Jump to content

A3 8L 1.8 125hp високи обороти


A3Driver43

Recommended Posts

Добър ден на всички!

Нямам голям проблем,а по-скоро питане..Тъй като карам Audi A3 8L 1.8 125 коня с 5 степенна скоростна кутия и забелязвам,че колата върви на доста високи обороти..На 5 скорост при 100км/ч е на 3000 оборота..Та питането ми е дали може да се направи нещо по въпроса...Колата я карам на чист бензин ако има значение..Без газови уредби и т.н.

Извинявам се ако въпросът ми е глупав,не съм много запознат..Лек ден на всички!

Редактирано от VBI
Заглавие
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може, но е свързано със смяна на скоростната кутия. При 1.8Т, ако не се бъркам е една идея по-дълга. Разбира се смяната ще си има и негативи, които главно ще засегнат ускорението/пъргавината(доколкото са релевантни тези неща за 1.8 125к.с...), но пълно щастие няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В интерес на истината за 125 к.с. и 1.8 мотор е доста пъргава,но чак когато я вкарам над 3000-3500 оборота,иначе до 2500-3000 оборота е мъртвец :D А като я натисна яко,смуче с големия маркуч :D ..А и мотора е здрав,но целта ми е да върви на по-ниски обороти при по-висока скорост,за да не се мъчи двигателя и да свали разхода на гориво..Един приятел каза нещо свързано със скоростна кутия от дизел,та да питам дали има такъв вариант да се сложи 6 степенна скоростна кутия от дизел или е невъзможно..?

Редактирано от A3Driver43
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сравни въртящия момент на 1,9тди и 1,8 при 2000 оборота и ще разбереш защо не е добра идея дизеловта кутия.Вариантите са ти 5 или 6 степенна от 1,8т. 5 степенната по спомен на 100км/ч са около 2500 оборота,което е приемливо за твоя двигател.С кутия от дизел скоростите ще ти дойдат твърде дълги и е много вероятно колата да стане неприятна за каране.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, Fitnessmania said:

И при 1.8т 5 степенна кутия с 100км/ч ще си на 3000 оборота. Както на 99% от бензиновите коли, които съм карал.

Не е така при всеки слчуай е под 3000  с тази кутия

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, Fitnessmania написа:

Няюа как при положенир,че имах 2 а3-ки 1.8т с 5 степенни кутии и сега с3, която също е  на 3к оборота с 100км/ч

Преди 4 часа, Fitnessmania написа:

Ами ако опитам с 6 степенна от 1.8Т? Мисля че трябва да са около 2300-400 което ме задоволява..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2500 на 6-та с 100км/ч. Но не знам дали ще може да се сложи 6 степенна кутия на кола с 5.

По принцип всичко е възможно стига да има пари човек. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, Fitnessmania написа:

Няюа как при положенир,че имах 2 а3-ки 1.8т с 5 степенни кутии и сега с3, която също е  на 3к оборота с 100км/ч.

 

Е тука вече сериозно си се объркал. S3 на 6-та с 3000 оборота е със 120 км/ч, а 1.8Т има с различни 5 степенни кутии. Факт е, че има и такава по-къса, която е идентична с тази при атмосферния 1.8. Най-добре е да се намерят предавателните числа и да се търси по код.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Демо версията на 1.8 (само 125кс) си иска обороти за да върви. Съвсем нормално е да я няма никаква до 3500об. И кутията няма да помогне за това, а напротив.

 

Зачети се в първото мнение на колегата @GTX3071R и го обмисли преди да решиш да правиш нещо. Колата и така е страшно мудна и няма капка живец в нея, а кутията от 1.8Т ще довърши и малкото, което може да прави. Смяната на кутия не е просто едно разменяне на местата на две такива, а е свързана с допълнителни разходи, които не са за пренебрегване. На всичкото отгоре, не знаеш в какво състояние е, докато не се отвори или не се монтира.

Ако теглиш чертата на всичко и парите отидат много нагоре, ще е по-добре да я подкараш на газ.

ПП Някъде имам кодовете и характеристиките на всички скоростни кутии в А3 и ако ги намеря, ще пиша.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 hours ago, GTX3071R said:

 

Е тука вече сериозно си се объркал. S3 на 6-та с 3000 оборота е със 120 км/ч, а 1.8Т има с различни 5 степенни кутии. Факт е, че има и такава по-къса, която е идентична с тази при атмосферния 1.8. Най-добре е да се намерят предавателните числа и да се търси по код.

Както виждаш говоря само за 5-та скорост.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Fitnessmania е като има 6-та при S3 какво не се ползва ли? :hilezh::hilezh::hilezh: В случая е пределно ясно, че се търсят възможно най-ниски обороти при движение извънградско, което логично се случва на най-голямата налична предавка и в тоя ред на мисли не знам защо ти имаш предвид 5-та при налична 6-та такава...

Редактирано от GTX3071R
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автора на темата,който мисли да прави такава интервенция със смяна на кутията,само ще си пръсне парите.

Но щом има мерак,може да пробва.Сега по автоморгите А3-ки бол.

1.6;1.8 моторите при A3/8L/ искат високи обороти за да ''бягат'' повече.

На AGN-a преди мисля,че вървеше на пета със 70-80 км/ч. при 2000 об./мин.На 1.8T e малко по-дълга кутията.

Монтирай една газова и карай.Може и на бензин.Преди поне беше 1.10 литъра.:hilezh:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реших се на нещо друго..Колата днес се потроши и така и не можахме да разберем от какво е..Един приятел има сервиз и там я гледахме..На ляв завой волана се тресе и не може да се държи в пътя..Неконтрулируема е..интересното е,че не е каре,нито крива джанта/гума..И се реших да я закърпя и да я пусна за продан..И да си взема нещо по новичко и по силничко :D Засега съм се насочил към 8P 2.0TDI..Ако някой има опит с такъв,нека изкаже мнение,моля...

Редактирано от A3Driver43
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голям майстор ще е значи, щом не може да реши такъв проблем. Да оставим настрана моралния проблем, че ще продаваш опасен автомобил с който можеш да се претрепеш още на тест драйва с потенциалния купувач.

 

Пусни си темата за 8P в правилния раздел, след като първо прочетеш всичките теми за 2.0TDI до около 2008г. Подготви си 11000-12000лв за що годе читав екземпляр 2.0TDI. Или си вземи ПД 105кс, който предполагам ще излезе около 9000лв покупна цена. 

 

Ако нещо толкова просто те отказва от 8L, ще има още доста да пишеш във форума и да страдаш след покупката на 2-ка TDI и ще ти е в пъти по-скъпо от ремонта на старата. Насочи се към друга марка, защото тази не е за теб.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен тая А3/8L/ е била убита от каране.Колегата я купува и хоп,едно след друго нещата се обаждат.

На тоя мотор имам 100 хил.км на бензин.Какво да кажа-1000 пъти доволен бях тогава.

А пък 2.0TDI помпа дюза да вземеш в момента на тънкана,забрави.Ще псуваш до Германия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още в самото начало, при стремеж за по-нисък разход, алтернативата ти е била в дизеловите модели.Въпреки, че тече вечния спор изразен в цифри м/у газ и дизел и аджеба, кое е по-изгодно.

Аз карам А3-ка със същия мотор (но с АГУ) от почти 3 години и нямам претенции към разхода и от към двете горива.(редувам ги на неопределено време)Да, дразнят ме оборотите, но пък здраве да е.

Това са и възможностите на колицата.Иначе са "послушни" и при едно добро гледане, върши чудесна работа.

Предвид неизяснения проблем, явно този човек не е твоя майстор.Това, в последно време, е една от най-масовите, що-годе нискобюджетни автомобили и трудно би останало нещо неразгадано, предвид това, че нито е бъкана с електроники и прочее.

 

По отношение на 8P, и аз се позамислям за такъв модел, но първо ще и взема душата на сегашната.А, на теб ти препоръчвам да поразгледаш А3 8Р 1.9TDI .Обявите ще са малко и на по-висока цена в сравнение от тези на 2.0ТDI, но може би има защо.:blush:

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 22.04.2017 г. at 19:30, s7r3l0k написа:

Голям майстор ще е значи, щом не може да реши такъв проблем. Да оставим настрана моралния проблем, че ще продаваш опасен автомобил с който можеш да се претрепеш още на тест драйва с потенциалния купувач.

 

Пусни си темата за 8P в правилния раздел, след като първо прочетеш всичките теми за 2.0TDI до около 2008г. Подготви си 11000-12000лв за що годе читав екземпляр 2.0TDI. Или си вземи ПД 105кс, който предполагам ще излезе около 9000лв покупна цена. 

 

Ако нещо толкова просто те отказва от 8L, ще има още доста да пишеш във форума и да страдаш след покупката на 2-ка TDI и ще ти е в пъти по-скъпо от ремонта на старата. Насочи се към друга марка, защото тази не е за теб.

Разбира се,че купувачът ще бъде уведомен за този проблем..Колата е оправена,но все пак ще я продавам,защото вече се сдобих с друга,а именно 8P 2.0TDI..Проблема беше установен в последствие,а на място не можахме да го установим защото беше изчезнал и видимо всичко беше наред..Но след като разглобихме дясната част на предницата открихме проблема и той вече е оправен..Благодаря,но не съм толкова безотговорен и немърлив..Лека вечер на всички и благодаря че получих отговори по темата,ако имам някакви проблеми с новото-старо возило ще пиша :)

И само да подчертая,че не този проблем ме отказва от 8L,а фактът,че двигателят на моята е тръгнал,а и търся нещо по-ново..

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито за новата придобивка.
Можеше да споделиш какъв е бил проблема.Добра практика е след като октриеш даден проблем и го решиш да споделиш от какво се е появил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...