник. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SCHwabata Публикувано 23 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 23 Март 2017 Преди 21 часа, veselin velchev написа: Аз нямам такова нещо на капачката на маслото.Може някой да го е махнал преди мен.И въобще за какъв чеп е този преходник? Ти с помпа-дюза ли си и имаш ли кора ? Иначе както колегата над мен е казал, за по-лесно наливане на масло(вместо фуния) и докарване на едно ниво при слагане на кората. Ако се налива масло, без да се маха кората, филтъра не може да се смени, ама и такива "майстори" има за съжаление. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 23 Март 2017 Доклад Share Публикувано 23 Март 2017 Помпа дюза е мотора.И кора има върху него.Нямам тревоги,ако трябва да доливам масло,но кората си я махам като сменям маслен филтър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване