Jump to content

1.8T проблем( прекъсва, не върви....)


Lesly

Recommended Posts

Здравейте колеги, накратко колата е A4 B5 1.8tq AJL (stock) с газов инжекцион Landi renzo EVO. Откакто купих колата имам неразрешим проблем, между 2000 и 3500 оборота колата придърпва( прекъсва) повече на газ по-малко на бензин, няма необходимата мощност. По показания на бууст метъра колата надува на 0.6 бара и си ги държи до към 5600 оборота, вакума е на минус 0.7 на празен ход. Картерната вентилация е изолирана, blow off-a е сменен с чисто нов N серия, направил съм и няколко лога да ги погледнете от тях ми се струва, че сместа е бедна и затова компютъра реже boost-a, но изкажете и Вие мнение...

LOG-02-002-004-007 Бензин.csv

LOG-01-002-004-007 Газ.csv

LOG-01-008-xxx-xxx-Бензин.csv

LOG-02-008-xxx-xxx-Газ.csv

LOG-01-005-xxx-xxx.csv

LOG-01-016-xxx-xxx.csv

LOG-01-025-013-024.csv

Link to comment
Share on other sites

Имаш повредена бубина,която на ниски обороти работи,а като надуе турбото и се повишат оборотите,започва да прекъсва.Намираш от друго 1.8Т бубина за проба и започваш да сменяш,докато намериш повредената.Бъди подготвен и другите да започнат да "гърмят".На А4-ката ни за 2 месеца заминаха 3 бобини,които бяха оригиналните,а колата на 350 000 км по километраж

Link to comment
Share on other sites

Ами извади ги и виж има ли нещо скъсано по лулите,но в повечето случаи се случва нещо вътре в самата бубина

Link to comment
Share on other sites

Скоро и на мен ми избуши бубина, симптомите бяха 2- 3 прекъсвания м/у 2500 и 3000об., докато не изгоря тотално. След смяната с нова прекъсвания няма. Оказва се, че е хубаво човек да си има една резервна в багажника.

Link to comment
Share on other sites

Колеги проблема остава, пробвах с други бубини, щекери и комутатор (Огромно благодаря на колегата James) но няма разлика....можели това да се дължи на клапана N75...

Link to comment
Share on other sites

При работещ двигател какво се случва,като разкачиш буксата на дебитомера 

Edited by integrale45
Link to comment
Share on other sites

Щом има промяна в работата на мотора,значи работи. При неработещ N75,турбото ще надува до 0.3 бара. Проверено на АJL и два броя АЕВ. При теб щом турбото минава  тази граница,значи проблема трябва да се търси на друго място 

Edited by integrale45
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Колега реши ли проблема , че и аз съм така и  ми остана да натегна гайките на актуатора :nixweiss: . 

И аз се питам дали ще помогне един оборот на гайката ????

Link to comment
Share on other sites

Колега не разбрахме смени ли бобините ? Пробва ли с друг комутатор ? Дроселът в какво състояние е ? И чак тогава дебитомери и ламбда сонда 1 по 1 ги изключвай тези. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Колега James, нали пробвахме с твоите бубини, взех от теб дросел и комутатор....но ефект няма....остана само да проверя гейта, проблем ли ще е ако го натегна малко..

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Провери кабелите,които влизат в бобините,ако са изпчени и напукани е възможно да ти създават главоболия.Гарнитурата на капака на клапаните предполагам е сменена,ако тече масло от нея в лулите пак създава проблеми.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Колега, имам същия проблем и не намирам решение, знам че темата е стара, но решил ли си проблема в последствие? 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Аз имах подобен проблем на 1.8т AEB оказа се комутатора, прецака ми 4 бобини, но го разреши вчера с бобини от FSI и малко преработка на инсталацията, сега вече няма прекъсване и придърпване 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...