Jump to content

Проблем AUDi a5 3.0tdi quattro 2009


blavod

Recommended Posts

Здравейте колеги!

Искам да ви запозная с един странен проблем а той е следният:

Паля въпросният автомобил включвам на задна скорост/R/ пускам спирачката и вместо автомобила да тръгне назад той гасне!!!

Паля включвам на директна/D/и вместо да тръгне напред автомобила гасне!!!

Проблемът не се проявява всеки път а само от време навреме когато си реши...

Иначе си върви сменя си скоростите идеално без никакви проблеми....

Четене с Vagcom грешки никакви индикации за грешки на таблото никакви......

Просто когато си иска тръгва идеално когато си иска гасне!!!

Ще помоля някой ако има някаква идея да сподели за да знам откаде да почна...

Предварително благодаря!!!

Ауди а5 3,0 тди куатро 2009 s-tronic 7.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аман от прехвалени сервизи....

Така малко както се казва упдате...

След като си закупих тестера и днес пуснах един аутоскан излязоха следните грешки...

Ако някой има добра воля и време може да помогне...

 

Wednesday,19,April,2017,19:44:13:25461
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator Running on Windows 7 x64
VCDS Version: 16.8.4.2
Data version: 20161129 DS267.0
www.Ross-Tech.com


VIN: WAUZZZ8T5AA016185   License Plate: 
Mileage: 187430km-116463mi   Repair Order: 

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Chassis Type: 8T (8T0)
Scan: 01 02 03 05 08 09 10 14 15 16 17 19 1B 20 22 42 46 47 52 53
          55 56 5F 62 6C 72

VIN: WAUZZZ8T5AA016185   Mileage: 187430km-116463miles

01-Engine -- Status: Malfunction 0010
02-Auto Trans -- Status: Malfunction 0010
03-ABS Brakes -- Status: Malfunction 0010
04-Steering Angle -- Status: OK 0000
05-Acc/Start Auth. -- Status: OK 0000
08-Auto HVAC -- Status: OK 0000
09-Cent. Elect. -- Status: OK 0000
10-Park/Steer Assist -- Status: OK 0000
14-Susp. Elect. -- Status: OK 0000
15-Airbags -- Status: OK 0000
16-Steering wheel -- Status: OK 0000
17-Instruments -- Status: OK 0000
19-CAN Gateway -- Status: OK 0000
1B-Active Steering -- Status: OK 0000
20-High Beam Assist. -- Status: OK 0000
22-AWD -- Status: OK 0000
42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000
46-Central Conv. -- Status: Malfunction 0010
47-Sound System -- Status: OK 0000
52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000
53-Parking Brake -- Status: OK 0000
55-Headlight Range -- Status: OK 0000
56-Radio -- Status: OK 0000
5F-Information Electr. -- Status: Malfunction 0010
62-Door, Rear Left -- Status: OK 0000
6C-Back-up Cam. -- Status: OK 0000
72-Door, Rear Right -- Status: OK 0000
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine (J623-CCWA)       Labels: 059-907-401-V1.clb
   Part No SW: 8R0 907 401 J    HW: 8K1 907 401 A
   Component: 3.0TDI EDC17  H02 0008  
   Revision: 15H02---    
   Coding: 0114002C240F0128
   Shop #: WSC 00087 211 85015
   ASAM Dataset: EV_ECM30TDI0118R0907401J 001008
   ROD: EV_ECM30TDI0118R0907401J.rod
   VCID: 394F809A6B4F10DF1D-806C

1 Fault Found:
4807 - EGR System 
          P0401 00 [096] - Insufficient Flow
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 26
                    Mileage: 187330 km
                    Date: 2017.04.15
                    Time: 13:32:05

                    Engine speed: 1405.50 /min
                    Normed load value: 52.9 %
                    Vehicle speed: 30 km/h
                    Coolant temperature: 83 °C
                    Intake air temperature: 27 °C
                    Ambient air pressure: 1000 mbar
                    Voltage terminal 30: 13.940 V
                    Unlearning counter according OBD: 32
                    Crankshaft speed (RPM): 1285.5 /min
                    Vehicle speed: 38.90 km/h
                    Air Ctl m Gov Dvt: -194.7 mg/stroke
                    AFS dm: 112.7 kg/h
                    Inj Ctl q Curr: 15.98 mg/stroke
                    Charge air pressure: actual value: 1166 hPa
                    Intake air temperature: 25.9 °C

Readiness: 0 0 0 0 0 

-------------------------------------------------------------------------------
Address 02: Auto Trans (J217)       Labels: 0B5-927-156.clb
   Part No SW: 8K1 927 156 AB    HW: 0B5 927 156 E
   Component: 0B5 30 TDIRdW H04 0003  
   Revision: --H04---    Serial number: 0000000647
   Coding: 000001
   Shop #: WSC 00130 470 95695
   ASAM Dataset: EV_TCMDL501 A02087
   ROD: EV_TCMDL501.rod
   VCID: 7583F84E7B3BB8037D-8020

1 Fault Found:
8090 - Gear Selector 2 Cannot be Regulated 
          P176B 00 [096] - -
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 11
                    Mileage: 187168 km
                    Date: 2017.04.07
                    Time: 20:27:55

                    Engine speed: 717 /min
                    Transmission input speed: 717 /min
                    Transmission output speed: 13 /min
                    Engine torque: 0 Nm
                    Transmission fluid temperature: 31 °C
                    Accelerator position: 0.0 %
                    Clutch status: Beide Kupplungen offen


-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes (J104)       Labels: 8K0-907-379-V1.clb
   Part No SW: 8K0 907 379 CA    HW: 8K0 907 379 CA
   Component: ESP8 quattro  H04 0010  
   Revision: --------    Serial number: --------------
   Coding: 1C650A
   Shop #: WSC 06325 000 00000
   VCID: 7A8E025D67129E2415-802E

1 Fault Found:
01315 - Transmission Control Module 
            013 - Check DTC Memory - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101101
                    Fault Priority: 6
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 1
                    Mileage: 187168 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2017.04.07
                    Time: 20:27:56

             Freeze Frame:
                    Hex Value: 0x0100
                    Hex Value: 0x4002
                    Hex Value: 0x0027
                    Hex Value: 0x238C
                    Hex Value: 0x00FF

Address 5F: Information Electr. (J794)       Labels: 4E0-035-6xx-5F.clb
   Part No SW: 8T1 035 666 M    HW: 8T1 035 666 D
   Component: H-BN-EU       H41 0187  
   Revision: --------    Serial number: 483H4097536658
   Coding: 01010004000681EF05000B1E000000030001
   Shop #: WSC 06325 000 00000
   VCID: 445496FB8F00D2AAE5-8010

   Subsystem 1 - Part No: 8R0 060 884 BT
   Component: EUR 2014  1903 

   Subsystem 2 - Part No SW: 4F0 919 604     HW: 4F0 919 604 
   Component: DU7 High  H43 0306 
   Serial number: 9356HQ091054343     

   Subsystem 3 - Part No SW: 8T0 919 609 G    HW: 8T0 919 609 G
   Component: E0380 Bedient  H08 0100 
   Serial number: 00000000343487      

   Subsystem 4 - Part No: 8R0 906 961 A
   Component: CD-Database  1293 

2 Faults Found:
03276 - Please Check Software Version Management 
            000 -  - 
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 6
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 158
                    Mileage: 186200 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2017.02.23
                    Time: 12:01:36

             Freeze Frame:
                    Voltage: 14.70 V

03175 - Invalid Data Set 
            000 -  - 
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 158
                    Mileage: 186200 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2017.02.23
                    Time: 12:01:32

             Freeze Frame:
                    Voltage: 14.70 V

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Здравейте Колеги отново..След изтриване на грешките не са се появявали но проблема си стой и даже се задълбочава а именно сега ще ви го опиша в детайли.

Запалвам автомобила, двигателя си работи напълно нормално нито шумове нито тресене нито вибрации някакви без значение дали е студен или загрял.

В момента в който поставя селектора на скоростите от положение Р в положение D оборотите на двигателя падат можеби малко под 500 като чели двигателя иска да угасне и веднага ги дига докам 900 и си ги нармализира на нормалните стойности.

Потегля върви си нормално реди си скоростите нормално и идва момента на спиране сваля скоростите от 3 на 2 малко като чели забавя и от 2 на 1 оборотите пак падат и се вдигат,с натисната спирачка на светофар колата започва леко да вибрира като чели иска да потегли въпреки че спирачката е натиснат и само леко да я отпусна веднага иска да се изтреля напред....

Когато включа на задна ситуацията с оборотите е сходна с тази на директна,и понякога на задна като чели автомобила не знае кво да прави,давам газ а той се чуди на каде да хване и след малко рязко тръгва...

Ще се радвам някой да даде мнение по въпроса..

Ходих в МиД и ще ви споделя кво ми казаха и ква цифра ми обявиха за оправяне на проблема но малко по късно след като чуя мненията ви колеги от какво може да е това...

Благодаря ви и Честит ви празник! 

Забравих да спомена и друго нещо мн странно че когато изключа климатроника колебаенето в оборотите изчезва или почти не се усеща вибрациите намаляват и като чели когато съм на светофар на D не е толкова настоятелна за тръгване а тръгва съвсем леко и трябва да подам газ да тръгне като хората...

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В МиД ми поставиха диагноза съединители за смяна+кабели +ремонт клапанно тяло нови масла нови филтри и цялата работа 3-3500лв.

Имам само един последен въпрос възможно ли е некоректното работене на съединителите да товари така двигателя че чак да гасне и да го кара да се товари и да трака като чели трака като аванс и при спряло положение и при движение когато се подава газ....

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, blavod написа:

товари така двигателя че чак да гасне и да го кара да се товари и да трака като чели трака като аванс и при спряло положение и при движение когато се подава газ....

За горните ти симптоми и аз казах, че е съединител, но това вече по-скоро бие на маховик.

На P или N пак ли ги има тези неща?

Скъпи ремонти са и 2-та и потърси няколко квалифицирани мнения преди да предприемеш каквото и да било.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато е износен маховика колата вдига обороти при натискане на газта, а не гасне / на кикдаун също. Не те съветвам да изсипваш кофа пари на когото и да е, без ясно да ти е показал какъв е проблема. Всички искат да ти вземат парите, намери си някой, който има съвест да го направи ;) Вече няколко човека пропищяха от бездънни ремонти, оказали се елементарни и евтини в последствие.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето Това е от Порше Варна колеги.....Само дето не успяха да ми обяснят по надълго каква е закономерността на това че като карам с климатик тракането е повече и вибрацийте по купето са повече и автомобила не ми дава да пусна спирачката и веднага тръгва и обратната ситуация при която без климатик няма тракане или е съвсем малко има много по малки вибраций по купето и че трябва да отпусна леко спирачката за да започне да зацепва съединителя......

В обобщение ми казаха проблема е от кутията ,съединителите се били зацепвали неправилно или некоректно ако не се оправи с ремонтния комлект на мехатроника трябва да се сменят и съединителите и всичко щяло да заспи.......

Много бих искал да бъдат по убедителни за разликата с климатик и без но уви.....

2 години гаранция ми дават.........и така

Дано да е от това......:flehan::flehan::flehan:

20170519_182503.jpg

20170519_182439.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Много бих искал колегата @Raino да каже мнение по темата като по запознат и като гуру в тази област... 

Лаиците сме много а незнам вече на кого да се доверя то е ясно че ще се дават кинти но дали ще изчезне проблема май е божа работа.. ??

Редактирано от blavod
Грешка
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много странен проблем. Нищо типизирано не виждам. Колата има симптоми на няколко неща, но на никое на 100%.

Трябва да се гледа щателно.

Ще следя с интерес.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Благодаря на колегата  @Raino че се включи. 

Решил съм да покарам още малко да следя дали ще набие някаква грешка на кутията или съединителите за да съм напълно сигурен за кво давам пари, но досега стана вече десетина дена я карам без климатроник и единственното нещо което забелязвам е това че трябва да отпусна доста спирачката че да зацепи съединителя и да потегля, нито е гаснала нито е тракала нито е вибрирала... 

Благодаря още веднъж на всички които се включиха до тук. 

Редактирано от blavod
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И маховик са ти писали, т.е. искат да ти приложат "светата троица" - мехатроник, съединител и маховик.

 

Само съединителя и маховика са ~5000 лв. в части :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно тези кирий най не ги обичам... 

Ако не е от това ще е от това или от онова и почва една смяна едни пари хвърчат и накрая  като няма ефект от цялата галимация и почват да повдигат рамене и кат ги питаш сега ко праим ти викат"ибеш ли му майката"...... 

Затова ще търся някой който да ме убеди каде е проблема да ми вземе парите и да ми свърши съвестно работата ....... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И е така и не е. Може да се локализира проблема, но като се разглоби колата да се види, че има компоненти, които не са в час и да е безмислено да се сглобява колата с тях. В подобни случаи един симптом бива споделян от наличието на 2-3 проблемни компонента. 

Сега има го и това проба-грешка или дай всичко наред ново, но така всеки може.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако беше в София, има къде да те пратим...ама с тая Варна :( единствено добри отзиви има за тук - http://softelectronic.bg/ но само ако се окаже, че е мехатроник. С тези сипмтоми и аз залагам на съединители.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви колеги за мненията, но както каза един колега по горе докато не се отвори и се види как стоят нещата просто гадаеме... 

Решил съм вече ще сменям съединители и двата +пълна ревизия на мехатроника и нов маховик, масла и всички филтри и дано се оправи... 

Следващият понеделник я вкарвам и ще пиша какво е станало след интервенцията... 

@congo  задната не е ли на един съединител с 2, 4, 6 а първа с 3, 5, 7.... 

Поне така четох някаде..... 

Поздрави на всички и успешна седмица..... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Благодаря за корекцията но аз съм лаик в тази свера и не разбирам много за това питам и се обръщам за съвет от по запознатите в материята.... 

Няма нищо лошо да питаш но хубавото е че има кой да ти отговори.... 

Благодарности агаине...... :)

Редактирано от blavod
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...