Jump to content

Подходящ клапан Н75 за 1.8 т АЕБ


Bojansky

Recommended Posts

Здравейте, искам да питам колегите с по- засилени 1.8 турбота с какъв клапан Н75 карат.Понеже моя е заминал и разтоварва турбото трябва да взимам нов.Въпроса е че има 2 със една различна буква накрая по каталожен номер.Някой казват, че няма значение и разлика, други пък казват, че единия е по-подходящ при засилени и чипнати коли.Та моля за съвет.Колата ми е АЕБ двигател.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мотора ти е от засилените, или мислиш да го засилваш или ще си е сток и най-много има/ще има чип? Ако е първото или второто си вземи някакъв хубав бууст контролер, ако е някои от другите случаи си намери читав н75, тестваш преди да платиш и ако всичко е наред взимаш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече си е засилен колега и по софтуер пик-а му трябва да е около 1.2 бара.Иначе те и двата варианта, които се ползват май са читави, имат разлика от една буква накрая на каталожния номер.Едните са с Е накрая другите с C.Опитвам се да разбера просто дали има някаква разлика и значение дали единия или другия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е за ревизиите, колкото "по-голяма" е буквата толкова по-нова д ревизията.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купувай си един буст контролер и настройва колата на 1.2 (колкото трябва да е с чипа). Така си оставяш вратичка и за в бъдеще. Като е хубаво след настройка да не го въртиш като чешма контролера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...