Jump to content

4.2 дизел или бензин


Andrey86

Recommended Posts

  • Отговори 87
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ние сме по договор.

Но, цените са еднакви от 700 до 900 евро според колата. Ако заема място за 2 коли там е на пазарлък.

Бремерхафен е 600-700 евро навсякъде.

Ако ти трябва превоз пиши на ЛС.

 

Редактирано от Mobile
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре бе Теооо,стига с тия 6 бона разходи..

Давам прост пример,за кола за 20х.долара

Груби сметки!

Такса търг 500-600 долара

Вътрешен транспорт700-1000долара

Кораб+транспорт от Солун до тук 2000долара

Мито дори на половината цена на колата+ддс+рушвети на митничар и спедиция 3-4000 долара

Такса на фирмата дето урежда всичко 1500долара

Технотест 500 долара

Около 8000 долара= около 15 бона,как ги постигаш 6000лева?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва А8 дето си посочил,ще излезе над 40х.лв

20 колата

10 разходи

Над 10 части и ремонт

40+х.лв....

Редактирано от plamen sf
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Основната променлива е митницата. Не случайно писах че директната покупка от търга не е за препоръчване, най-добре е да се работи чрез местна фирма която да ти издаде митническа фактура.  И не разбирам за какво ще плащаш 1500 долара на фирма? Какво има тя да урежда? Трябва ти превозвач който поема колата от там и собствен акаунт или местна американска фирма която  да ползваш за фактура АКО твоя превозвач не може да ти извърши тази услуга.

Ако обаче тази фирма уреди всичко и митници тогава ДА...ама махни тогава тоз огромен разход за митница.

 

Ето ги разходите за A8 конкретно:

Такса търг:  520 долара

Комисион на местна щатска фирма: 500 долара + ( експортното възстановяване  си  остават за тях но ти оправят митническата фактура)

Вътрешен от Хюстън до Савана: 750 долара

Савана до Варна: 1500 долара

Терминални/Агент/Транспорт Варна до Сф: 400 лв ( взимате си една платформа под наем за 1 ден и си докарвате колата)

Митница и ДДС :  1200 лв ( по-горе е писано защо)

Технотест: 850 лв ( или 600 лв ако сам се занимаваш и 100лв такса в МТ)

Общо: 3270 долара и 2450 лв = 8336 лв.

 

Този удар аз не го оценям на 10 бона, по скоро около 5-6к макс. Таз А8 пряко сили я виждам 30к.

Конкретното А8 е 8335лв,  пристанището е далеч от града където е колата. А аз като си докарвам за мен ми излиза доста по-евтино, защото сам си правя транспорта и минавам през Ротердам. А до ротердам е около 800 долара. Обаче ако си нямаш твой бус да си земеш колата излиза по-скъпо от Варна.

 

А ако погледнеш Мерцедесите там даже и 15 бона транспорт да сложиш и 20 бона, пак са брутално под пазара. Тез Мерцове ще ги отнесат до дни.

Редактирано от Mobile
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Соле, в много елементарни категории разсъждаваш. Не се обаждай ставаш смешен, наистина.

Никой никого не преебава, говорим че да купиш кола за себе си е много по-добре отколкото да купиш нов внос.

Вече да купиш с цел препродажба си изисква и силна доза късмет .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, soult@ker написа:

Искаш д акажеш, че не всичко е  цветя и рози както вика тео?

Е, чак пък "цветя и рози както вика тео", естествено че не. Ясни са му повечето неща, но и той като всички нас чува петела, и то в повече.... 😄

 

Преди 2 часа, plamen sf написа:

Кораб+транспорт от Солун до тук 2000долара

Мито дори на половината цена на колата+ддс+рушвети на митничар и спедиция 3-4000 долара

Такса на фирмата дето урежда всичко 1500долара

Що до Солун? От Калифорния до Варна морския транспорт стъпва на 1500 щатски. Оттам до софето на платформа по-изгодно ще дойде.

Максимум 3500 лв. за обмитяване (с екстрите).

200 лв. на агенцията да ми напише декларацията и да каже къде да обмитявам. Последно возих колата до Русе и обратно да обмитявам, щото варненските митничари не се наядоха. В краен случай наемаш си една платформа и караш.

 

Преди 1 час, Mobile написа:

Основната променлива е митницата. Не случайно писах че директната покупка от търга не е за препоръчване, най-добре е да се работи чрез местна фирма която да ти издаде митническа фактура. 

Вярно. Аз специално си избрах и ползвам брокер, който залага вместо мен когато не мога физически, калкулира и урежда транспорта и всички такси по търга. Аз само плащам фактурата, която ми пращат. Че даже и пари ми върнаха единия път щото смениха спедицията. Обичам ги. Ама жена ми не ми дава да купувам повече да го евеш.... 😄 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има две основни правила като се купува кола от сащ и масово се нарушават:

1. Пазарната цена на колата да е поне над 30 бона, щот иначе транспорта ти изяжда главата и не си струва.

2. Ами..кат идете в Африка бананите ли са по-евтини или зелето? Тоест, като ще зимаш от щатите кола недей зима европейска кола ако гониш макс. евтиния. Взима се американска или корейска кола или в краен случай японска. Ако вземеш американска, наистина ще я вземеш на едни никакви пари и там действително се постига даже и 1/4 от европейската цена.

 

А това че американските коли били чупливи и горели много са страшни митове и легенди. А за горенето си има газ, ако толкоз не издържате.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пацо аз за себе си нямам обяснение и няма ама никаква логика в търговете.

Гледах едно помляно А6 в канада, убиха се да го наддават..накрая го докараха на магазинска цена.

На другия ден за същото с изкривена броня немаше кандидати и го зеха много евтино.

На приливи и отливи е.

Но, в момента масово цяла Европа си пазарува оттам премиумите, аз по превозите гледам кво се кара...и нормално е цените да се качат, т.е те не се качват Европейците сами наддават срещу себе си.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

8 hours ago, Mobile said:

Има две основни правила като се купува кола от сащ и масово се нарушават:

1. Пазарната цена на колата да е поне над 30 бона, щот иначе транспорта ти изяжда главата и не си струва.

2. Ами..кат идете в Африка бананите ли са по-евтини или зелето? Тоест, като ще зимаш от щатите кола недей зима европейска кола ако гониш макс. евтиния. Взима се американска или корейска кола или в краен случай японска. Ако вземеш американска, наистина ще я вземеш на едни никакви пари и там действително се постига даже и 1/4 от европейската цена.

 

А това че американските коли били чупливи и горели много са страшни митове и легенди. А за горенето си има газ, ако толкоз не издържате.

Чупливи или не, частите за американски коли ще ги чакаш достатъчмо време да се обезмисли да имаш такава кола за основна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 23.02.2020 г. at 16:38, soult@ker написа:

ЗНам, знам аз затова го питам ама той нали си рупа глупостите. Транспорта от Варна преди няколко години ми го обявиха 500-600 лева и разни други дреболии които като се съберат не си заслужават изгубеното време от няколко месеца. Няма смисъл да споменаваме ремонтите, може да са елементарни, може да няма частите по моргите защото с нови части не излиза сметката.

Аз не знам закво коментираш, при положение че не си го правил никога досега 1во и 2ро нямаш доверие на нищо от това?? Не си губи времето и енергията, гледкай си колици от гермнания , без тва си барО с девела заплатка, остАй ни нас скъсаните да си купуваме от щатите гробовете и да ги чакаме с трепет и позвъняване по моргите :lol:

 

ааа, да.... соня ден платих 400лв от Варна до София , до адрес да я докарат

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Не съм писал от доста време и виждам, че доста сте ми разводнило темата. Както и да е. Мислех да отворя нова тема, но ще пиша тук. Все пак си е моя. След няколко смени на автомобили за тези три години от пускането на темата пак е време за смяна. Сега карам BMW 540 d xdrive. Вече стана на 80 Хил. И се замислям да го сменям. Ауди са ми на сърце и се колебая между SQ7 на около 100 Хил км или за А8 на около 50 Хил. От най новите. Някой има ли впечатление от първо лице от конкретните коли ?  И Q8 ми харесва или по скоро на жената, но цената му все още е висока  и Трябва да чакам. 
Имтересува ме по скоро новото А8 защото са все още редки и не познавам никой с такава, който да даде инфо. Най- лесно е да се каже: много са яки взимай. Все пак са топ моделите на марката. Но всеки модел си има недостатъци. Като цяло искам да провокирам дебат по темата Сув срещу лимо. 
Иначе колата ще се кара 90 % извънградско с доста газ. Имам малка градска кола. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За извънградско с доста газ кат ти е на сърце Ауди си вземи S8 а не А8 и не SQ7

Щом ще има газ при равни други условия пътното поведение на S8 е в пъти по-добро от SQ7. 

Тва е един голям кораб който трудно ще влезе в завой с над 160км/ч. Аз щях се претрепа с такъв туч.

 

А с доста газ и доста кеф си вземи Панамера Хибрид.

:)

Рядко добра машинка.

 

Редактирано от Mobile
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, Andrey86 написа:

Здравейте колеги. Не съм писал от доста време и виждам, че доста сте ми разводнило темата. Както и да е. Мислех да отворя нова тема, но ще пиша тук. Все пак си е моя. След няколко смени на автомобили за тези три години от пускането на темата пак е време за смяна. Сега карам BMW 540 d xdrive. Вече стана на 80 Хил. И се замислям да го сменям. Ауди са ми на сърце и се колебая между SQ7 на около 100 Хил км или за А8 на около 50 Хил. От най новите. Някой има ли впечатление от първо лице от конкретните коли ?  И Q8 ми харесва или по скоро на жената, но цената му все още е висока  и Трябва да чакам. 
Имтересува ме по скоро новото А8 защото са все още редки и не познавам никой с такава, който да даде инфо. Най- лесно е да се каже: много са яки взимай. Все пак са топ моделите на марката. Но всеки модел си има недостатъци. Като цяло искам да провокирам дебат по темата Сув срещу лимо. 
Иначе колата ще се кара 90 % извънградско с доста газ. Имам малка градска кола. 

 

Нали си на ясно, че нема дизелово V8 в новото А8 и сравнението му с SQ7 е неуместно. Аз лично бих взел Ку то, щот така или иначе пътища в България нема и от тази гледна точка ще е по удобният вариант 

....200+ правят и двете, което е напълно достатъчно за родните трапища. 

П.С. ...понеже и разхода ще се включи в темата да кажа , че е 2.5-3  литра в полза на Ку то или около 10.5 за извънграЦко без некви особени заварки .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8 часа, Andrey86 написа:

Здравейте колеги. Не съм писал от доста време и виждам, че доста сте ми разводнило темата. Както и да е. Мислех да отворя нова тема, но ще пиша тук. Все пак си е моя. След няколко смени на автомобили за тези три години от пускането на темата пак е време за смяна. Сега карам BMW 540 d xdrive. Вече стана на 80 Хил. И се замислям да го сменям. Ауди са ми на сърце и се колебая между SQ7 на около 100 Хил км или за А8 на около 50 Хил. От най новите. Някой има ли впечатление от първо лице от конкретните коли ?  И Q8 ми харесва или по скоро на жената, но цената му все още е висока  и Трябва да чакам. 
Имтересува ме по скоро новото А8 защото са все още редки и не познавам никой с такава, който да даде инфо. Най- лесно е да се каже: много са яки взимай. Все пак са топ моделите на марката. Но всеки модел си има недостатъци. Като цяло искам да провокирам дебат по темата Сув срещу лимо. 
Иначе колата ще се кара 90 % извънградско с доста газ. Имам малка градска кола. 

 

 

Мога ти споделя впечатления от А8 50TDI, колата е готина, нов модел е все пак, но е пълен мъртвец, за газ не става в никакъв случай и само ще си скъсаш нервите. Според мен подмини и се насочи към SQ-то. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чеки ве бако, човекО мое да мисли че 150 е мноу газ 😂

Мани майтапа ,ма дизеЯ е убав и безгрижен..... засега . И не го турай до би турбото щот разликата е ,че нема прилика 😁

Забравих да кажа че SQ7 много обичат да пукат глАви, е така от много газ. 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз сигурно нещо пропускам ама... караш БМВ на 80к км, време му е за смяна с... Ауди на 100к?

Карал съм Q7 и Q8 но не и А8 Д5. Следващата ми кола смятам да е SUV а не лимузина, поради огромния багажник и по-малкото грижи с пътищата, като дупки и бордюри. Q8 има отвратително твърда возия, не бих го взел. А8 Д5 е по-тежко от Д4 и доколкото си спомням късата база е 5.20 метра, което за мен е малко прекалено.

Честно казано бих взел А7 вместо А8 - за разлика от предните поколения, тук интериорът е същия, но имаш по-голям багажник с по-приемливи външни размери, а на дизайн за мен лично е в пъти по-добра. И Q7 вместо Q8, само и единствено заради возията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

просто свикнах с колата и искам да я сменя. Не че и има нещо. Другата алтернатива е 750 xd l

харесват ми дизели с много коне и голям въртящ момент. Яки са а и харчат смешно малко спрямо бензина . 
Няма противопоставяне сув срещи лимо. И извода е : по добре сув

SQ7 не вярвам да ги правят само със 100 к живот. Фейса даже ми изглежда по-грозен от първия модел. Като я взема ще пусна снимки. 
Един мой има червена, купи я като излезе за почти 200 к евра и вече за 250 к км няма никакви драми, така че не мисля ме 100 к са проблем . Живи и здрави и наздраве :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не , то нищо й няма на 100хил.....Въпросът е, че сега караш кола на 80 и следвайки логиката да искаме все по-хубаво нещо, бива да значи че трябва да търсиш кола на 50хил. , а не на 100

примерно...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Километрите си се въртят и дали ще е на 80,100, 120 не мисля че има голямо значение. Случвало се е и  10 хил

 на месец да се изминат, а също и цял месец колата да не се бара. Ако не си продам БМВ- то сега и го задържа, много бързо ще му падне цената после и няма да има смисъл да го продам. И поради тази причина се замислям. Новото Х 5 също е много добра кола, но все още са скъпи. Като цяло мисля, че е по- добре да се купи кола на 1 година или максимум 2 на около 30-40 Хил. Км и да се кара до към 100 и после пак така. Поне според моите наблюдения. 
Ако се намери читав автомобил, който някой си е купил с голяма отстъпка и го го продаде бързо може почти да не загубиш от това да го покараш година две и после да го продадеш. Именно поради тази причина гледам коли и подхванах темата. Мой приятел взе две  чисто нови х5 40i и му направиха много голяма отстъпка, защото това са им общо десетите нови БМВ та. Той като го кара две години и ги пусне за продажба и ги дава с 10 процента загуба или най- много 20 и хората веднага ги купуват, защото са с история и т.н. И все кара нови коли. 
Ох стана много дълго, ама разбрахте ме в общи линии. 
лек ден 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...