Jump to content

Ауди с3 проблем с мощността


Fitnessmania

Recommended Posts

Здравейте.

От скоро карам ауди с3 АМК мотор. Колата е перфектна, само че има нещо, което ме притеснява.

Колата никаква я няма в ниските обороти. Започва да върви след 3500-4000 оборота. Преди това се чува едно като "боботене". Тъпче на едно място до 2500-3000 и след това изведнъж се изстрелва. Някои хора ми казат, че това е нормално и че турбината трябвало да нагнети.

Което са пълни глупости според мен при положение,че турбото е колкото юмрука ми. Би следвало да няма турбо лаг и такива неща. 

Стоя зад думите си, защото карах на един авер с3-ката. Същата година, същия двигател. При него още от 1800-2200 оборота се усеща, че наема, а при мен не става нищо в този диапазон на обороти освен боботенето. И по двете коли не са правени никакви "тунинги".

Другото, което е, като влезе в обороти (след 3000-4000)  на първа и втора опъва супер и от там нагоре умалява много. 3-та, 4-та каквито и обороти да са ми се струва, че не върви както трябва.

На диагностиката ми дава грешка на втората ламбда, но проблема категорично няма как да е заради нея.

И дава грешка на ЕГТ (датчика за температурата на изгорелите газове). Не знам дали играе роля в ниските. Ако беше от него според мен проблема щеше да е във високите когато температурата на изг. газове е по-голяма.

Всички стоиности на дебитомета, дюзите и н75 са в норми. Държи нормално налягане турбото.

Много ме дразни, защото като ми се наложи например да се изнеса по бързо на втора с 20-30 км/ч и дам газ нищо не става докато не вдигне въпросните обороти. 

Имам съмнения за някоя бобина, .но с ваг ком не виждам да има отклонения на живи данни.

Надявам се някой да може да помогне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен се случва същото след смяна на дебитомера с нов.В ниските обороти я няма никаква и се изтрелва след 2500-3000.Със стария дебитомер не се изтрелваше така,но и го нямаше това замисляне при подаване на гас и реагираше веднага.Много е неприятно защото винаги когато ти се налага,колата не тръгва.

Изпратено от моят GT-I9300 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хммм май няма да е лошо да се прегледат всички вакуми и турбо пътища. Също така топлата част на турбината и изпускателния колектор за пукнатини(доста страдат от това заради високата температура). Другото, което ми идва на ум е проблем с гейта(актуатора) на турбото и/или блоу офф-а. Все трябва да се тръгне от някъде, за да отпадат една по една причините... с гадаене няма да стане

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В събота мисля да премахна pcv системата, заедно с всички вакуми под всмукателния колектор. Така ще намаля възможността да изпуска налягане от някой вакум.

Актуатора как се проверяваше? Трябва да се движи с лекота или да не мърда като го движа с ръка?

Блоу офф-а го изключвам, защото съм с двубутален боналуме. Колкото и да разправят всички, че не е добре на 1.8т с такъв се убедих, че няма никаква разлика между оригиналния (който съм тествал и държи налягане) и двубутален атмосферен блоу офф.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С хубав двубутален блоу офф няма как да имаш проблеми, даже бих казал и, че е една идея по-добре отколкото със стоковия рециркулационен. Аз даже сега карам с еднобутален, ама при мен филма е друг.

 

Актуатора, ако не се бъркам също има навика да прави проблем с мембраната и не трябва да се движи много лесно(все пак трябва да има някакво усилие, за да го прави когато се пробва с ръка да се помръдне лостчето). Друг проблем около него е с така наречената "паричка" на самата топла част, която той отваря/затваря, та там често се случва да се спука/сцепи от топлината и да пропуска налягане, което може да е причина за по-късното спуулване на турбото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо ако нямаш боост метър колата до към ~3700 оборота прави 0.5 налягане , а след това идва пика и силата 1.2 .. Актуатора ако го проверяваш е най-лесно с някаква малка помпа примерно вадиш маркуча от н75 и помпаш и трябва да се движи , защото не е като при к03 с ръка да се движи свободно ... Принципно ако изспуска от колектора би трябвало да се чува свистене как диша аз имах проблем и с гофрирания маркуч беше се скъсал точно до входа на турбото и когато си поискаше вървеше и отвреме на време присветваше чека ..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми няма как...слагат по принцип залагалки,но колко са ефективни не знам. Пак казвам първо си провери изпускателната система и тогава го мисли.

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...