Jump to content

Въпрос за централната шайба с ремъците. ABK/ACE


dobatavision

Recommended Posts

Здравейте,

 

колеги не мога да си сменя ангренажа, размазаха се шестограмите.

Някой знае ли дали стърчащите щпилки могат да се развият от шайбата за да мога по лесно да набия нещо в главите на шестограмите.

Дайте и съвети за 'как се развива размазан шестограм на кофти място ...'

 

Това е снимката на шпилките и шестограмите: 17571277_1632042223480343_999696070_o.pn

 

Благодаря за вниманието !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заглавието е подвеждащо - демпферната шайба на АБК е една, на АЦЕ е друга. Обикновено дават смяна на ангренажен ремък при свалена предна броня и радиатор, но мисля никой не ги сваля :) Със спрей за запекли болтове пробва ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето еретично предложение е да махнеш главите на болтовете със секач. Махаш шайбата, напрежението на шпилките липсва и ако няма локтайд би трябвало да можеш да ги развиеш с клещи. Ако има локтайд има поне три варианта, които вече са описани, но при липса на опън върху шпилките ще е много по-лесно. Централния болт е деруга бира и да му откъснеш главата не е лесна задача, а и резбата му е ситна и с локтайд е голем зора. Говоря от гледната точка на човек дето го е я с шайба на колянов вал на душегуб. Лична првпорука е да се вземе нов централен болт, че разтега и маже шпонки.

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

П.С.

Душегуба беше на Тате :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш да свалиш шпилките с две гайки , едната е за контра.Колкото време ми отне да сваля кората за толкова лашнах и болтовете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съветите, ще махна шпилките след това набивам дванадесетограм, пръскам с изстудяващ спрей и пробвам...

Има ли шанс да стане с метчик с обратна резба в дупката за шестограма ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А има ли вариант да докараш на белези двигателя, разхлабваш ремъка и отвиваш централния болт (номер 18 многостен) и вадиш шайбата заедно със зъбното колело? Това съм го правил на АБК без климатик. Ако мръдне белега на коляновия вал докато сваляш зъбното колело, можеш да си го видиш отзад в процепа при маховика. Задължително после нов болт и осигурител за резбата. Зъбното колело ако е зле не е скъпо - около 20 лв. и мисля че имаше и болт с него.

Редактирано от Sklepi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също съм си сменял ангренажния ремък на 100-цата като свалях демпферната шайба заедно със зъбното колело отдолу - просто отвивах централния ѝ болт. Важно е добре да се стегне после.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...