Lesly Posted March 22, 2017 Report Share Posted March 22, 2017 Здравейте колеги, накратко колата е A4 B5 1.8tq AJL (stock) с газов инжекцион Landi renzo EVO. Откакто купих колата имам неразрешим проблем, между 2000 и 3500 оборота колата придърпва( прекъсва) повече на газ по-малко на бензин, няма необходимата мощност. По показания на бууст метъра колата надува на 0.6 бара и си ги държи до към 5600 оборота, вакума е на минус 0.7 на празен ход. Картерната вентилация е изолирана, blow off-a е сменен с чисто нов N серия, направил съм и няколко лога да ги погледнете от тях ми се струва, че сместа е бедна и затова компютъра реже boost-a, но изкажете и Вие мнение... LOG-02-002-004-007 Бензин.csv LOG-01-002-004-007 Газ.csv LOG-01-008-xxx-xxx-Бензин.csv LOG-02-008-xxx-xxx-Газ.csv LOG-01-005-xxx-xxx.csv LOG-01-016-xxx-xxx.csv LOG-01-025-013-024.csv Link to comment Share on other sites More sharing options...
Пламен АД Posted March 23, 2017 Report Share Posted March 23, 2017 Имах подобен проблем при мен се оказа бобина. Link to comment Share on other sites More sharing options...
integrale45 Posted March 23, 2017 Report Share Posted March 23, 2017 Имаш повредена бубина,която на ниски обороти работи,а като надуе турбото и се повишат оборотите,започва да прекъсва.Намираш от друго 1.8Т бубина за проба и започваш да сменяш,докато намериш повредената.Бъди подготвен и другите да започнат да "гърмят".На А4-ката ни за 2 месеца заминаха 3 бобини,които бяха оригиналните,а колата на 350 000 км по километраж Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lesly Posted March 23, 2017 Author Report Share Posted March 23, 2017 Бубините ли са заминали или може проблема да е в лулите (щекерите).. Link to comment Share on other sites More sharing options...
integrale45 Posted March 24, 2017 Report Share Posted March 24, 2017 Ами извади ги и виж има ли нещо скъсано по лулите,но в повечето случаи се случва нещо вътре в самата бубина Link to comment Share on other sites More sharing options...
to6encet0 Posted March 25, 2017 Report Share Posted March 25, 2017 Скоро и на мен ми избуши бубина, симптомите бяха 2- 3 прекъсвания м/у 2500 и 3000об., докато не изгоря тотално. След смяната с нова прекъсвания няма. Оказва се, че е хубаво човек да си има една резервна в багажника. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lesly Posted April 1, 2017 Author Report Share Posted April 1, 2017 Колеги проблема остава, пробвах с други бубини, щекери и комутатор (Огромно благодаря на колегата James) но няма разлика....можели това да се дължи на клапана N75... Link to comment Share on other sites More sharing options...
NIKO Posted April 1, 2017 Report Share Posted April 1, 2017 свещите на каква възраст са? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lesly Posted April 2, 2017 Author Report Share Posted April 2, 2017 Свещите са на не повече от 8000 km NGK, пробвах и със други свещи но разлика няма.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
integrale45 Posted April 2, 2017 Report Share Posted April 2, 2017 (edited) При работещ двигател какво се случва,като разкачиш буксата на дебитомера Edited April 2, 2017 by integrale45 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lesly Posted April 2, 2017 Author Report Share Posted April 2, 2017 Влиза в авариен режим и пада бууста на 0.3.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
integrale45 Posted April 2, 2017 Report Share Posted April 2, 2017 (edited) Щом има промяна в работата на мотора,значи работи. При неработещ N75,турбото ще надува до 0.3 бара. Проверено на АJL и два броя АЕВ. При теб щом турбото минава тази граница,значи проблема трябва да се търси на друго място Edited April 2, 2017 by integrale45 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lesly Posted April 2, 2017 Author Report Share Posted April 2, 2017 А в такъв случай да не би гейта или актуатора да се базикат.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lesly Posted April 16, 2017 Author Report Share Posted April 16, 2017 Колеги, проблема остана, някакви други предложения... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Asenov1986 Posted May 7, 2017 Report Share Posted May 7, 2017 Колега реши ли проблема , че и аз съм така и ми остана да натегна гайките на актуатора . И аз се питам дали ще помогне един оборот на гайката ???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AgopXX Posted May 7, 2017 Report Share Posted May 7, 2017 (edited) Не изключвай като вариант и Ламбда сонда и изпарител на газовата Edited May 7, 2017 by AgopXX Link to comment Share on other sites More sharing options...
James Posted May 9, 2017 Report Share Posted May 9, 2017 Колега не разбрахме смени ли бобините ? Пробва ли с друг комутатор ? Дроселът в какво състояние е ? И чак тогава дебитомери и ламбда сонда 1 по 1 ги изключвай тези. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lesly Posted May 17, 2017 Author Report Share Posted May 17, 2017 Колега James, нали пробвахме с твоите бубини, взех от теб дросел и комутатор....но ефект няма....остана само да проверя гейта, проблем ли ще е ако го натегна малко.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rear_wheel Posted June 30, 2017 Report Share Posted June 30, 2017 колега намери ли проблема къде е? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gostrex Posted July 1, 2017 Report Share Posted July 1, 2017 Провери кабелите,които влизат в бобините,ако са изпчени и напукани е възможно да ти създават главоболия.Гарнитурата на капака на клапаните предполагам е сменена,ако тече масло от нея в лулите пак създава проблеми. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popoff Posted October 23, 2021 Report Share Posted October 23, 2021 Колега, имам същия проблем и не намирам решение, знам че темата е стара, но решил ли си проблема в последствие? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy86 Posted March 1, 2022 Report Share Posted March 1, 2022 Аз имах подобен проблем на 1.8т AEB оказа се комутатора, прецака ми 4 бобини, но го разреши вчера с бобини от FSI и малко преработка на инсталацията, сега вече няма прекъсване и придърпване Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now