Jump to content

Теч от гърловината за маслото - 1.9 TDI PD


SCHwabata

Recommended Posts

Здравейте колеги,

Имам теч от гърловината за наливане на маслото, между капачката и капака на разпределителния вал. 
Така купих колата, обаче ме дразни и искам да го оправя, защото малко по малко се стича надолу и целия двигател, колектори и т.н. се омасляват. 
Не знам, дали не е някой о-пръстен или пък е сцепен капака :gruebel 
Ще съм благодарен на всякакви насоки за справяне с проблема или как се маха тази капачка!
Прилагам една снимка за да стане по-ясно. 

17350042_1194273384019044_34732637581985

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е решен.( отнася се за всички напречни 1.9 TDI с помпа-дюза от това поколение) Махнах въпросният преходник, който се оказа със сцепен о-пръстен и от там хвърля масло. Отвива се като капачката(тип бутилка), но с малко повече сила. Някой ден ще купя и ще го сменя, но за сега завих директно капачката на капака. Малко се шубелисвах, тая пластмаса да не се сцепи и разни парчетии да влязат на гости при вала, ама тя се оказа инат. 
Няколко ориентировъчни снимки за протокола и за вбъдеще, ако на някой колега му се наложи. На последната се вижда и пардирния номер на въпросния о-пръстен.

 

17492498_1197266513719731_19542192628042

 

17492515_1197266727053043_59829028113724

17492570_1197266527053063_20464307475938

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз нямам такова нещо на капачката на маслото.Може някой да го е махнал преди мен.И въобще за какъв чеп е този преходник?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен на с3-ката има този преходник, а на а3-ката нямам. Ако го няма като сложиш пластмасовата кора на капака на клапаните, където пише 1.9 тди или ауди 20v зависи от мотора, няма да може да се налее масло без да се маха пластмасата. Според мен само и единствено да може да се налива масло без да се маха кората е направен този преходник.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 21 часа, veselin velchev написа:

Аз нямам такова нещо на капачката на маслото.Може някой да го е махнал преди мен.И въобще за какъв чеп е този преходник?

 

Ти с помпа-дюза ли си и имаш ли кора ?

 

Иначе както колегата над мен е казал, за по-лесно наливане на масло(вместо фуния) и докарване на едно ниво при слагане на кората.

Ако се налива масло, без да се маха кората, филтъра не може да се смени, ама и такива "майстори" има за съжаление. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помпа дюза е мотора.И кора има върху него.Нямам тревоги,ако трябва да доливам масло,но кората си я махам като сменям маслен филтър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...