ntsekov Публикувано 24 Април 2017 Доклад Share Публикувано 24 Април 2017 Здравейте, Имам 2 бързи въпроса. Колата е Audi A4 1.9 131 k.c. 1. Нормално ли е след 4-5 последователни бързи натискания на спирачката педала да стане твърд и колата си върви? 2. Страннен проблем, когато спирам на място и се получава лека вирация(тресене), когато стрелката на километража падне долу до 0. Пример: Изключвам от скорост и почвам да натискам спирачката, докато спре на място. Проблема е точно преди да спре (като гледам стрелката на километража е малко преди да стане на 0). Някаква идея за това странно поведение? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 25 Април 2017 Доклад Share Публикувано 25 Април 2017 Губи вакуум от някъде,погледни щуцера на тандем-помпата и малките маркучлета,а може и сервото да е за смяна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 25 Април 2017 Доклад Share Публикувано 25 Април 2017 И аз съм за загуба на вакуум. Миналата година имах същия проблем. Сменихме един клапан, който е на маркуча за вакуум, преди сервото, ако не ме лъже паметта и се оправи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 25 Април 2017 Доклад Share Публикувано 25 Април 2017 странно при мен няма никакъв клапан по маркуча към сервото, може ли снимка на въпросния. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
udli Публикувано 25 Април 2017 Доклад Share Публикувано 25 Април 2017 той се намира на самото серво ...там където влиза маркуча в сервото....това е клапана Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 25 Април 2017 Доклад Share Публикувано 25 Април 2017 http://www.oemepc.com/audi/part_single/catalog/au/markt/RDW/modell/A4/year/2002/drive_standart/249/hg_ug/611/subcategory/611070/part_id/258574/lang/e#sec_4 номер 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 26 Април 2017 Доклад Share Публикувано 26 Април 2017 Да видях го днес.благодаря Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 26 Април 2017 Доклад Share Публикувано 26 Април 2017 А продава ли се само клапана. Гледам оригиналният върви с маркуча за около 70 лева Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
udli Публикувано 26 Април 2017 Доклад Share Публикувано 26 Април 2017 Ако не работи клапана, мисля че като влезеш в колата и натиснеш педала на спирачките би трябвало да е твърд, защото няма да има кой да задържи вакума в сервото.Най напред каквото и да правиш, първо си замери вакума. Трябва да е - 0.8 /-0,9 на тихи обороти и прегледай щуцера на тандем помпата дали е хлабав.Не трябва да мърда и грам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 27 Април 2017 Доклад Share Публикувано 27 Април 2017 Точно. Педала е твърд. Помпата ми е чисто нова на бош. От къде мога да си го купя този клапан? Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 27 Април 2017 Доклад Share Публикувано 27 Април 2017 (Редактирано) Ние сложихме еднопосочен клапан, намерен в гаража, от незнайно каква кола и незнайно къде оригинално е ползван. Т.е., би трябвало всеки еднопосочен клапан да стане. При мен оригиналният вече не работеше, оставихме си го където е, и малко по-надолу цепнахме маркуча и надянахме другия клапан. Но ти увери ли се, че клапанът е проблема? Не, че ако сложиш втори клапан по-надолу ще навреди де, може да го махнеш винаги, ако не е там проблема. Редактирано 27 Април 2017 от sweetlioo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 27 Април 2017 Доклад Share Публикувано 27 Април 2017 От клапана ще да е,защото всички вакуумни маркучета съм подменил с нови Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 25 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2017 проблема е решен,след много мъки да извадя клапанчето от малкучето, което е едно пластмасово и твърдо,нагрявах го какво ли не правих,не можах да го извадя,явно като съм нагрявал маркучето ,за да го извадя, съм нагрял малко и клапанчето и мембраната в него нещо е освободила и сега спирачките са на 6, а иначе като направих пробата преди това и пропускаше вакуум и от двете страни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване