Jump to content

Капачки лети джанти Спийдлайн (10 спици)


Azov

Recommended Posts

Здравейте,

Някой случайно да е ремонтирал този тип капачки за оригинални лети джанти?

С годините пластмасата остарява и чопчетата (посочените с червени стрелки на снимката), които държат металния пръстен, се чупят.

А да видим българският инженерен гений дали е решил тази задачка :)

$_57.JPG

Редактирано от Azov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За цвета най-вероятно се боядисват. А за чопчетата предполагам може да се измисли нещо с металин пластинки или нещо от сорта :P:)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Ако стоят пластмасите могат да се лепят с зъботехнически лепила вероятно. 

 

2. Другото е - махаш емблемата (разлепя се) след това там занитваш ламарини. Лепиш емблемата обратно, но нитовете ше трябва да се вкопаят в черната пластмаса за да прилегне емблемата.

 

3. Има вариант да ги лепиш с двойнозалепваща лента по ръбовете на капачката., но да е поне 3М.

 

4. Има вариант със свинска опашка- отлепя се емблемата, там се ползват двата отвора за опашката. На стените на централния отвор на джантата (тва кръглото дето стърчи) се пробиват с дрелка два срещуположни отвора, но МНОГО Е ВАЖНО да са в една ос с отворите на капачката, за да паснат нещата.. Опашката се прокарва през всичките отвори. Ако хлопа се слага малко двойно лепяща лента по ръбовете на капачката. Тук пак има проблем с емблемата - вече трябва да мислиш как да вкопаеш в нея свинската опашка.

 

5. Тия капачки могат да се поръчат като резервна част и ги купуваш като нови. Мисля, че излизат около 42 лв. бр.

 

6. OLX и Bazar.bg - следиш, има разни обяви за капачки и от време на време все още излизат бройки с този модел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не можеш да ги направиш  брат, какво ли не сьм пробвал за дест години но не става качествено и падат, последния пьт Варна -Белград Белград -Варна много километри изтьрвах им края,яки пьржоли по магистралата 150-160-170 на места, еми накрая се прибрах с две капачи.Накрая си купвам от олх -ка по две по три колкото има и гледам да имам по не две капачки в резерв освен четирите на колелата. Има един вариянт които сьм правил аз но си е заигравка, разпробивам с бургия номер 6 или 4 не помня директно през капачката и да влезе малко в джантата и ги хващам с самонарезни видии като предварително им запилявам главите така че само аз да знам как да ги развия сьс зор при това и като ги монтирам им прьсвам главите сьс сив спреи като техния цвят,не си личи почти нищо,хем работи схемата и против кражба има вариант и вместо зашкурване на главите да се напьлнят с поксипол и пак дасе мацнат сьс сив спреи.Така поставени сьс видии  две на брои дьржат, малко е тегаво примерно ако спукаш гума бави процедурата по свалянето на капаците но така е..Другия вариант е да следиш и да си купиш (щото и рядко излизат) по 10 лева броиката.Виждал сьм много аудита спрени ,няма никои и за десет секунди мога да му сваля четирите капачки,но не сьм такьв геи и гледам обявите.Между другото да вметна един пьт видях една б-4 ка комби сьс такива джанти но на капачките това черното пластмасовото сьс емблемата махнато и седи много добре  изчистено така,  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах същите на 100-цата навремето и след като няколко пъти ми ги сваляха се наложи да ги закрепвам по по-специален начин. Една от старите капачки се държеше на честна дума на джантата - толкова бяха зле пластмасите отдолу. В крайна сметка на всяка капачка пробих в края, където е права капачката на удобно място по една дупка 3 мм, съответно на същото място на джантата отдолу пробих 8мм дупка и сложих дюбел 8мм в самата джанта. Купих неръждаеми рапидки с подходяща дължина и конусна глава с еврейска звезда отгоре за да не се отвива винта лесно при кражба. По този начин всяка капачка се фиксира с рапидката към джантата. Дюбелите ги сложих за да се избегне корозия и клеясване на винтовете. Всяка от капачките от вътрешната страна я надписах с перманентен маркер за да се знае от коя джанта е, когато се наложи сваляне на гумите. Самите капачки застанаха много плътно в джантите, като отвън се виждаше само конусната глава на болта. Така карах колата сума години и вече никой не ми пипна капачките. Отвън изглеждаха много добре, съжалявам, че не съм правил снимки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...