svoenraven Публикувано 28 Май 2018 Доклад Share Публикувано 28 Май 2018 Да за AWX става,намира ми се един такъв маркуч,ако имаш интерес пиши на ЛС. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drakkar Публикувано 2 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2018 ATD мотор, помпа дюза, 101 кс, 1.9 тди. При спускане натиснах 3 пъти спирачки и на 4 ия път педала стана твърд и съответно никакви спирачки. Гледах помпата Люк е, щуцера не се клати и няма течове. Някакви препоръки? Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vlad91 Публикувано 2 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2018 (Редактирано) Спукан маркуч на някой от вакумите или подмъкнал се Редактирано 3 Юли 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drakkar Публикувано 3 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2018 Помпата мисля да я сменя. Тази на колата я разгледах - марка ЛЮК, явно е ремонтирана от предния собственик, личи си че е отваряна . Чисто нова е доста скъпа, мисля да поръчам от Англия употребявана, само че задължително БОШ и от по нова кола - след 2005 г. Може ли някой от вас да провери при тези два номера на БОШ дали артикула е един и същ. понеже при търсене при единия номер почти не излизат такива помпи, а при търсене с другия има доста и цената е между 30 и 50 паунда. F 009 D02 799 и другия номер 038 145 209 Колата е Голф 4 , 2003 г , ATD мотор, помпа дюза, 101 кс, 1.9 тди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 3 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2018 На всички 1.9 ТДИ помпите са еднакви.Имам помпа от Голф 5 1.9 ТДИ с размърдан щуцер ако ти се занимава да си я ремонтираш ще ти я подаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dragotrd Публикувано 3 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2018 Колега Passi, Ако не ти трябва тая помпа ще ми я пратиш ли, имам добър майстор стругар да я помъчим. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Geca7a Публикувано 12 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2018 Здравейте, карам VW passat 1.9 tdi 131к.с. и имам проблем с посочения от вас щуцер. Спирачките ми се удървят както и вие сте споменали на 3,4 натискане по силно и не спира колата. Като се допитах до няколко майстори едните казаха, че се прави и цената 70-100лв + гарнитура 15 - 20 лв сваляне/ качване + оправяне на щуцера. Другите ми казват да си взема нова и да не се занимавам. Едно момче има сервиз и кара Ауди и твърди, че чрез набиване на щуцера проблема се решава и то дълготрайно. Нова помпа с отстъпката на БОШ е 320лв. Споделете мнение имали смисъл да се прави или да си купя нова и да я монтирам, че все пак 200лв са си много пари. Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bomini Публикувано 13 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2018 Тая помпа е без пари, аз моята я смених за около 600 с отстъпките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 13 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2018 Значи само ти си мислиш,че са ти правили отстъпка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bomini Публикувано 13 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2018 Може и да се бъркам с цената на компресора на климатика. А помпата да беше към 400 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tisho_psg Публикувано 13 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2018 Наскоро я купувах за 340.За информация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ads Публикувано 12 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2018 Как се разбира дали трудното палене е причинено от тандем помпата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MoH7aH4o Публикувано 18 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2018 Малко е стара темата, но и аз да попитам..колата е ауди а4 б6 1.9 130к.с. Та и аз имам проблем с тази помпа, смених гарнитурите и, а сега няма да тече, оправих и тръбичката за вакуума и наистина сега колата спира доста по-добрр от преди, но забелязах, че във вакуумния отсег на помпата вкарва масло, съответно това масло отива по вакуум пътя до сервото. Нормално ли е това нещо и къде да търся проблема. Има ли някакво уплътнение на главата, което трябва да се смени. И другото е, че до 100км/h имам страшни спирачки, вдигна ли над 140 педала става леко твърд и спира на мъка.. Някакви идеи от къде идва проблема освен тандем помпата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цветослав88 Публикувано 1 Април 2021 Доклад Share Публикувано 1 Април 2021 Здравейте ,вчера след смяна на комплект съединител и маховик колата продължава да буксува на големите предавки .Ауди а4 б6 1.9 тди 131 кс 2004 г .Някаква идея къде може да е проблема? Благодаря предварително . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване