Jump to content

4.2 дизел или бензин


Andrey86

Recommended Posts

Пич ти си леко объркан, както и всички в България . Нема шанс да вземеш кола на 30-40к от премиум сегмента и след  2 години да не загубиш нищо .да не говорим да я вземеш чисто нова ...

Как си представяш ме новото А8 вече струва 60-70 евра ва 1 годинаИ 5-10 000км  ,при положение че нова е струвало 120-140

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 87
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Именно, като я вземеш сега за 60 евра след година горе долу ще е пак толкова +- 15 % 

това исках да кажа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 11 минути, Andrey86 написа:

Именно, като я вземеш сега за 60 евра след година горе долу ще е пак толкова +- 15 % 

това исках да кажа

Теоретично е така, на практика никой не знае. И тва само при положение че не я караш 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

19 hours ago, yavor20v said:

Когато си прав, си прав....

т.е. като предния път

 

19 hours ago, Andrey86 said:

SQ7 не вярвам да ги правят само със 100 к живот. Фейса даже ми изглежда по-грозен от първия модел. Като я взема ще пусна снимки. 
Един мой има червена, купи я като излезе за почти 200 к евра

Всички коли с големи мотори би следвало да изкарат минимум 300к км без значителни проблеми, ако се поддържат правилно. Даже аз бих казал 500 ама не искам да твърдя нещо, за което не съм сигурен. Виждал съм множество 1.9 тди на по над 300к без основен ремонт, и то с 5-6-степенни трансмисии, които при нормална скорост на магистралата са на 3000+ оборота.

Фейсът със сигурност не е по-грозен, но пък интериорът на пре-фейса е по-добър - лично мнение.

За последното нямаше да се обаждам ама твоя приятел как от базова цена 95700 ги докара до 200к ми е малко съмнително, освен ако не си е сметнал лизинга и каското за 5 години + горивото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, V I P E R написа:

За последното нямаше да се обаждам ама твоя приятел как от базова цена 95700 ги докара до 200к ми е малко съмнително, освен ако не си е сметнал лизинга и каското за 5 години + горивото.

Така поне ми каза. Взе я веднага щом излезе модела от Германия . Поръчана с всичко възможно плюс всичко Ауди ексклузив, което предлагат. Оплакваше ми се, че нямало подгрев на волана само, защото бил скосен и нямало как да е с подгрее.  :) 

Може да е преувеличил малко. Де да знам. Иначе знам, че е патрон и съм склонен да ми вярвам. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, V I P E R написа:

 

 

Всички коли с големи мотори би следвало да изкарат минимум 300к км без значителни проблеми, ако се поддържат правилно. Даже аз бих казал 500 ама не искам да твърдя нещо, за което не съм сигурен. Виждал съм множество 1.9 тди на по над 300к без основен ремонт, и то с 5-6-степенни трансмисии, които при нормална скорост на магистралата са на 3000+ оборота.

Фейсът със сигурност не е по-грозен, но пък интериорът на пре-фейса е по-добър - лично мнение.

За последното нямаше да се обаждам ама твоя приятел как от базова цена 95700 ги докара до 200к ми е малко съмнително, освен ако не си е сметнал лизинга и каското за 5 години + горивото.

Тее теории си ги запази за теб, щот моторите от преди 20 гОдин вече ги нема. 

Те тва е  SQ7 карана от едно DTM състезателче като личен Фтомобил . Почнал да губи антифриз ииии те така.

Километража при интервенцията беше 51к.

 

 

rps20200227_183913.jpg

rps20200227_183842.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

33 minutes ago, moto_fan said:

Тее теории си ги запази за теб, щот моторите от преди 20 гОдин вече ги нема. 

Те тва е  SQ7 карана от едно DTM състезателче като личен Фтомобил . Почнал да губи антифриз ииии те така.

Километража при интервенцията беше 51к.

Не знам защо е необходим тоя тон "аз знам всичко ве балък". Май е някаква запазена марка на този форум конкретно.

Реално абсолютно всяка машина може да се счупи още докато е в завода и това нищо не означава. Имаше един софиянец Боята ли как беше, успя да счупи мотора на 997 турбо в рамките на 3000 километра. Това не означава, че същият мотор не е надежден, нали така.

А тази логика "ето ти един счупен мотор на 51к, следователно тия мотори не са надеждни", е точно обратното на логиката "ето ти една алфа ромео на 500к км, следователно алфите са надеждни", или иначе казано, и при двете логиката я няма никаква.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нема грижи, купувайте квото ви е на сърце.  Гледам да ви подам некво информация, която принципно няма откъде да получите, пък вие почвате да ми обяснявате как моторите са добри и немат проблеми 🤐

Ако си се почувствал обиден от горнияТ ми пост, прощавай. Последното към майонезената батка .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

12 hours ago, moto_fan said:

Гледам да ви подам некво информация, която принципно няма откъде да получите, пък вие почвате да ми обяснявате как моторите са добри и немат проблеми

Предполагам, че ти си по-добър източник на информация от разните му там специализирани издания. Даже сега като се замисля май не съм виждал SQ7 на над 51к км - това им е максимума, после умират. Не е като моторите от преди 20 години да са качествени. Аз даже мисля, че тия които карат 20-годишните коли са най-големите тарикати, надхитрили системата. Новите коли са за балъци.

 

Quote

майонезената батка

Защо толкова настоявате с приятелчетата ти да демонстрирате елементарната си българска пошлост?

 

@Andrey86Приятел, ти сигурен ли си, че това SQ7 е на реални 100к км? Мен ме съмнява, че реално е на 50, но са го въртяли до 100 за престиж.

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • VBI locked this topic
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...