Jump to content

Тандем Помпа А4 Б6 1.9TDI


ivelin.grukov

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • Отговори 63
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

ATD мотор, помпа дюза, 101 кс, 1.9 тди.

При спускане натиснах 3 пъти спирачки и на 4 ия път педала стана твърд и съответно никакви спирачки. Гледах помпата Люк е, щуцера не се клати и няма течове.

Някакви препоръки?

Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помпата мисля да я сменя. Тази на колата я разгледах - марка ЛЮК, явно е ремонтирана от предния собственик, личи си че е отваряна .

Чисто нова е доста скъпа, мисля да поръчам от Англия употребявана, само че задължително БОШ и от по нова кола - след 2005 г.

Може ли някой от вас да провери при тези два номера на БОШ дали артикула е един и същ. понеже при търсене при единия номер почти не излизат такива помпи, а при търсене с другия има доста и цената е между 30 и 50 паунда. 

 

F 009 D02 799 и другия номер 038 145 209 

 

Колата е Голф 4 , 2003 г ,   ATD мотор, помпа дюза, 101 кс, 1.9 тди.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте, карам VW passat 1.9 tdi 131к.с. и имам проблем с посочения от вас щуцер. Спирачките ми се удървят както и вие сте споменали на 3,4 натискане по силно и не спира колата. Като се допитах до няколко майстори едните казаха, че се прави и цената 70-100лв + гарнитура 15 - 20 лв сваляне/ качване + оправяне на щуцера. Другите ми казват да си взема нова и да не се занимавам. Едно момче има сервиз и кара Ауди и твърди, че чрез набиване на щуцера проблема се решава и то дълготрайно. Нова помпа с отстъпката на БОШ е 320лв. 

Споделете мнение имали смисъл да се прави или да си купя нова и да я монтирам, че все пак 200лв са си много пари. 

Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Малко е стара темата, но и аз да попитам..колата е ауди а4 б6 1.9 130к.с. Та и аз имам проблем с тази помпа, смених гарнитурите и, а сега няма да тече, оправих и тръбичката за вакуума и наистина сега колата спира доста по-добрр от преди, но забелязах, че във вакуумния отсег на помпата вкарва масло, съответно това масло отива по вакуум пътя до сервото. Нормално ли е това нещо и къде да търся проблема. Има ли някакво уплътнение на главата, което трябва да се смени. И другото е, че до 100км/h имам страшни спирачки, вдигна ли над 140 педала става леко твърд и спира на мъка.. Някакви идеи от къде идва проблема освен тандем помпата. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Здравейте ,вчера след смяна на комплект съединител и маховик колата продължава да буксува на големите предавки .Ауди а4 б6 1.9 тди 131 кс 2004 г .Някаква идея къде може да е проблема? Благодаря предварително .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...