Jump to content

Audi A4 (B6) - твърд педал на спирачките


ntsekov

Recommended Posts

Здравейте,

 

Имам 2 бързи въпроса. Колата е Audi A4 1.9 131 k.c.

 

1. Нормално ли е след 4-5 последователни бързи натискания на спирачката педала да стане твърд и колата си върви?

2. Страннен проблем, когато спирам на място и се получава лека вирация(тресене), когато стрелката на километража падне долу до 0. Пример: Изключвам от скорост и почвам да натискам спирачката, докато спре на място. Проблема е точно преди да спре (като гледам стрелката на километража е малко преди да стане на 0). Някаква идея за това странно поведение? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм за загуба на вакуум. Миналата година имах същия проблем. Сменихме един клапан, който е на маркуча за вакуум, преди сервото, ако не ме лъже паметта и се оправи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не работи клапана, мисля че като влезеш в колата и натиснеш педала на спирачките би трябвало да е твърд, защото няма да има кой да задържи вакума в сервото.Най напред каквото и да правиш, първо си замери вакума. Трябва да е  - 0.8 /-0,9 на тихи обороти и прегледай щуцера на тандем помпата дали е хлабав.Не трябва да мърда и грам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно. Педала е твърд. Помпата ми е чисто нова на бош. От къде мога да си го купя този клапан?

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ние сложихме еднопосочен клапан, намерен в гаража, от незнайно каква кола и незнайно къде оригинално е ползван. Т.е., би трябвало всеки еднопосочен клапан да стане. При мен оригиналният вече не работеше, оставихме си го където е, и малко по-надолу цепнахме маркуча и надянахме другия клапан. 

Но ти увери ли се, че клапанът е проблема? Не, че ако сложиш втори клапан по-надолу ще навреди де, може да го махнеш винаги, ако не е там проблема.

Редактирано от sweetlioo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

проблема е решен,след много мъки да извадя клапанчето от малкучето, което е едно пластмасово и твърдо,нагрявах го какво ли не правих,не можах да го извадя,явно като съм  нагрявал маркучето ,за да го извадя, съм нагрял малко и клапанчето и мембраната в него нещо е освободила и сега спирачките са на 6, а иначе като направих пробата преди това и пропускаше вакуум и от двете страни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...