Jump to content

Смяна на задни дискове - видове при А4


kostaIliev

Recommended Posts

Здравейте,

 

Днес започнах да сменям дисковете (задните) на Аудито ми - Б5 96 година. Не е Куатро. Та въпроса ми е - оказа се че дисковете ми отзад са с вградена гривна на АБС , а аз закупих такива без, като се надявах да имам гривна. Ще стане ли да си купя гривни и да се получи работата. Разстоянието същото ли е - нужното за работа на датчика на АБС. Прилагам и снимки -

20170418_182451.jpg20170418_194817.jpg20170418_194825.jpg

Благодаря за помощта предварително. Надявам се че темата ще е полезна и за други колеги.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма нужда да купуваш гривна , ако твоята е здрава. Просто МНОГО ВНИМАТЕЛНО избиваш гривната от старата главина - това става като с отверка или длето влезеш през отворите за болтовете и удряш с чук. Но гледай да не я избиеш само през един отвор, а от всеки по малко. След това я слагаш на новата главина и я набиваш внимателно. 

Не помня дали жлебът за гривната е еднакво дълбок на двата диска,но намери някакъв начин да измериш колко е навътре на стария и колко трябва да набиеш на новия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е че е отлята с диска. Няма избиване.Просто е отлята.

P.S. Хубаво е човек да си има Тойота да си ходи с нея за части за Аудито :hilezh:.

 

Редактирано от kostaIliev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е снимката. Това нещо колко удари изяде от чука не е истина. И секач участваше. Метала си е едно цяло. ЛУДНИЦА.

Иначе е оригинален диск. И на мен не ми се вярваше.

Казвай утре да взимам едни гривни и да ги слагам на тея дискове които съм купил и да се приключва.

 

P.S. Ще ти изпратя после по еконт единия да го изследваш.

Редактирано от kostaIliev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гривните на топран са по 20 и нещо броя,тази гривна е от втория тип, обикновено са ламаринени, съвета даден по горе е верен,чукаш през всички отвори на болтове и ако не се сцепи излиза.Напръскай с нещо и утре пак с чука и отвертката, секача е твърд и прави бели.Не може да е заработена в диска,а за Еконт за моя сметка да е, ако не го извадиш утре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз го играх това преди месец.Мислех си ще стане лесно,като свалих старите дискове и видях тая гривна (и моите са като твоите,че има и други) как е сложена веднага ми стана ясно че ще има ходене по мъките.Едно че ръждата им беше доста,а и след под чукване като не мръднаха,реших да не се занимавам.Обратно в магазина да ли няма направо с пръстен.Оказа се че малко производители ги правят със(от които повечето бяха на марки които никога няма да взема) и единствения приемлив вариант на ТЕХТАР (поне за мен),а и цената ми дойде да не кажа същата като тези без пръстен.Взех си ги тези в комбинация с накладки пак на ТЕХТАР и след месец и няколко хиляди км. всичко е идеално.Така че можеш да помислиш и над тоя вариант.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко бой изяде тоя диск не е истина. Имам чувството че е заварен пръстена. Поръчах си нови пръстени. Няма оправия със старите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, и моята е б5 96-та, не е куатро и също сменях оригиналните главини и си е отделно гривната :/ Да не би да е запекла нещо при теб? Пробвай да я нагрееш с горелка и тогава да биеш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 12 - 15 лева на пръстен мисля че няма да се занимавам. Поръчал съм ги вече. А и не ми се намира горелка под ръка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да въртяха се на клипчето. Може би трябва да се заварят после :hilezh:. А и тоя руснак като гледам на какво му прилича диска - карал е до последно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взех от еврото пръстен - абсолютно същия кат оригиналния (стъпи ми на 13.50). Доволен съм монтирах диска и всичко е наред. АБС си работи , спира си както трябва, не тресе. Само дето сложих всичко по схемата , но ми остана една шайба номер 6 от снимката? Явно е имало две? А по схема е само една.Утре чакам другия АБС пръстен и сменям и другия диск.

 

 

 

156500200.png

Редактирано от kostaIliev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оправих се. Старите дискове с гривните ги подарявам на всеки ентусиаст които иска да избива пръстена, нагрявайки го с горелка. На мен не ми се занимава.

Редактирано от kostaIliev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз малко късно се включвам в темата но може да съм от полза на други колеги. При мен също гривната беше доста ръждясала и с чука не помръдваше. Взех цялата главина и я сложих върху газовия котлон за няколко минути и докато е гореща с метална пръчка през отвора за болтовете на главината излезе с 1 лек удар на чука и веднага докато е гореща гривната я слагаш на новата главина – влиза без никакво удряне пасна идеално а като се охлади стегна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...