Jump to content

4.2 дизел или бензин


Andrey86

Recommended Posts

Здравейте, много ми харесва А8 от 2010 натам. С лед фаровете е много красива кола. Въпросът е 4.2 дизел с 351 КС. Или Фси с 371. Знам че тди се чипва и става самолет, но кое според вас е по-безпроблемно?

в момента съм с б8 3.0 тди с чип и е 315 КС.

Знам че това ще е голям разкрач и горе долу съм наясно с разходите по а8 , но ако успея да продам четворката съм готов да скачам в дълбокото. Единствено не мога да реша за мотора. Съвети ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 87
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Според мене разхода на дълго ще е еднакъв, вече градското ако ти е повече дизелака ще е по икономичен , но пък подръжката на дизела е по тежка!! Покарай и двете и която ти пасне , аз лично карам само бензин и съм доволен, иначе като тебе се бях залетял към а8 д4 , но един приятел д 4,2тдй ме отказа като разбрах кви разходи има по подръжката и си взех чисто нова кола по нисък клас:-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз това се колебая. Като чета за дюзи, помпи и тем подобни и все повече клоня към бензин. Разликата в пари е пренебрежимо малка спрямо разходите за поддръжка. Сега карам дизел и не ми се е налагало скъпи ремонти освен с троника, но най-вероятно ще предстоят. Ти каква кола взе колега ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 за бензина!

Ако искаш бензин в А8,препоръчвам 3.0ТФСИ,редки са но излизат.Успех!

П.С.До преди 2-3 месеца имах 4.2 ТДИ  Д4,твърдо съм за бензин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам, че тройката бензин е 290 коня. Мотора същия ли е като 333 ?

кутията с троник ли е или типтроник ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Чуството от кик-а на турбото е едно, а реалността съвсем друго:

http://www.zeperfs.com/duel3284-3294.htm

До 180км/ч над секунда по-бърз от TDI-то

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Според мен тази кола е за дизел заради големия въртящ момент ако говорим за масов потребител.

Тотален кеф е 4.0V8 и S8. 

Внимавайте с километрите на тези коли, ужасно много се карат и тук и в чужбина.

Тъй като фейслифта е от есента на 2013г. по-добре е да се изчака да падне още малко цената защото все пак вече са си на 4г. и да се вземе такава. Имам доста подобрения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 months later...
  • 2 years later...

Сигурен ли си за 3.0TFSI, че в съседната тема го набедиха кажи речи като двигател за клошари понеже е само V6 :flehan:

 

Иначе по темата: частите за обслужване на 3.0TFSI са ти грубо 2 бона. Или поне толкова се връзат за Gen1 3.0TFSI за Gen2 който се слага на фейслифта не съм се ровил, но ще е нещо подобно.

Ремъци ролки, катерна вентилация, като даже свещи, демферна шайба и масло за чарджъра влизат в тая сума. Понеже така и така всичко се разхвърля ...

Евентуално може да се получи малко оскъпяване ако има прецакани тръби по охлаждането абе имай на ум едни около хилядарка за всеки случай.

 

За труда е много относително колко ще те одерат, за да няма реклама мога да дам един два жокера на л.с. къде могат да свършат нещата прилично и на нормални пари ;)

 

Да кажем така ако е бил добре поддържан няма драми и като цяло няма оплаквания освен от повишен разход на масло който в най-честия случай се оправя с нов PCV клапан на картерната вентилация.

Лошото е, че макар и доста рядно е възможно поради супер дупер Long life лайната и каране с нисък клас масла блокът да е надран ... пак пак казвам това са изключения, не е масов проблем като при 2.0TFSI.

 

Относно самия двигател върви без никакво задъхване от начало до края на оборотомера.

След един ремап отива над 400 коня и въпросет е не дали си заслужава да се ремапне, а да се направи без никакво замисляне  :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+още един глас за 3.0 ТФСИ.

Както каза Петков, там ремапа е задължителен. Не мога да се сетя за друг двигател на Ауди който да е по-малко безпроблемен.

 

Единствената причина според мен да разкарат тоз мотор с чарджъра е че им канибализира продажбите на големите кошове. Щото кой ще дава луди пари като може да изпърже мотора юнашки и да извади 500 коня. Те това се и практикуваше масово. И животинката си носеше на тормоз.

Редактирано от Mobile
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3.0TDI само ако се въртят много километри и се гони ниска цена на км.

Ето ена чудна тема за 3.0TDI.

 

Та дали 4.2TDI или 3.0TFSI нека всеки сам си решава в крайна смета всичко опира до едни пари което в тоя случай мисля, че би било долу горе на кантар за едни 100хил км.

 

@Krasimir14 Какъв е ориентировъчния бюджет за колата ?

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бюджета е около 25€ и търся предимно от чужбина до 120к,ще е ползвам на дълго понеже за градско имам друга кола.до колкото разбирам за 3.0 ТFSI че гори масло,се казва че кола където гори масло не е кола,при дизелите 3.0 и 4.2ТДИ,също ли хапват масло?като цяло искам да знам към кой мотор да се насочвам.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За фейслифтовот с 3.0TFSI ще е почти невъзможно да се класираш, за префейсови има известен избор.

Ако нещата не са на зор бих се замислил за внос от САЩ/Канада на фейсова А8-ца с 3.0TFSI. Всички са дълга база и идват стандартно с доста богато набор от екстри ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, P_PETKOV написа:

Сигурен ли си за 3.0TFSI, че в съседната тема го набедиха кажи речи като двигател за клошари понеже е само V6 :flehan:

 

 

 

Никой не е казал такова нещо. Всеки си има предпочитания и всеки мотор плюсове и минуси. Не виждам защо генерираш излишно напрежение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти за 25 000 евро ще си вземеш и 4.0 ТФСИ от Щатите /Канада.

Като съвет ти давам, забрави да си купуваш коли от Европа. В щатите и канада колите са много по-истински.

Така че се ориентирай да си внесеш S8 с 4.0 TFSI

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпросът ми е,как установявате че дадена кола от Щатите ще стъпи в европа по изгодно,и по читава кола от европа,то ес каква е разликата при положение че там също се въртят километри,а и импорта към европа се плащат данъци,акцизи,транспортирането със контейнер??


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми лесно.  Постоянно возя коли от там, къде по бизнес къде за себе си.

Цената там е 1/3 до 1/5 от цената в Европа. Даже понякога практически няма цена, за 200-300-500 долара има коли които тук са по 10-15 000 лв.

И вече е въпрос на преценка , колко ще струва ремонта на колата, щот всички са ударени, кои козметично кои по-сериозно.

С течение на времето и като се внесат повечко коли натрупваш опит и можеш горе-долу да сметнеш +-10% колко ще струва до ключ.

Та така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А й предпочитам дадена кола да е видя налично,нямам как на тоя етап да ходя до там за кола,за мен лично е важно да е от пръв собственик със история,а дори да е от салон да има пълна сервизна история.3 години търся и ще търся докато не дойде моя ден.[emoji6]


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми ти я виждаш на картинка. Няма нужда да ходиш никъде.

И си смяташ кое колко и как ще струва. В началото е тегаво, да свикнеш да направиш оценка на колата и да я купиш само по картинка.

Но се свиква.

Кола която ще купиш за 25к евро в Щатите в Европа ще струва 40-50к евро. Така че е пълна глупост да дадеш тез пари за Европейска кола като можеш за същите пари да си купиш два пъти по-нова американска/канадска. Последното Ауди което мой познат си купи  беше 2015г на 45к/км , 3ТФСИ двигател за 6-7к евро. Мисля че А4. Виж ги колко струват на пазара. Това цена до София без ремонта му излезе.

И няма какво толкова години да търсиш, колата е желязо за придвижване кат ти изпадне изгодно купуваш. Като ти омръзне продаваш, това е.

Редактирано от Mobile
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбирам те,но за да тръгна от Щатите да купувам кола трябва да имам доверен човек там,в моя живот там нямам,за разлика от европа даже ги карам видео клипове да правят най подробно,на снимки всяка кола може да се издокара,имал съм случаи съм бил километри и като видя на живо завивам на 360*[emoji13]градуса.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Там никой нищо не издокарва, психологията им е много по различна от Европейската. И снимките са толкоз отвратителни понякога че треа гадаеш кое кво е.

А понеже повечето коли се продават от застрахователни компании, много често имат повече екстри и по-малко щети от обявеното , не им пука. Те са си зели парите вече.

Имал съм 2 много фрапантни случая:

- един форд пише не върви и не пали и има механични дефекти. Цената му беше 1500 долара. Като пристигна се оказа че няма свещи. Сложихме му свещи и това беше.

- един бус, нов,пише "engine damage" ..е оказа се че му е  счупен стартера. Смях.

Има и откровени кошове и опити за вторични продажби от частни лица и т.н , ама лесно се фащат. Но, като купуваш от застраховател си е най-чисто. Няма драми.

А и като се прицелиш на 1/2 от цената риска си струва, даже и да не нацелиш ваксата го продаваш на себестойност взимаш си парите и пак си търсиш твоето.

Редактирано от Mobile
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...