Lesly Публикувано 22 Март 2017 Доклад Share Публикувано 22 Март 2017 Здравейте колеги, накратко колата е A4 B5 1.8tq AJL (stock) с газов инжекцион Landi renzo EVO. Откакто купих колата имам неразрешим проблем, между 2000 и 3500 оборота колата придърпва( прекъсва) повече на газ по-малко на бензин, няма необходимата мощност. По показания на бууст метъра колата надува на 0.6 бара и си ги държи до към 5600 оборота, вакума е на минус 0.7 на празен ход. Картерната вентилация е изолирана, blow off-a е сменен с чисто нов N серия, направил съм и няколко лога да ги погледнете от тях ми се струва, че сместа е бедна и затова компютъра реже boost-a, но изкажете и Вие мнение... LOG-02-002-004-007 Бензин.csv LOG-01-002-004-007 Газ.csv LOG-01-008-xxx-xxx-Бензин.csv LOG-02-008-xxx-xxx-Газ.csv LOG-01-005-xxx-xxx.csv LOG-01-016-xxx-xxx.csv LOG-01-025-013-024.csv Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Пламен АД Публикувано 23 Март 2017 Доклад Share Публикувано 23 Март 2017 Имах подобен проблем при мен се оказа бобина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 23 Март 2017 Доклад Share Публикувано 23 Март 2017 Имаш повредена бубина,която на ниски обороти работи,а като надуе турбото и се повишат оборотите,започва да прекъсва.Намираш от друго 1.8Т бубина за проба и започваш да сменяш,докато намериш повредената.Бъди подготвен и другите да започнат да "гърмят".На А4-ката ни за 2 месеца заминаха 3 бобини,които бяха оригиналните,а колата на 350 000 км по километраж Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lesly Публикувано 23 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 23 Март 2017 Бубините ли са заминали или може проблема да е в лулите (щекерите).. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 24 Март 2017 Доклад Share Публикувано 24 Март 2017 Ами извади ги и виж има ли нещо скъсано по лулите,но в повечето случаи се случва нещо вътре в самата бубина Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
to6encet0 Публикувано 25 Март 2017 Доклад Share Публикувано 25 Март 2017 Скоро и на мен ми избуши бубина, симптомите бяха 2- 3 прекъсвания м/у 2500 и 3000об., докато не изгоря тотално. След смяната с нова прекъсвания няма. Оказва се, че е хубаво човек да си има една резервна в багажника. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lesly Публикувано 1 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 1 Април 2017 Колеги проблема остава, пробвах с други бубини, щекери и комутатор (Огромно благодаря на колегата James) но няма разлика....можели това да се дължи на клапана N75... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 1 Април 2017 Доклад Share Публикувано 1 Април 2017 свещите на каква възраст са? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lesly Публикувано 2 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 2 Април 2017 Свещите са на не повече от 8000 km NGK, пробвах и със други свещи но разлика няма.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 2 Април 2017 Доклад Share Публикувано 2 Април 2017 (Редактирано) При работещ двигател какво се случва,като разкачиш буксата на дебитомера Редактирано 2 Април 2017 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lesly Публикувано 2 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 2 Април 2017 Влиза в авариен режим и пада бууста на 0.3.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 2 Април 2017 Доклад Share Публикувано 2 Април 2017 (Редактирано) Щом има промяна в работата на мотора,значи работи. При неработещ N75,турбото ще надува до 0.3 бара. Проверено на АJL и два броя АЕВ. При теб щом турбото минава тази граница,значи проблема трябва да се търси на друго място Редактирано 2 Април 2017 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lesly Публикувано 2 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 2 Април 2017 А в такъв случай да не би гейта или актуатора да се базикат.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lesly Публикувано 16 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 16 Април 2017 Колеги, проблема остана, някакви други предложения... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Asenov1986 Публикувано 7 Май 2017 Доклад Share Публикувано 7 Май 2017 Колега реши ли проблема , че и аз съм така и ми остана да натегна гайките на актуатора . И аз се питам дали ще помогне един оборот на гайката ???? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AgopXX Публикувано 7 Май 2017 Доклад Share Публикувано 7 Май 2017 (Редактирано) Не изключвай като вариант и Ламбда сонда и изпарител на газовата Редактирано 7 Май 2017 от AgopXX Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
James Публикувано 9 Май 2017 Доклад Share Публикувано 9 Май 2017 Колега не разбрахме смени ли бобините ? Пробва ли с друг комутатор ? Дроселът в какво състояние е ? И чак тогава дебитомери и ламбда сонда 1 по 1 ги изключвай тези. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lesly Публикувано 17 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 17 Май 2017 Колега James, нали пробвахме с твоите бубини, взех от теб дросел и комутатор....но ефект няма....остана само да проверя гейта, проблем ли ще е ако го натегна малко.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rear_wheel Публикувано 30 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2017 колега намери ли проблема къде е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 1 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2017 Провери кабелите,които влизат в бобините,ако са изпчени и напукани е възможно да ти създават главоболия.Гарнитурата на капака на клапаните предполагам е сменена,ако тече масло от нея в лулите пак създава проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Popoff Публикувано 23 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2021 Колега, имам същия проблем и не намирам решение, знам че темата е стара, но решил ли си проблема в последствие? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Speedy86 Публикувано 1 Март 2022 Доклад Share Публикувано 1 Март 2022 Аз имах подобен проблем на 1.8т AEB оказа се комутатора, прецака ми 4 бобини, но го разреши вчера с бобини от FSI и малко преработка на инсталацията, сега вече няма прекъсване и придърпване Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване