blavod Публикувано 16 Април 2017 Доклад Share Публикувано 16 Април 2017 Здравейте колеги! Искам да ви запозная с един странен проблем а той е следният: Паля въпросният автомобил включвам на задна скорост/R/ пускам спирачката и вместо автомобила да тръгне назад той гасне!!! Паля включвам на директна/D/и вместо да тръгне напред автомобила гасне!!! Проблемът не се проявява всеки път а само от време навреме когато си реши... Иначе си върви сменя си скоростите идеално без никакви проблеми.... Четене с Vagcom грешки никакви индикации за грешки на таблото никакви...... Просто когато си иска тръгва идеално когато си иска гасне!!! Ще помоля някой ако има някаква идея да сподели за да знам откаде да почна... Предварително благодаря!!! Ауди а5 3,0 тди куатро 2009 s-tronic 7. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
blavod Публикувано 19 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 19 Април 2017 Аман от прехвалени сервизи.... Така малко както се казва упдате... След като си закупих тестера и днес пуснах един аутоскан излязоха следните грешки... Ако някой има добра воля и време може да помогне... Wednesday,19,April,2017,19:44:13:25461 VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator Running on Windows 7 x64 VCDS Version: 16.8.4.2 Data version: 20161129 DS267.0 www.Ross-Tech.com VIN: WAUZZZ8T5AA016185 License Plate: Mileage: 187430km-116463mi Repair Order: -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Chassis Type: 8T (8T0) Scan: 01 02 03 05 08 09 10 14 15 16 17 19 1B 20 22 42 46 47 52 53 55 56 5F 62 6C 72 VIN: WAUZZZ8T5AA016185 Mileage: 187430km-116463miles 01-Engine -- Status: Malfunction 0010 02-Auto Trans -- Status: Malfunction 0010 03-ABS Brakes -- Status: Malfunction 0010 04-Steering Angle -- Status: OK 0000 05-Acc/Start Auth. -- Status: OK 0000 08-Auto HVAC -- Status: OK 0000 09-Cent. Elect. -- Status: OK 0000 10-Park/Steer Assist -- Status: OK 0000 14-Susp. Elect. -- Status: OK 0000 15-Airbags -- Status: OK 0000 16-Steering wheel -- Status: OK 0000 17-Instruments -- Status: OK 0000 19-CAN Gateway -- Status: OK 0000 1B-Active Steering -- Status: OK 0000 20-High Beam Assist. -- Status: OK 0000 22-AWD -- Status: OK 0000 42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000 46-Central Conv. -- Status: Malfunction 0010 47-Sound System -- Status: OK 0000 52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000 53-Parking Brake -- Status: OK 0000 55-Headlight Range -- Status: OK 0000 56-Radio -- Status: OK 0000 5F-Information Electr. -- Status: Malfunction 0010 62-Door, Rear Left -- Status: OK 0000 6C-Back-up Cam. -- Status: OK 0000 72-Door, Rear Right -- Status: OK 0000 ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine (J623-CCWA) Labels: 059-907-401-V1.clb Part No SW: 8R0 907 401 J HW: 8K1 907 401 A Component: 3.0TDI EDC17 H02 0008 Revision: 15H02--- Coding: 0114002C240F0128 Shop #: WSC 00087 211 85015 ASAM Dataset: EV_ECM30TDI0118R0907401J 001008 ROD: EV_ECM30TDI0118R0907401J.rod VCID: 394F809A6B4F10DF1D-806C 1 Fault Found: 4807 - EGR System P0401 00 [096] - Insufficient Flow Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 26 Mileage: 187330 km Date: 2017.04.15 Time: 13:32:05 Engine speed: 1405.50 /min Normed load value: 52.9 % Vehicle speed: 30 km/h Coolant temperature: 83 °C Intake air temperature: 27 °C Ambient air pressure: 1000 mbar Voltage terminal 30: 13.940 V Unlearning counter according OBD: 32 Crankshaft speed (RPM): 1285.5 /min Vehicle speed: 38.90 km/h Air Ctl m Gov Dvt: -194.7 mg/stroke AFS dm: 112.7 kg/h Inj Ctl q Curr: 15.98 mg/stroke Charge air pressure: actual value: 1166 hPa Intake air temperature: 25.9 °C Readiness: 0 0 0 0 0 ------------------------------------------------------------------------------- Address 02: Auto Trans (J217) Labels: 0B5-927-156.clb Part No SW: 8K1 927 156 AB HW: 0B5 927 156 E Component: 0B5 30 TDIRdW H04 0003 Revision: --H04--- Serial number: 0000000647 Coding: 000001 Shop #: WSC 00130 470 95695 ASAM Dataset: EV_TCMDL501 A02087 ROD: EV_TCMDL501.rod VCID: 7583F84E7B3BB8037D-8020 1 Fault Found: 8090 - Gear Selector 2 Cannot be Regulated P176B 00 [096] - - Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 11 Mileage: 187168 km Date: 2017.04.07 Time: 20:27:55 Engine speed: 717 /min Transmission input speed: 717 /min Transmission output speed: 13 /min Engine torque: 0 Nm Transmission fluid temperature: 31 °C Accelerator position: 0.0 % Clutch status: Beide Kupplungen offen ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes (J104) Labels: 8K0-907-379-V1.clb Part No SW: 8K0 907 379 CA HW: 8K0 907 379 CA Component: ESP8 quattro H04 0010 Revision: -------- Serial number: -------------- Coding: 1C650A Shop #: WSC 06325 000 00000 VCID: 7A8E025D67129E2415-802E 1 Fault Found: 01315 - Transmission Control Module 013 - Check DTC Memory - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101101 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 1 Reset counter: 1 Mileage: 187168 km Time Indication: 0 Date: 2017.04.07 Time: 20:27:56 Freeze Frame: Hex Value: 0x0100 Hex Value: 0x4002 Hex Value: 0x0027 Hex Value: 0x238C Hex Value: 0x00FF Address 5F: Information Electr. (J794) Labels: 4E0-035-6xx-5F.clb Part No SW: 8T1 035 666 M HW: 8T1 035 666 D Component: H-BN-EU H41 0187 Revision: -------- Serial number: 483H4097536658 Coding: 01010004000681EF05000B1E000000030001 Shop #: WSC 06325 000 00000 VCID: 445496FB8F00D2AAE5-8010 Subsystem 1 - Part No: 8R0 060 884 BT Component: EUR 2014 1903 Subsystem 2 - Part No SW: 4F0 919 604 HW: 4F0 919 604 Component: DU7 High H43 0306 Serial number: 9356HQ091054343 Subsystem 3 - Part No SW: 8T0 919 609 G HW: 8T0 919 609 G Component: E0380 Bedient H08 0100 Serial number: 00000000343487 Subsystem 4 - Part No: 8R0 906 961 A Component: CD-Database 1293 2 Faults Found: 03276 - Please Check Software Version Management 000 - - Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 1 Reset counter: 158 Mileage: 186200 km Time Indication: 0 Date: 2017.02.23 Time: 12:01:36 Freeze Frame: Voltage: 14.70 V 03175 - Invalid Data Set 000 - - Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 158 Mileage: 186200 km Time Indication: 0 Date: 2017.02.23 Time: 12:01:32 Freeze Frame: Voltage: 14.70 V Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
blavod Публикувано 6 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 6 Май 2017 Здравейте Колеги отново..След изтриване на грешките не са се появявали но проблема си стой и даже се задълбочава а именно сега ще ви го опиша в детайли. Запалвам автомобила, двигателя си работи напълно нормално нито шумове нито тресене нито вибрации някакви без значение дали е студен или загрял. В момента в който поставя селектора на скоростите от положение Р в положение D оборотите на двигателя падат можеби малко под 500 като чели двигателя иска да угасне и веднага ги дига докам 900 и си ги нармализира на нормалните стойности. Потегля върви си нормално реди си скоростите нормално и идва момента на спиране сваля скоростите от 3 на 2 малко като чели забавя и от 2 на 1 оборотите пак падат и се вдигат,с натисната спирачка на светофар колата започва леко да вибрира като чели иска да потегли въпреки че спирачката е натиснат и само леко да я отпусна веднага иска да се изтреля напред.... Когато включа на задна ситуацията с оборотите е сходна с тази на директна,и понякога на задна като чели автомобила не знае кво да прави,давам газ а той се чуди на каде да хване и след малко рязко тръгва... Ще се радвам някой да даде мнение по въпроса.. Ходих в МиД и ще ви споделя кво ми казаха и ква цифра ми обявиха за оправяне на проблема но малко по късно след като чуя мненията ви колеги от какво може да е това... Благодаря ви и Честит ви празник! Забравих да спомена и друго нещо мн странно че когато изключа климатроника колебаенето в оборотите изчезва или почти не се усеща вибрациите намаляват и като чели когато съм на светофар на D не е толкова настоятелна за тръгване а тръгва съвсем леко и трябва да подам газ да тръгне като хората... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 6 Май 2017 Доклад Share Публикувано 6 Май 2017 Най-вероятно е съединител, но е гадаене така през форума. Какво ти казаха в сервиза и каква беше цифрата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 6 Май 2017 Доклад Share Публикувано 6 Май 2017 Сензор за 360лв ? + проверка на клапанно тяло Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
blavod Публикувано 11 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 11 Май 2017 В МиД ми поставиха диагноза съединители за смяна+кабели +ремонт клапанно тяло нови масла нови филтри и цялата работа 3-3500лв. Имам само един последен въпрос възможно ли е некоректното работене на съединителите да товари така двигателя че чак да гасне и да го кара да се товари и да трака като чели трака като аванс и при спряло положение и при движение когато се подава газ.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 11 Май 2017 Доклад Share Публикувано 11 Май 2017 Преди 1 час, blavod написа: товари така двигателя че чак да гасне и да го кара да се товари и да трака като чели трака като аванс и при спряло положение и при движение когато се подава газ.... За горните ти симптоми и аз казах, че е съединител, но това вече по-скоро бие на маховик. На P или N пак ли ги има тези неща? Скъпи ремонти са и 2-та и потърси няколко квалифицирани мнения преди да предприемеш каквото и да било. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
blavod Публикувано 11 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 11 Май 2017 На P и на N го няма това нещо... Само когато е на D и на R го има това напрежение и тези вибраций.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galeksiev Публикувано 12 Май 2017 Доклад Share Публикувано 12 Май 2017 Когато е износен маховика колата вдига обороти при натискане на газта, а не гасне / на кикдаун също. Не те съветвам да изсипваш кофа пари на когото и да е, без ясно да ти е показал какъв е проблема. Всички искат да ти вземат парите, намери си някой, който има съвест да го направи Вече няколко човека пропищяха от бездънни ремонти, оказали се елементарни и евтини в последствие. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
blavod Публикувано 19 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 19 Май 2017 Ето Това е от Порше Варна колеги.....Само дето не успяха да ми обяснят по надълго каква е закономерността на това че като карам с климатик тракането е повече и вибрацийте по купето са повече и автомобила не ми дава да пусна спирачката и веднага тръгва и обратната ситуация при която без климатик няма тракане или е съвсем малко има много по малки вибраций по купето и че трябва да отпусна леко спирачката за да започне да зацепва съединителя...... В обобщение ми казаха проблема е от кутията ,съединителите се били зацепвали неправилно или некоректно ако не се оправи с ремонтния комлект на мехатроника трябва да се сменят и съединителите и всичко щяло да заспи....... Много бих искал да бъдат по убедителни за разликата с климатик и без но уви..... 2 години гаранция ми дават.........и така Дано да е от това...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
blavod Публикувано 21 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 21 Май 2017 (Редактирано) Много бих искал колегата @Raino да каже мнение по темата като по запознат и като гуру в тази област... Лаиците сме много а незнам вече на кого да се доверя то е ясно че ще се дават кинти но дали ще изчезне проблема май е божа работа.. ?? Редактирано 21 Май 2017 от blavod Грешка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 21 Май 2017 Доклад Share Публикувано 21 Май 2017 Много странен проблем. Нищо типизирано не виждам. Колата има симптоми на няколко неща, но на никое на 100%. Трябва да се гледа щателно. Ще следя с интерес. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
blavod Публикувано 21 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 21 Май 2017 (Редактирано) Благодаря на колегата @Raino че се включи. Решил съм да покарам още малко да следя дали ще набие някаква грешка на кутията или съединителите за да съм напълно сигурен за кво давам пари, но досега стана вече десетина дена я карам без климатроник и единственното нещо което забелязвам е това че трябва да отпусна доста спирачката че да зацепи съединителя и да потегля, нито е гаснала нито е тракала нито е вибрирала... Благодаря още веднъж на всички които се включиха до тук. Редактирано 21 Май 2017 от blavod Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 21 Май 2017 Доклад Share Публикувано 21 Май 2017 Задължително пиши при всяко развитие, много ми е интересно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 22 Май 2017 Доклад Share Публикувано 22 Май 2017 И маховик са ти писали, т.е. искат да ти приложат "светата троица" - мехатроник, съединител и маховик. Само съединителя и маховика са ~5000 лв. в части Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
blavod Публикувано 22 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 22 Май 2017 Точно тези кирий най не ги обичам... Ако не е от това ще е от това или от онова и почва една смяна едни пари хвърчат и накрая като няма ефект от цялата галимация и почват да повдигат рамене и кат ги питаш сега ко праим ти викат"ибеш ли му майката"...... Затова ще търся някой който да ме убеди каде е проблема да ми вземе парите и да ми свърши съвестно работата ....... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 22 Май 2017 Доклад Share Публикувано 22 Май 2017 И е така и не е. Може да се локализира проблема, но като се разглоби колата да се види, че има компоненти, които не са в час и да е безмислено да се сглобява колата с тях. В подобни случаи един симптом бива споделян от наличието на 2-3 проблемни компонента. Сега има го и това проба-грешка или дай всичко наред ново, но така всеки може. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Norton Публикувано 28 Май 2017 Доклад Share Публикувано 28 Май 2017 Ако беше в София, има къде да те пратим...ама с тая Варна единствено добри отзиви има за тук - http://softelectronic.bg/ но само ако се окаже, че е мехатроник. С тези сипмтоми и аз залагам на съединители. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
blavod Публикувано 29 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 29 Май 2017 Благодаря ви колеги за мненията, но както каза един колега по горе докато не се отвори и се види как стоят нещата просто гадаеме... Решил съм вече ще сменям съединители и двата +пълна ревизия на мехатроника и нов маховик, масла и всички филтри и дано се оправи... Следващият понеделник я вкарвам и ще пиша какво е станало след интервенцията... @congo задната не е ли на един съединител с 2, 4, 6 а първа с 3, 5, 7.... Поне така четох някаде..... Поздрави на всички и успешна седмица..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 29 Май 2017 Доклад Share Публикувано 29 Май 2017 То съединителя е един, многодисков. Няма как да не смениш и двата :). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
blavod Публикувано 29 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 29 Май 2017 (Редактирано) Благодаря за корекцията но аз съм лаик в тази свера и не разбирам много за това питам и се обръщам за съвет от по запознатите в материята.... Няма нищо лошо да питаш но хубавото е че има кой да ти отговори.... Благодарности агаине...... Редактирано 29 Май 2017 от blavod Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 29 Май 2017 Доклад Share Публикувано 29 Май 2017 По мои наблюдения съединителят на 2-4-6-R се износва много повече и много повече създава проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 29 Май 2017 Доклад Share Публикувано 29 Май 2017 По мои наблюдения съединителят на 2-4-6-R се износва много повече и много повече създава проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 29 Май 2017 Доклад Share Публикувано 29 Май 2017 Пиши после задължително какво е станало, интересно ми е и на мен. И успех :). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 29 Май 2017 Доклад Share Публикувано 29 Май 2017 2-4-6-R е малкия диаметър, съответно се товари повече и се запалва по-лесно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване